Jan Visser wrote:Tis maar wat je onder redelijk verstaat.......
Daarom stond het tussen aanhalingstekens... Nieuwwaarde: 300.000 gulden = 140.000 euro Huidige waarde: 35.000 (gemiddeld denk ik voor de eerste versies) = ongeveer 25% van nieuwwaarde
wet van vraag en aanbod maakt een auto natuurlijk niet meteen redelijk betaalbaar. Je kunt nu al nsxen onder de 30k vinden. Ik weet een super exemplaar voor 35k. Verzekering is ook goed te doen, de oudjes kunnen al op een semi-oldtimer verzekering en de nieuwere op een sporttimer verzekering, mits je niet meer dan 10k per jaar jaar rijdt. Rijdt je minder dan 5k betaal je soms nog minder dan 200.- per jaar. De nsx is ook geen zuiplap, dus al met al kun je wel zeggen dat voor een sportauto van zijn kaliber, de nsx goed betaalbaar is.
Een NA2 NSX-R is uiteraard een heel ander verhaal! Een exacte prijs weet ik niet, maar inclusief import en btw kijk je denk ik al snel naar nieuwe Porsche prijzen..
Dimer wrote:Een NA2 NSX-R is uiteraard een heel ander verhaal! Een exacte prijs weet ik niet, maar inclusief import en btw kijk je denk ik al snel naar nieuwe Porsche prijzen..
heb liever een R dan een porsche 8) nu ik toch aan t dromen ben.. een NA2 NSX-R GT hier op de oprit..dat lijkt me wel wat haha!
Dimer wrote:Uiteraard! Ik heb ook liever een NA2 NSX-R (GT) dan een F430!
Dimer, je hebt vaak gelijk en je bent een top kerel maar hier ga je te ver :lol:
Ik kom net terug van een weekendje Italië waar ik gisteren nog een F430 heb zien rijden en dat is en blijft toch wel een van mijn all-time favourites.
Goed, een NA2 NSX-R zal je ergens tussen de 70.000 en 100.000 terugzetten denk ik.
Dimer wrote:wet van vraag en aanbod maakt een auto natuurlijk niet meteen redelijk betaalbaar. Je kunt nu al nsxen onder de 30k vinden. Ik weet een super exemplaar voor 35k.
Dimer wrote:wet van vraag en aanbod maakt een auto natuurlijk niet meteen redelijk betaalbaar. Je kunt nu al nsxen onder de 30k vinden. Ik weet een super exemplaar voor 35k.
Link?
De wet van vraag en aanbod gaat ook andersom gap.
Dat maakt hem juist duur, veel vraag weinig aanbod.
Dimer wrote:Uiteraard! Ik heb ook liever een NA2 NSX-R (GT) dan een F430!
Dimer, je hebt vaak gelijk en je bent een top kerel maar hier ga je te ver :lol:
Ik kom net terug van een weekendje Italië waar ik gisteren nog een F430 heb zien rijden en dat is en blijft toch wel een van mijn all-time favourites.
Goed, een NA2 NSX-R zal je ergens tussen de 70.000 en 100.000 terugzetten denk ik.
haha, ik heb net nog (uurtje geleden) in een F430 gezeten :wink: Maar geef mij maar een NA2 NSX-R en als ik een GT mag uitzoeken is de keuze helemaal snel gemaakt!
Laatst heb ik nog een artikel gelezen van een kerel uit de US met een NSX-R. Hij heeft ook een Benneton Formule 1 en in zijn leven meer dan 70 (sport)auto's gehad. Hij dacht erover na om zijn NSX-R in te ruilen voor een F430 CS. Totdat hij in de auto had gereden. Zijn NSX-R is niet echt stock te noemen. Volgens mij zit er een 3.6L in en komt ie op zo'n 400pk NA. Maar zijn NSX-R is sneller dan de F430 en volgens hem beleef je meer rij plezier, zeker op het circuit. Nu kun je denken, ja dat is geschreven door een NSX rijder! Maar dit is wel een man, die als hij het zou willen makkelijk een Ferrari zou kunnen kopen.
Volgens mij heeft zijn NSX-R zo'n 200k gekost inclusief alle mods. Hij heeft namelijk een NSX-T en een NSX-R in onderdelen omdat het onmogelijk was om een NSX-R te importeren. Vervolgens heeft hij zijn NSX-T helemaal omgebouwd tot NSX-R, letterlijk tot in de kleinste details! Hij heeft zelfs het dak van de NSX-T eraf geslepen en het R dak erop gezet!!
Link?
Ik heb geen link voor je, hij is van een kennis van me
Link?
De wet van vraag en aanbod gaat ook andersom gap.
Dat maakt hem juist duur, veel vraag weinig aanbod.
Ik vind 'm niet duur, zeker niet voor een auto van zijn status en het gegeven dat het zo'n zeldzame auto is. Dus wat dat betreft gaat voor mij die wet niet op.