Na het eten heb ik niets meer gegeten...
Lekker gezond Dimer!
Wat een vreetzakken zijn jullie :wink: haha X, wacht maar tot je boven de 25-30 bent haha.
Zijn maar weinig mensen die het kennen maar het is zo lekker en zo gigantisch slecht.
Het is nog slechter voor je tanden dan maag zuur. Heb ooit zo'n tabelletje gezien. Cola staat nog zelfs ver boven maagzuur, Mountain Dew staat er nogal wat onder :roll:.
Plus je sperma gaat er van naar de mallemoeren er zit veel cafeïne in en vast nog wel meer. Probeer het ook niet zoveel meer te drinken :wink:.
mr. X wrote:Zijn maar weinig mensen die het kennen maar het is zo lekker en zo gigantisch slecht.
Het is nog slechter voor je tanden dan maag zuur. Heb ooit zo'n tabelletje gezien. Cola staat nog zelfs ver boven maagzuur, Mountain Dew staat er nogal wat onder :roll:. Plus je sperma gaat er van naar de mallemoeren er zit veel cafeïne in en vast nog wel meer. Probeer het ook niet zoveel meer te drinken :wink:.
Bleh niet aan mij besteed die overzoete drankjes.
Toen ik een slokje proefde heb ik meteen mn zorgpolis uitgebreid Tandarts 3 sterren haha.
Dat was toch de bedoeling in dit topic? Nu is er een is het ook niet goed?
Laatst had ik mijn half jaarlijkse rampendag :-?
Ãl-tijd bij de tandarts heb ik gaatjes. Ik word er niet goed van. Poets 2 keer per dag, geen uitzonderingen, mijn tanden, spoel met Listerine ik flos nog net niet maar het mag allemaal niet baten. Dit keer had ik er 5, heb er 45 min op de stoel gelegen. Hartstikke fijn.
Vandaag heeft mijn vader er ook bijna 2 uur op de stoel gelegen.
Vreselijk :cry:.