stefan wrote:ben nog steeds 'verdrietig' dat ik er niet in pas
Precies mijn probleem. Vandaar dat ik na de EP3 overgestapt ben naar de BMW E85 (Z4) doordat de S2000 mij gewoon niet paste.
Pas je niet...?
Zo lang ben je niet...
Mijn pa past zelfs precies, we laten wel altijd het haakje achter de stoel weg halen, kan hij net wat (2cm) verder achteruit.
Met haakje bedoel ik kleding/tas haakje. Een of andere Jap dacht das handig, daar kun je vast nog wat kwijt als je in de auto zit :shock:
Ik pas inderdaad niet. Als je ooit eens in de Z4 hebt gezeten zou je snappen waarom ik destijds geen S2k heb gekocht. Voornamelijk de positie van het stuur is een ramp voor me. Zit ongelofelijk onnatuurlijk.
Volgens officiële meting (Luchtvaart school) ben ik 188.5.
Overigens kom ik ook met mijn haren in de wind te zitten. Heb er wel over gedacht hoor. S2k met Bride stoelen en low positioning rails, is het alleen nooit geworden.
Je kan er wel in rijden! Natuurlijk, een erg leuke wagen met geweldige rij eigenschappen als je het mij vraagt. Maar om te hebben als dagelijkse auto zou me dat op den duur gewoon gaan vervelen.
Zo nu en dan kijk ik stiekem nog wel of er niet een heel goedkoop ergens te koop is. 8)
mr. X wrote:Ik pas inderdaad niet. Als je ooit eens in de Z4 hebt gezeten zou je snappen waarom ik destijds geen S2k heb gekocht. Voornamelijk de positie van het stuur is een ramp voor me. Zit ongelofelijk onnatuurlijk. Volgens officiële meting (Luchtvaart school) ben ik 188.5.
Overigens kom ik ook met mijn haren in de wind te zitten. Heb er wel over gedacht hoor. S2k met Bride stoelen en low positioning rails, is het alleen nooit geworden.
Bij een cabrio met je haren in de wind zitten is normaal. Heb ik zelfs en ik heb in best wat cabrio's gereden.
De Audi TT, die is pas klein! We gingen een keer (10jaar terug) een proefrit maken, me pa was niet ingestapt en stapte al weer uit... Past niet.
S2K wel met ruim 1 meter 90+. Maar misschien heb je gewoon lange benen ofzo.
Ik ben een heel rare jongen, dat weten we nu wel :lol:.
Uit verhouding enzo.. Mijn armen zijn erg lang, been lengte ben ik vergeten. Dat was ook een van de vereiste in de luchtvaart. Je mocht een bepaalde lengte zijn maar je benen mochten ook niet langer dan een x tal cm zijn.
mr. X wrote:Ik ben een heel rare jongen, dat weten we nu wel :lol:.
Uit verhouding enzo.. Mijn armen zijn erg lang, been lengte ben ik vergeten. Dat was ook een van de vereiste in de luchtvaart. Je mocht een bepaalde lengte zijn maar je benen mochten ook niet langer dan een x tal cm zijn.
Ach , zolang je armen nog niet over de grond slepen zal het allemaal wel meevallen :wink: :lol:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Afgelopen week nog een zwarte S2K gezien hier in de stad, zeer dikke wielen erop....was echt een plaatje van een auto.
Ik zeg een van de mooiste kleuren voor de S2k , samen met dat moonrock :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ik ben ook 1.88 en pas er toch redelijk goed in hoor, zelfs met een rollbar, waardoor de stoel niet in zijn achterste positie kan/staat.
Super nette s2k! Als er ooit een komt, dan wordt hij zeker zwart!
Het hangt er ook vanaf of je lange benen hebt of een lang bovenlichaam. Met lange benen is het een stuk makkelijker, maar als je bovenlichaam lang is, dan kan het krap worden.
Bedankt jongens. More installed mods coming up....
Tijden heb ik niet gemeten gezien ik pas op het laaste moment ging vrijrijden. Verder was ik meer aan 't oefenen met de auto, dus focus on andere dingen was de prio Gevoelsmatig rond 2.20 denk ik. Iig een stuk sneller dan met Celica SC (FWD) (nogmaals gevoelsmatig)...