JDM vs UK type R

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Marseille

Post by Marseille »

Arno wrote:
Marseille wrote:Op het uiterlijk:Een normale Uk-versie heeft idd de ronde koplampen en een ''JDM'' Integra(Japanse) heeft de langwerpige lichten(dus andere motorkap,voorvleugels,grill en voorbumper).
Ook schelen de koffers (De JDM-versie heeft geen ruitewisser en geen (soms) 3de remlicht).
Bij de JDM versie heeft de achterbumper heeft geen mistlicht (tenzij er eentje ingeplaats is zoals bij mij het geval jammer genoegt is) en een kleine nummerplaatuitsparing.
Ook aan het blauwe VINtag kun je het zien.Ik dacht dat het chassisnummer direct met Dc2-xxxxx begint t.o.v een ''normale'' Integra met JHMxxxxxx begint,maar don't shoot me if I'm wrong :-) .

Ook kun je het zien aan de motorblokcode(als de motor niet gewijzigt is) aan de B18c-motorblokcode(voor de JDM)en B18c6 voor de Uk.

Normaal gaat de kilometerteller niet in miles,maar in kilometer en gaat de wijzer tot 180Km/per uur(indien dit ook niet gewijzigt is).

Er zullen wel nog verschillen zijn zekers?

Grtz

FF voorstellen mss? :wink:

Bij deze zal ik me voorstellen :wink:
Dimer

Post by Dimer »

hallo
setb

Post by setb »

mr. X wrote:Inderdaad. Beide alsjeblieft.

Net of wij niet weten wat de verschillen zijn. We zijn alleen een beetje moe van mensen die zich niet voorstellen en gelijk met domme vragen komen.

A. domme vragen bestaan niet (domme antwoorden daar in tegen weer wel)
B. ik had mij reeds voorgesteld op het forum. (deze thread Geplaatst: Zo dec 20, 2009 23:41 voorgesteld Zo dec 20, 2009 23:25)

maar nogmaals bedankt voor de info
Jo&

Post by Jo& »

setb wrote:

Net of wij niet weten wat de verschillen zijn. We zijn alleen een beetje moe van mensen die zich niet voorstellen en gelijk met domme vragen komen.

B. ik had mij reeds voorgesteld op het forum. (deze thread Geplaatst: Zo dec 20, 2009 23:41 voorgesteld Zo dec 20, 2009 23:25)

Hoop dat je wat aan de info hebt!
Laat je niet afschrikken door een paar mensen die fel reageren. Is wel een heel gezellig forum hier!
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Tellerbak in Miles vs Km's en dan houden de verschillen wel op ongeveer.
mr. X

Post by mr. X »

setb wrote:

Jij durft...
Locked