RedSun wrote:Jo& wrote:Rechtuit is de EP3 zeker sneller.
De eerste paar meter houdt een ITR bij of misschien zelfs iets sneller maar de EP3 heeft gewoon stock meer vermogen en loopt uit.
Ik weet dit want ik heb met mn EP3 Stock wel eens naast mr.x zn (getuned) ITR gereden.
Bochtenwerk kan ik niets overzeggen.
Tis niet reeël om dat te zeggen Jo&, MR. X kan niet rijden
Nu kan mr.x opeens niet rijden.
Hij KAN wel rijden hoor, heb het vaak zat gezien. Whaha :wink:
Of hij GOED kan rijden dat weet ik niet. Zal je moeten meten of hij goed kan rijden of niet.
Tot die tijd kun je alleen maar zeggen dat je vind dat hij niet goed kan rijden...
Chauffeur maakt zeker verschil.
iVTEC-fab wrote:ik lach me stuk.
het afzeiken van de FN2 is nu omgeslagen in het afzeiken van alle R's. uiteraard behalve de gene die je zelf hebt.
EP3 rijders zweren bij de EP3, ITR rijders zweren bij de ITR, Prelude rijders zweren bij de prelude. :clap
en om er nog een schepje bovenop te doen ligt het nu allemaal aan de bestuurder! :slaan:
ik sluit me aan bij de FN2 rijders :!: want ik kan lekker wel een FN2 CW betalen :satan: :satan: :worshippy: :worshippy:
Ja cool he

Alle R's zijn slecht :twisted:
Ben het wel met je eens dat mensen zullen zeiken puur omdat jij er wel een hebt gekocht en zij niet...
Ik sluit me aan bij de EP3, FN2, DC2, DC5 en alle andere R's club...
Goh das eigenlijk de Type-R club!
Het gaat mij om de rijbeleving, wat je voor een auto overhebt en welke functie de auto moet vervullen.
Ik rij graag een wat nieuwere auto dan een ITR of ATR om de leeftijd van de wagen, de veiligheid, de ideale achterbak en omdat ik hem mooi vind.
Persoonlijk vind ik de FN2 niet super mooi en verschilt hij kwa rijeigenschappen voor mij niet veel van de EP3. Heb er nu pas 64K km op mn EP3 staan en wil in de toekomst misschien een andere soort auto. Daarom heb ik er geen +/-15K voor over om een nieuwe te kopen.
Ieder zn eigen ding en dus eigen analyse!