FN2 vs EP3

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Angelus

Post by Angelus »

Gaskleppie wrote:Ja, een filmpje hard rechtuit rijden....... Nou, dan maak je echt een goed vergelijk om te zien welke betere handling eigenschappen heeft. Want daar hebben we het toch over? Als je alleen over rechtelijn snelheid denkt qua auto presaties heb je de verkeerde auto gekocht.

Dus ja, een stock ITR verslaat elke stock EP3 en FN2 op de plek waar ze alledrie voor gemaakt zijn. En dan heb ik het over een bochtige stuk weg ala de nurburgring. Kenners weten dat dat de plek is waar je het beste uitdagende stuurmans straat auto's met elkaar kan vergelijken.

Dat is een aannamen van jouw, waarschijnlijk begrijp je me opbouw niet van mijn bericht. Ik heb dan ook niet voor niks een tussenregel gelaten omtrent het filmpje en bovenstaande zin qua bestuurder (bochtwerk).

Ze lijken toch echt stock :) maar dat zegt natuurlijk ook weer niets, indien het andersom was geweest kennelijk wel, maar dat is dan weer een aannamen van mij.

Ben het best wel met Type R CW eens, jammer..

MvGr, Brandon
Angelus

Post by Angelus »

Deze post behoord hier niet :?:
Type R CW

Post by Type R CW »

ChristopheR wrote:
Type R CW wrote:ja, amaai de fn2 suckt zwaar.

Dikke bullshit!!!!!

rij met cw fn2 en is gewoon zalig veel rijplezier.
Ik weet wat ik in de kuip heb en wat ik gekocht heb.
Dat kan niemand van me afpakken.

Ben dit gezeik echt gewoon kotsbeu, elke keer hetzelfde liedje.
Vind dit gewoon kinderachtig en geen klein beetje.

x2 :!: :!:

fn2-drivers reunite :!: :!:

Ja, idd!

Want respect moet je alvast niet verwachten. Is al meerder keren serieus aantoon baar.
Dacht dit een forum was voor honda liefhebbers. Niet voor breek ieder zijn wagen maar af. Ook al heb je maar Een 2 pk honda. Ik zeg niet dat iedereen zo is, maar sommige phfff

Binnen 10 jaar rijden ze allemaal zelf rond met een fn versie, omdat de rest dan helemaal uniek of pertotal is. Dan sprken ze wel anders. Trouwens toen de EP3 uitkwam was er even veel gezeik.
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Ach... zoals iedereen weet... geen van allen komt ook maar een beetje in de buurt van een Prelude, 2 vingers in de neus, rondjes er omheen, jeweetzelluf ;)
Honda-ATR

Post by Honda-ATR »

[quote="BZRKbb2"]Ach... zoals iedereen weet... geen van allen komt ook maar een beetje in de buurt van een Prelude, 2 vingers in de neus, rondjes er omheen, jeweetzelluf ] :clap
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Elke R heeft zn sterke en zwakke punten. De zwakke punten moet je accepteren, van de goede punten kan je genieten.
Het is alleen jammer dat de fn2 zn zwakke punten heeft waar elke andere R in uitblinkt.
Mijn R heeft geen confort, geen geluidsisolatie, geen stoere 17" velgen.....

Maargoed, welke R je ook neemt, er is er geen 1 zo goed als de prelude.....
RedSun

Post by RedSun »

EE9 OWNT HARDER! :D
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

Rechtuit is de EP3 zeker sneller.
De eerste paar meter houdt een ITR bij of misschien zelfs iets sneller maar de EP3 heeft gewoon stock meer vermogen en loopt uit.
Ik weet dit want ik heb met mn EP3 Stock wel eens naast mr.x zn (getuned) ITR gereden.
Bochtenwerk kan ik niets overzeggen.
frederik

Post by frederik »

wat word ik deze topic's beu :-?

ieder zijn eigen smaak, en eigen gevoel bij een auto.

het gaat ook niet echt om welke de snelste is, want zover zullen ze niet uit elkaar zitten, maar het gaat er om bij welke je het beste voelt :wink:
RedSun

Post by RedSun »

Jo& wrote:Rechtuit is de EP3 zeker sneller.
De eerste paar meter houdt een ITR bij of misschien zelfs iets sneller maar de EP3 heeft gewoon stock meer vermogen en loopt uit.
Ik weet dit want ik heb met mn EP3 Stock wel eens naast mr.x zn (getuned) ITR gereden.

Tis niet reeël om dat te zeggen Jo&, MR. X kan niet rijden
Nana korobi ya oki
slydawg

Post by slydawg »

LOL
Sinister

Post by Sinister »

Die EP3 heeft ook stock meer gewicht dus ik vermoed dat ze stock net even snel zijn. En inderdaad zoals RedSun al zegt, veel hangt van de chauffeur af :wink:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

ik lach me stuk.

het afzeiken van de FN2 is nu omgeslagen in het afzeiken van alle R's. uiteraard behalve de gene die je zelf hebt.

EP3 rijders zweren bij de EP3, ITR rijders zweren bij de ITR, Prelude rijders zweren bij de prelude. :clap

en om er nog een schepje bovenop te doen ligt het nu allemaal aan de bestuurder! :slaan:

ik sluit me aan bij de FN2 rijders :!: want ik kan lekker wel een FN2 CW betalen :satan: :satan: :worshippy: :worshippy:
Jo&

Post by Jo& »

RedSun wrote:

Nu kan mr.x opeens niet rijden.
Hij KAN wel rijden hoor, heb het vaak zat gezien. Whaha :wink:

Of hij GOED kan rijden dat weet ik niet. Zal je moeten meten of hij goed kan rijden of niet.

Tot die tijd kun je alleen maar zeggen dat je vind dat hij niet goed kan rijden...

Chauffeur maakt zeker verschil.

iVTEC-fab wrote:ik lach me stuk.

het afzeiken van de FN2 is nu omgeslagen in het afzeiken van alle R's. uiteraard behalve de gene die je zelf hebt.

EP3 rijders zweren bij de EP3, ITR rijders zweren bij de ITR, Prelude rijders zweren bij de prelude. :clap

en om er nog een schepje bovenop te doen ligt het nu allemaal aan de bestuurder! :slaan:

ik sluit me aan bij de FN2 rijders :!: want ik kan lekker wel een FN2 CW betalen :satan: :satan: :worshippy: :worshippy:

Ja cool he :D Alle R's zijn slecht :twisted:
Ben het wel met je eens dat mensen zullen zeiken puur omdat jij er wel een hebt gekocht en zij niet...

Ik sluit me aan bij de EP3, FN2, DC2, DC5 en alle andere R's club...
Goh das eigenlijk de Type-R club!

Het gaat mij om de rijbeleving, wat je voor een auto overhebt en welke functie de auto moet vervullen.

Ik rij graag een wat nieuwere auto dan een ITR of ATR om de leeftijd van de wagen, de veiligheid, de ideale achterbak en omdat ik hem mooi vind.
Persoonlijk vind ik de FN2 niet super mooi en verschilt hij kwa rijeigenschappen voor mij niet veel van de EP3. Heb er nu pas 64K km op mn EP3 staan en wil in de toekomst misschien een andere soort auto. Daarom heb ik er geen +/-15K voor over om een nieuwe te kopen.

Ieder zn eigen ding en dus eigen analyse!
slydawg

Post by slydawg »

Ach ach wat zijn we weer zielig aan het doen........
RedSun

Post by RedSun »

Jo& wrote:
RedSun wrote:
"Jo&":zb3rw2q3 wrote:Rechtuit is de EP3 zeker sneller.

Of hij GOED kan rijden dat weet ik niet. Zal je moeten meten of hij goed kan rijden of niet.

Tot die tijd kun je alleen maar zeggen dat je vind dat hij niet goed kan rijden...

[[/quote:zb3rw2q3]

Het was niet serieus bedoeld hoor, heb nooit bij hem in de auto gezeten dus geen flauw idee. Zat hem gewoon te stangen :lol:
Nana korobi ya oki
Jo&

Post by Jo& »

RedSun wrote:
Jo& wrote:
RedSun wrote:
"Jo&":2624px32 wrote:Rechtuit is de EP3 zeker sneller.

[

Het was niet serieus bedoeld hoor, heb nooit bij hem in de auto gezeten dus geen flauw idee. Zat hem gewoon te stangen :lol:[/quote:2624px32]

Whahaha ok!
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Het valt me op hoe lang sommige tenen hier zijn :)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

mooi he?
slydawg

Post by slydawg »

Mijn tenen zijn een beetje krom....
Locked