Page 2 of 5
Posted: Thu Jan 28, 2010 3:09 pm
by LCR
donkeykong wrote:1) ik hoor iets van ghosting op hoge snelheden (kan ook aan de afstelling van suspension zijn)
2) heb je de xl? neem aan van wel, hoe zijn de wangen???
3) afrolgeluid??
-hoor graag van je
-Ik heb de XL als het goed is. Heb nog wat na-problemen met de website bestelling. Hebben me teveel in rekening gebracht :evil:
De wangen zijn wel zacht :shock: Zachter dan de normale F1 eigelijk. Heb nog geen bochtenwerk uitgeprobeerd met zo'n goed weer :wink:
-Geluid is goed. Lekker rustig...geen herrie meer. Eindelijk rust :twisted: Ik had hiervoor de herrie schoppers: normale F1, Dunlop SP9000(?)
-hoge snelheid....moet nog komen. Heb nog een hoop te betalen :-?
Posted: Thu Feb 04, 2010 10:43 am
by donkeykong
hmm de wangen zijn zacht?? en je hebt de xl....dus het klopt niet dat de wangen stevig genoeg zijn?
hoeveel bar heb je er in??
Posted: Fri Feb 05, 2010 12:02 am
by LCR
donkeykong wrote:hmm de wangen zijn zacht?? en je hebt de xl....dus het klopt niet dat de wangen stevig genoeg zijn?
hoeveel bar heb je er in??
Nog volgens het boekje....iets van 2.4-2.5 toch?
Achter 2.2?
Tja, de OEM stickers vallen als bladeren van de auto af :evil:
Posted: Fri Feb 19, 2010 8:12 am
by Katana
Op de ATR rijden de (voor daily drive) RE050A het beste. Lekker stil en voelen scherp aan.
De XL was een run flat band dacht ik. Heeft hardere wangen =meer geluid
Toen ik m kocht zat er Pirelli onder. Wat een troep
Posted: Fri Feb 19, 2010 1:39 pm
by Jo&
Katana wrote:Op de ATR rijden de (voor daily drive) RE050A het beste. Lekker stil en voelen scherp aan.
De XL was een run flat band dacht ik. Heeft hardere wangen =meer geluid
Toen ik m kocht zat er Pirelli onder. Wat een troep
De XL is geen run flat, XL staat voor extra load, dus voor zwaardere (of beladen) auto's. De wangen zijn nog harder.
Al zijn er wel run flats te koop van de RE050 volgens Mr.X
Posted: Mon Mar 01, 2010 6:41 pm
by jupke
ik heb nog een vraag.
welke band kun je het beste nemen?
205/40/17 of 215/40/17 ?
Velg is ET42 en 7J
Posted: Mon Mar 01, 2010 10:25 pm
by vtec vince
Ik heb er 215/45 r 17 op liggen...
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:14 pm
by Katana
OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:23 pm
by vtec vince
:thumbs: Gouden tip Frans...scheelt weer een hoop ergernis!
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:41 pm
by Katana
We spreken elkaar wel een keer op een meeting. Het zijn geweldige daily en track auto's. En hebben zoals elke auto punten van aandacht en schoonheid 8)
Posted: Mon Mar 01, 2010 11:50 pm
by LCR
Katana wrote:OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
You're the master!
Ik zou boos de dealer hebben gebeld dat ze met mijn banden zaten te schumelen :twisted:
Posted: Tue Mar 02, 2010 1:02 am
by Jo&
Is bij een CTR ook het geval trouwens.
En bij een NSX moet je zelfs je reserve wiel eerst even oppompen met een meegeleverd electrisch pompje...
Posted: Tue Mar 02, 2010 7:24 am
by slydawg
Zowieso nooit een thuiskomertje of zo op de aangedreven as plaatsen, zo help je je diff naar de klote.
Posted: Tue Mar 02, 2010 9:13 am
by Katana
slydawg wrote:Zowieso nooit een thuiskomertje of zo op de aangedreven as plaatsen, zo help je je diff naar de klote.
Goed punt Miguel
Posted: Tue Mar 02, 2010 11:03 am
by donkeykong
jupke wrote:ik heb nog een vraag.
welke band kun je het beste nemen?
205/40/17 of 215/40/17 ?
Velg is ET42 en 7J
zijn veel topics over
het is heel persoonlijk, kijk rond op internet en lees reviews, zo word je wijzer
Posted: Tue Mar 02, 2010 4:44 pm
by jupke
Katana wrote:OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
ik heb een OEM reservewiel :wink:
Posted: Tue Mar 02, 2010 11:14 pm
by Katana
Ik ook. Alleen een OEM reserve wiel is een heel dun thuiskomertje
Posted: Wed Mar 03, 2010 2:53 pm
by Jo&
jupke wrote:Katana wrote:OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
ik heb een OEM reservewiel :wink:
Het OEM reservewiel past voor niet.
Of bedoel je misschien dat je een 'echt' standaard OEM wiel als reserve hebt ipv een thuiskomertje?
Posted: Wed Mar 03, 2010 6:15 pm
by jupke
Jo& wrote:jupke wrote:Katana wrote:OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
ik heb een OEM reservewiel :wink:
Het OEM reservewiel past voor niet.
Of bedoel je misschien dat je een 'echt' standaard OEM wiel als reserve hebt ipv een thuiskomertje?
ik bedoel idd een 5de ATR velg geen thuiskomer :wink:
Posted: Wed Mar 03, 2010 6:54 pm
by Katana
Aha, past dat wel in de kofferbak?