Katjana | EG hatch & Integra GSR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Jo&

Post by Jo& »

Welkom!
sigur

Post by sigur »

Welkom.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Spons wrote:hey hey welkom hier,
we zien elkaar wel weer 10 januari @ fct

Mij te koud voor meetings :lol: weer een keer als het warmer word :razz:
En de civic gaat volgende week op wintermodus, m'n blauwe mims velgen gaan er weer onder, en de civic gaat een stukje omhoog omdat ik wss een andere lokatie krijg van m'n werk (en daar liggen niet zulke fijne drempels..)
Dus heb ik 2 redenen om niet te gaan :razz: en het is een roteind om te rijden.. :shock:
Spons

Post by Spons »

ok jammer dan zien we elkaar vast wel de eerst komende meet ;)
eteuben

Post by eteuben »

*Miss_Honda* wrote:Ik gebruik m'n polarisatiefilter altijd voor auto's, behalve in parkeergarages ect.
Dat is idd een zeer leuke filter, wil ik ook nog een keer ^^
Ik ga over 2 weken een flitser bestellen, eerst daar eens mee spelen :D

Zat ook aan een externe flitser te denken, maar gebruik flits heel weinig. Bij modellen shoots wel een aanrader, op autoshows pak ik liever geen flits. Kleuren zijn dan iig niet flets, onderwerp blijft in de regel wel staan, dus kan mijn sluitertijden mooi opvangen met mijn monopod. In de parkeergarage shoot met mijn eigen auto, heb ik wel de tripod gepakt.

Zat te denken een batterijgrip aan te schaffen voor onder mijn D40, blijkt dat weer niet te kunnen, alleen vanaf de D80... Heb wel eens met een laatste streepje batterij rondgelopen! Niet echt fijn idee, als je dan nog een halve middag op een event rondloopt. :-? :D
Dimer

Post by Dimer »

eteuben wrote:
*Miss_Honda* wrote:Ik gebruik m'n polarisatiefilter altijd voor auto's, behalve in parkeergarages ect.
Dat is idd een zeer leuke filter, wil ik ook nog een keer ^^
Ik ga over 2 weken een flitser bestellen, eerst daar eens mee spelen :D

Zat ook aan een externe flitser te denken, maar gebruik flits heel weinig. Bij modellen shoots wel een aanrader, op autoshows pak ik liever geen flits. Kleuren zijn dan iig niet flets, onderwerp blijft in de regel wel staan, dus kan mijn sluitertijden mooi opvangen met mijn monopod. In de parkeergarage shoot met mijn eigen auto, heb ik wel de tripod gepakt.

Zat te denken een batterijgrip aan te schaffen voor onder mijn D40, blijkt dat weer niet te kunnen, alleen vanaf de D80... Heb wel eens met een laatste streepje batterij rondgelopen! Niet echt fijn idee, als je dan nog een halve middag op een event rondloopt. :-? :D

Ik heb net twee externe flitsers besteld, deze wil ik vooral gaan gebruiken voor auto shoots. Voor shows en meetings is een flitser niet echt nodig.. Een polar filter is wel aan te raden! Een ND filter kan ook erg handig zijn.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ik wil een externe flitser omdat ik ook vrij veel portret doe, en daar me dus meer in wil verdiepen 8)
Daarna wil ik met wat meerdere flitsers gaan werken voor auto's, maar mijn auto heeft momenteel voorrang, moet veel onderhoud gebeuren :(

Ik ben m'n polarfilter momenteel kwijt... vraag me af waar dat ding is, ik gebruik heel vaak de lenzen van m'n vriend (L lenzen ect) en daar zit standaard al zo'n ding op :lol:
Maar mijn groothoek maakt het allemaal wel weer goed.. :-) moet ik trouwens ook nog een filter voor hebben.. dure krengen :-?

Nog wat laatste foto's voordat ze haar winterwielen krijgt :o

Image

Image

Image
mr. X

Post by mr. X »

Terwijl ik niet stuk ben van de velgen en er een ander spoilertje op zou mogen is dit echt een van de mooiste EG's in NL als je het mij vraagt. Clean, strak en simpel.
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

Welkom, inderdaad zeer nette eg.
Pff wat een mooie foto's, wil ik ook wel van mn auto.

:arrow: Even vraagje:
Wat is dat uitstekende ding linksvoor op de bumper, net onder je knipperlicht :?: Ik lees dat het een JDM-bumper is, heeft dat er mee te maken?
Jo&

Post by Jo& »

Ja mooie auto.
Gereserveerd maar toch stoer!
mr. X

Post by mr. X »

Dat is een Parking Post.

Bij het inparkeren komt deze omhoog zodat je kan zien hoe ver je nog door kan rijden :wink:

JDM y0!
Dimer

Post by Dimer »

*Miss_Honda* wrote:Ik wil een externe flitser omdat ik ook vrij veel portret doe, en daar me dus meer in wil verdiepen 8)
Daarna wil ik met wat meerdere flitsers gaan werken voor auto's, maar mijn auto heeft momenteel voorrang, moet veel onderhoud gebeuren :(

Ik ben m'n polarfilter momenteel kwijt... vraag me af waar dat ding is, ik gebruik heel vaak de lenzen van m'n vriend (L lenzen ect) en daar zit standaard al zo'n ding op :lol:
Maar mijn groothoek maakt het allemaal wel weer goed.. :-) moet ik trouwens ook nog een filter voor hebben.. dure krengen :-?

Hmm... ik kreeg geen filters bij m'n L... heb ik toch iets fout gedaan :D

Mooie pics! Ik zou alleen wel die witte strepen (reflecties) eruit shoppen. Dat maakt 'm net wat cleaner.
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

mr. X wrote:Dat is een Parking Post.

Bij het inparkeren komt deze omhoog zodat je kan zien hoe ver je nog door kan rijden :wink:

JDM y0!

Saank JDM en ook nog handig.
Ik heb zoiets tot nu toe alleen bij een dikke mercedes gezien..
Jo&

Post by Jo& »

Asch600RR wrote:
mr. X wrote:Dat is een Parking Post.

JDM y0!

Saank JDM en ook nog handig.
Ik heb zoiets tot nu toe alleen bij een dikke mercedes gezien..

Dat heb ik nog nooit gezien... Moet je die zelf dmv een knop omhoog zetten?
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

En waarom zit er dan alleen eentje links?
chris

Post by chris »

Asch600RR wrote:En waarom zit er dan alleen eentje links?

omdat ie op een RHD hoort.. en dan is dat de kant die je t minste kan overzien :wink:
Jo&

Post by Jo& »

chris wrote:
Asch600RR wrote:En waarom zit er dan alleen eentje links?

omdat ie op een RHD hoort.. en dan is dat de kant die je t minste kan overzien :wink:

:-?
mr. X

Post by mr. X »

Precies Chris. Als je rechts zit, zie je de hoek links voor het minst goed.

Hoe die omhoog komt weet ik niet, waarschijnlijk een knopje inderdaad. Heb ze wel vaker gezien. Eigenlijk moet je hem aan de andere kant zetten 8) dat zou pas echt gaaf zijn.
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Precies Chris. Als je rechts zit, zie je de hoek links voor het minst goed.

Hoe die omhoog komt weet ik niet, waarschijnlijk een knopje inderdaad. Heb ze wel vaker gezien. Eigenlijk moet je hem aan de andere kant zetten 8) dat zou pas echt gaaf zijn.

Of aan allebei de kanten 1.
Kan je er ook een vlaggetje aan hangen ofzo 8)
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Dimer wrote:
*Miss_Honda* wrote:Ik wil een externe flitser omdat ik ook vrij veel portret doe, en daar me dus meer in wil verdiepen 8)

Hmm... ik kreeg geen filters bij m'n L... heb ik toch iets fout gedaan :D

Mooie pics! Ik zou alleen wel die witte strepen (reflecties) eruit shoppen. Dat maakt 'm net wat cleaner.

Haha, ik bedoelde daarmee dat hij overal een filter op heeft zitten :lol: (gewoon erbij gekocht)
Die strepen had ik idd wel ff weg mogen shoppen, maar zat krap in tijd

Parkingpole had ooit mijn vriend aangeschaft, een complete zwarte SiR bumper met mistlampen en een parkingpole
Maar hij was toen bezig met z'n DIY bumper, en het duurde allemaal lang, en toen had ie zoiets van 'ik wil hem eens bij jou erop zetten'
En hij vond het zo geslaagd dat ik bumper en al mocht overnemen :lol:
Er zit een hele kabelboom bij, die 'matcht' met de mistlampen, in m'n armsteun zit een parkingpole knopje om hem omhoog te laten komen
Hij zit aan de verkeerde kant, dat wel.. hij komt ook dus ook van een EG6 uit Japan
Ik ben niet van plan om er een gat bij te maken, het is puur een sieraad, dus hij blijft daar lekker zitten ^^

Image

Image

@ mr X
Ik wilde deze velgen al heel lang, vrij moeilijk te krijgen omdat ze altijd heel snel verkocht zijn -.-
Spoilertje blijft, dit vind ik IMO 1 van de netste EG spoilers die er zijn, een 2 piece SiR2 spoiler 8)
Wilde eerst een Spoonstyle, maar die zie je al zoveel, en vind ik een beetje overdone..
Locked