Ik zou het graag in een keer goed willen doen, als ik nu andere blokken ga proberen...kan ik die dan nog wel gebruiken als ik er laterna andere schijven op ga zetten?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Die laatste foto is stoer 8).
Vind het altijd prachtig als de bestuurder en compagnon niet (minder) zichtbaar zijn op zo'n foto en de auto in volle glorie te bewonderen is. Dat is ook een van de redenen waarom ik ramen tinten mooi vind staan. De lijnen van de auto worden namelijk niet verstoord door wat er in het interieur gebeurd.
vtec vince wrote:Ik zou het graag in een keer goed willen doen, als ik nu andere blokken ga proberen...kan ik die dan nog wel gebruiken als ik er laterna andere schijven op ga zetten?
Is niet aan te raden.
Blokken en schijven slijten op elkaar in.
Nieuwe blokken op schijven kan als het moet wel, maar is zeker echt niet aan te raden. Ik zou het iig zeker niet doen!
Thanks Jo&.
@donkeykong : algemeen gezien ziet hij er best goed uit ja, maar als je goed gaat kijken kom je nog aardig wat plekjes tegen die zorg kunnen gebruiken :wink:
vtec vince wrote:Thanks Jo&. @donkeykong : algemeen gezien ziet hij er best goed uit ja, maar als je goed gaat kijken kom je nog aardig wat plekjes tegen die zorg kunnen gebruiken :wink:
Ur welcome!
Bijna elke auto heeft dat wel... extra zorg puntjes.
Als je nagaat gezien de leeftijd van de gemiddelde ATR zien ze er vaak mooier uit dan leeftijdsgenoten.
Bij deze is het dan officieel.... Ik ga papa worden Gister de echo gehad , en het zag er allemaal prima uit.
De kleine is nu 9 mm en je ziet al een hartje kloppen...hoe bijzonder :-)
Hopelijk krijgt hij/zij ook het honda virus te pakken :wink: