Stijl kleding afsplitsing

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
mr. X

Post by mr. X »

Al het goede komt van ver toch? Er rijden hier genoeg mensen met een auto uit Japan, we hebben hier in Nederland toch ook auto's? :razz:
Mij zie je niet in Den Haag of Rotterdam.
Amsterdam, Antwerpen en anders niets eigenlijk.

Zo nu en dan wijk ik dus uit naar van den Assem in Rotterdam maar verder probeer ik het te mijden.
In 's-Hertogenbosch kan ik over het algemeen ook goed uit de voeten maar de échte top (schoenen) winkels zitten toch in de hoofdstad als je het mij vraagt.

Het ligt er nogal aan wat je in een vrouwen schoen zoekt Jo&. Over het algemeen zie ik in (normale)winkels met grotere regelmaat leuke schoenen voor vrouwen dan voor heren. Wil je een speelse schoen die erg opvalt zou ik zeggen kijk eens bij Chanel. Prachtig wat daar af en toe tussen zit. Denk aan een schoen van vorig seizoen die een gloeilamp als hak had. Dat zag er heel speciaal uit.
Wil je écht nette schoenen ben je redelijk beperkt. Ik heb wel een paar linkjes voor je. Wellicht zie je er iets leuks tussen staan.

Shoogle

Hetty Rose

Marsha Hall

Maat 37 of niet, de laatste twee linkjes staan gegarandeerd voor zitcomfort :D

Mijn volgende schoenen worden bespoke gemaakt of zijn RTW van John Lobb (gezien de bespoke/mtm niet te betalen is).
HONDA

Post by HONDA »

Ik heb geen pak, geen bretels, geen horloge en geen harlekijn schoenen. Nooit behoefte aan gehad en zo te zien hou ik het maar zo... :wink:

:mrgreen:
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Jo&

Post by Jo& »

mr. X wrote:Wil je een speelse schoen die erg opvalt zou ik zeggen kijk eens bij Chanel. Prachtig wat daar af en toe tussen zit. Denk aan een schoen van vorig seizoen die een gloeilamp als hak had. Dat zag er heel speciaal uit.
Wil je écht nette schoenen ben je redelijk beperkt. Ik heb wel een paar linkjes voor je. Wellicht zie je er iets leuks tussen staan.

Shoogle

Hetty Rose

Marsha Hall

Maat 37 of niet, de laatste twee linkjes staan gegarandeerd voor zitcomfort :D

Zie je mij al lopen op die rode hak dingen...?! Onder een jurk ja. Als ik ergens naar toe ga waar dames een jurk aan moeten.
Maar dagelijks naar mn werk en tijdens het auto rijden?!

Kzat meer aan zoiets te denken:
http://www.zwartjes.nl/index.php?action ... 59&lang=NL
Floris van Bommeltjes (website ligt er ff uit)
Chanel is nu into de plateauzolen... nah...
mr. X wrote:Het ligt er nogal aan wat je in een vrouwen schoen zoekt Jo&. Over het algemeen zie ik in (normale)winkels met grotere regelmaat leuke schoenen voor vrouwen dan voor heren.

Als jij voortaan dames schoenen koopt, koop ik herenschoenen want ik vind dat ze voor heren ze echt zoo veeel meer mooie schoenen maken.
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

mooi om al deze info te lezen. de merken van schoeisel en kledij die hier zoal genoemt worden zeggen mij niets. hoe er met kleding om gegaan word, petje af.

ik zat zo nu en dan gewoon simpelweg in mn bakkers kostuum de bestellingen weg te brengen in mn (ex) atr. als brood en banketbakker moest ik wel is waar vaak mn auto goed uitzuigen inverband met bloem wat in de zittingen trekt.

niet ieder heeft denk ik zo een pak dragend beroep en een dikke R onder de kont? pak dragende personen in een gelikte honda scoren bij mij wel punten. zolang ze maar geen rijgedrag krijgen van een duits rammel hok natuurlijk :razz:
Locked