donkeykong wrote:1) ik hoor iets van ghosting op hoge snelheden (kan ook aan de afstelling van suspension zijn)
2) heb je de xl? neem aan van wel, hoe zijn de wangen???
3) afrolgeluid??
-hoor graag van je
-Ik heb de XL als het goed is. Heb nog wat na-problemen met de website bestelling. Hebben me teveel in rekening gebracht :evil:
De wangen zijn wel zacht :shock: Zachter dan de normale F1 eigelijk. Heb nog geen bochtenwerk uitgeprobeerd met zo'n goed weer :wink:
-Geluid is goed. Lekker rustig...geen herrie meer. Eindelijk rust :twisted: Ik had hiervoor de herrie schoppers: normale F1, Dunlop SP9000(?)
-hoge snelheid....moet nog komen. Heb nog een hoop te betalen :-?
Katana wrote:Op de ATR rijden de (voor daily drive) RE050A het beste. Lekker stil en voelen scherp aan.
De XL was een run flat band dacht ik. Heeft hardere wangen =meer geluid
Toen ik m kocht zat er Pirelli onder. Wat een troep
De XL is geen run flat, XL staat voor extra load, dus voor zwaardere (of beladen) auto's. De wangen zijn nog harder.
Al zijn er wel run flats te koop van de RE050 volgens Mr.X
OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
We spreken elkaar wel een keer op een meeting. Het zijn geweldige daily en track auto's. En hebben zoals elke auto punten van aandacht en schoonheid 8)
Katana wrote:OEM hoort er 215/45-17 onder. Heb ik ook en rijd super. De RE050A
- Nog een kleine tip. Mocht je ooit een lekke band krijgen onderweg. Het reserve wiel past niet voor door de grote klauwen en schijven. Eerst achter wisselen en dan een goede naar voren zetten
You're the master!
Ik zou boos de dealer hebben gebeld dat ze met mijn banden zaten te schumelen :twisted:
ik heb een OEM reservewiel :wink:
Het OEM reservewiel past voor niet.
Of bedoel je misschien dat je een 'echt' standaard OEM wiel als reserve hebt ipv een thuiskomertje?
ik heb een OEM reservewiel :wink:
Het OEM reservewiel past voor niet. Of bedoel je misschien dat je een 'echt' standaard OEM wiel als reserve hebt ipv een thuiskomertje?
ik bedoel idd een 5de ATR velg geen thuiskomer :wink: