even voorstellen **UPDATE**

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Katana

Post by Katana »

NH-0 is sweet 8)
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Jo& wrote:
"iVTEC-fab":1m7a7in8 wrote:Gisteren kreeg ik het verlossende telefoontje van de Dealer. De auto is binnen gekomen ! :worshippy:

Spijtig genoeg kan ik hem pas over 1,5 week ophalen :cry:
De marteling ! ik moet namelijk deze week een kort ritje naar Dubai maken voor m'n werk.. zul je altijd net zien.

Dus tot die tijd (24 sept) staat hij in de showroom bij Van Andel in Sleeuwijk..

Greetzzz

Kzou wel vragen of ze de deuren op slot doen. Anders is je stoel al uitgezeten voor je hem zelf hebt.[/quote:1m7a7in8]

was één van de eerste vragen die ik stelde. :wink:

maar is bedrijfsbeleid bij hun, iedere auto die verkocht is gaat en blijft op slot in de showroom.

Op de foto's is het een mooie auto, maar toen ik hem eenmaal in levende lijve zag... Supah Gheil !
Jo&

Post by Jo& »

iVTEC-fab wrote:
"Jo&":ciy1x4g3 wrote:
"iVTEC-fab":ciy1x4g3 wrote:Gisteren kreeg ik het verlossende telefoontje van de Dealer. De auto is binnen gekomen ! :worshippy:

De marteling ! ik moet namelijk deze week een kort ritje naar Dubai maken voor m'n werk.. zul je altijd net zien.

Dus tot die tijd (24 sept) staat hij in de showroom bij Van Andel in Sleeuwijk..

Greetzzz

Kzou wel vragen of ze de deuren op slot doen. Anders is je stoel al uitgezeten voor je hem zelf hebt.[/quote:ciy1x4g3]

was één van de eerste vragen die ik stelde. :wink:

maar is bedrijfsbeleid bij hun, iedere auto die verkocht is gaat en blijft op slot in de showroom.

Op de foto's is het een mooie auto, maar toen ik hem eenmaal in levende lijve zag... Supah Gheil ![/quote:ciy1x4g3]

:thumbs:
Waarschijnlijk de makkelijkste plek voor hen op de auto binnen (achter slot en grendel) te zetten.
Jo&

Post by Jo& »

muggo wrote:die van andel is wel een l*l van een vent zeg en hij durft ook wel altijd geldt te vragen voor een 2ehandse wagen :!:

Zou je dit eens kunnen onderbouwen aub?
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

dusss, ik ken hem heel mijn leven al.
hij is eerder kennis dan bekende..

mijn ouders al 4 of 5 keer Honda gekocht bij hem, civics en accords. nooit problemen.

een l*l is hij zeker niet, prima vent imo.

dus zeg wat nuttigs of zeg niks.
Jo&

Post by Jo& »

iVTEC-fab wrote:dusss, ik ken hem heel mijn leven al.

mijn ouders al 4 of 5 keer Honda gekocht bij hem, civics en accords. nooit problemen.

Tsja als het niet onderbouwd is, vind ik het zowiezo nergens op slaan, what muggo zegt.
vtec vince

Post by vtec vince »

muggo wrote:die van andel is wel een l*l van een vent zeg en hij durft ook wel altijd geldt te vragen voor een 2ehandse wagen :!:

Ken jij dan een adresje waar ze 2e hands auto's nagenoeg gratis weg geven? :shock:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
muggo

Post by muggo »

ik zet het niet voor niets neer
ik ben er een aantal keren bij hem geweest en ben gewoon slecht behandeld bij hem . ik bracht mijn ctr een donderdag in breda en daar vroegen ze aan mij waarom ik de auto niet naar hem bracht . heb hem wat verteld en weet je wat ze daar zeiden ,dat hebben we vaker gehoord is dit onderbouwend genoeg .

als je prijzen gaat vergelijken met andere dealers zijn ze goedkoper als van andel .

@ ivtec-fab

dat jij met hem op kan schieten dat kan zijn dan vallen jullie precies bijelkaar in het straatje .
chris

Post by chris »

muggo wrote:

ik zet het niet voor niets neer
ik ben er een aantal keren bij hem geweest en ben gewoon slecht behandeld bij hem . ik bracht mijn ctr een donderdag in breda en daar vroegen ze aan mij waarom ik de auto niet naar hem bracht . heb hem wat verteld en weet je wat ze daar zeiden ,dat hebben we vaker gehoord is dit onderbouwend genoeg .

als je prijzen gaat vergelijken met andere dealers zijn ze goedkoper als van andel .

@ ivtec-fab

dat jij met hem op kan schieten dat kan zijn dan vallen jullie precies bijelkaar in het straatje .

geeezzz dude... ontspan.
Angelus

Post by Angelus »

iVTEC-fab wrote:Gisteren kreeg ik het verlossende telefoontje van de Dealer. De auto is binnen gekomen ! :worshippy:

*foto's gemaakt met m'n telefoon

Greetzzz

Damn wat een dikke bak!, ben een beetje jaloers hoor(Gegunt), veel plezier.

Marteling? 1,5week is niks joh, ik moet nog 4 jaar wachten :lol:
Roy

Post by Roy »

Angelus wrote:Marteling? 1,5week is niks joh, ik moet nog 4 jaar wachten :lol:

Ja maar jij wacht die 4 jaar niet in Dubai :lol:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

muggo wrote:@ ivtec-fab

Over de manier hoe je behandelt wordt door andere mensen zegt vaker wat over jezelf dan over de ander.

1-0
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Congrats on the car man, shes a real beauty!

Got any modification plans?

BTW: Please keep this silly off topic discussion to the PB's, thank you...
Jo&

Post by Jo& »

Gezien het feit dat de discussie niet vriendelijk en zeker niet relevant was, op verzoek dit topic opgeschoont.

Als u op of aan merkingen heeft, graag uzelf tactisch en vredelievend uitten en het beargumenteren.

Groeten uw aller liefste Mod, Jo&
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

@Jo: Mijn dank is groot !

Benjdmin wrote:Congrats on the car man, shes a real beauty!

Got any modification plans?

BTW: Please keep this silly off topic discussion to the PB's, thank you...

thanks Benj.
The plans i have for mods are prolly a Toda exhaust system to start with. maybe followed by a RAM-intake.
I'm not going to change anything to visualizations, i love it the way it is. Just trying to get a bit of extra power.

But this will probable be next year..
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

het heeft even geduurt, maar
M'n FN2 CW has left the building.... Finally.

3 weken terug kwam mijn FN2 binnen bij de Dealer, zoals vermeld. Toen bij het aanvragen van het kenteken heeft er een RDW ambtenaar zitten slapen. dat is iets mensen wat je nooit wil meemaken.

De ambtenaar had de kleur verkeerd ingevuld.. "blauw".
kenteken opgestuurd, toen werd de fout geconstateerd door de dealer, gelukkig nog voor hij op naam gezet was. (anders gelijk een '1' op de pl aat).

kenteken terug gestuurd met de melding dat de kleur niet correct was. man o man. wat een molen kom je dan in terecht. moet eerst het kenteken weer uit het systeem verwijdert worden alvorens een nieuwe aangemaakt kan worden met hetzelfde kenteken. sjees! heeft 2,5 week geduurt !! maar eind goed al goed.

sinds gisteren heb ik al een prettige 200 km rondjes gereden in mijn nieuwe bolide en wat een sensatie. echt een verrukelijke auto om in te rijden. Iedereen kijkt de auto na, is echt geweldig. vanaf 4.000 rpm is het echt grijnzen van oor tot oor. rustig rijden is erg moeilijk voor mij.
ik ga maar beginnen met een spaarpotje voor de bekeuringen die ik in het vooruitzicht heb :lol:
Dimer

Post by Dimer »

top!! Gefeliciteerd!

maareh..

Image
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

pagina 1 :)
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

Ik met mijn grote mond dat ik visueel nooit niks zou veranderen aan de auto.. :-?

ik heb de 1.000 km nog niet gereden en ik heb de eerste bestelling bij honda al gedaan... :lol:

De stikker voor de achterwielen..

Image

... i.c.m. het embleempje voorop gril/honingraad.

Image

Ik vind die stikkers aan de zijkant en het TypeR embleempje op de grill de auto net afmaken.. zodra ze binnen zijn worden ze erop geplakt !

Greetz.
Fabian
slydawg

Post by slydawg »

Leuk man, snap alleen nog steeds niet waarom die dingen er niet standaard op zitten.
Locked