neej over het orginele heb ik een nagemaakte cf van carbon overheen geplakt . is gewoon echt carbon maar denk dat ik de enigste ben die hem heeft in nederland.
ik heb hem toen gehaald in belgie en die man zei dat dit het enige was die werd gemaakt
ramontypeR wrote:neej over het orginele heb ik een nagemaakte cf van carbon overheen geplakt . is gewoon echt carbon maar denk dat ik de enigste ben die hem heeft in nederland. ik heb hem toen gehaald in belgie en die man zei dat dit het enige was die werd gemaakt
Dus je hebt echt carbon over je bestaande geplakt?
Zitten de knopjes dan niet beetje diep?
Wel gaaf
ramontypeR wrote:neej over het orginele heb ik een nagemaakte cf van carbon overheen geplakt . is gewoon echt carbon maar denk dat ik de enigste ben die hem heeft in nederland. ik heb hem toen gehaald in belgie en die man zei dat dit het enige was die werd gemaakt
Dus je hebt echt carbon over je bestaande geplakt? Zitten de knopjes dan niet beetje diep? Wel gaaf
Neej, dat viel erg mee. Ik mocht zelf heel even kijken (en voelen) 8) en ondanks dat ik niet zo van dat plak-cf ben vond ik het er goed uit zien.
Dus je hebt echt carbon over je bestaande geplakt? Zitten de knopjes dan niet beetje diep? Wel gaaf
Neej, dat viel erg mee. Ik mocht zelf heel even kijken (en voelen) 8) en ondanks dat ik niet zo van dat plak-cf ben vond ik het er goed uit zien.
Grappig, kun je niet es een simpel fotootje posten ervan?
Ik weet dat je OEM van Honda een huge CF look sticker kan kopen voor je midden console en ventilatieroosters. Had daar eens voor geinformeerd maar kostte iets van 175 euro ofzo :-?
Ook in goudkleur mogelijk :roll: