Page 2 of 2
Posted: Thu Jun 18, 2009 9:31 pm
by D_ToXx
ee8 wrote:slydawg wrote:is zowieso een dag werk, zet je een oem of aftermarket?
ik zou voor de dealer gaan tenzij je een universele garage weet waar ze weten wat ze doen.
een dag werk om een koppeling te vervangen?
jah
Posted: Thu Jun 18, 2009 10:23 pm
by Sinister
Mijn koppeling hebben ze op 5u vervangen.
Posted: Thu Jun 18, 2009 10:24 pm
by autodre
wat bedoel je op 5u?
Posted: Fri Jun 19, 2009 12:42 am
by Keung
ee8 wrote:slydawg wrote:is zowieso een dag werk, zet je een oem of aftermarket?
ik zou voor de dealer gaan tenzij je een universele garage weet waar ze weten wat ze doen.
een dag werk om een koppeling te vervangen?
Ja.
Het kan altijd sneller, alleen gaat de afgeleverde kwaliteit evenredig erop achteruit.
Posted: Fri Jun 19, 2009 6:24 am
by ee8
Keung wrote:ee8 wrote:slydawg wrote:is zowieso een dag werk, zet je een oem of aftermarket?
ik zou voor de dealer gaan tenzij je een universele garage weet waar ze weten wat ze doen.
een dag werk om een koppeling te vervangen?
Ja.
Het kan altijd sneller, alleen gaat de afgeleverde kwaliteit evenredig erop achteruit.
kwaliteit? het is een koppeling vervangen, geen cilinderkop bewerken.....
ik bedoel, vind een hele dag, dus 8 uur factureerbaar, erg veel om een koppeling te vervangen......
Posted: Fri Jun 19, 2009 7:49 am
by RedSun
standaard flatrate heh, niet iedereen is snel
Posted: Fri Jun 19, 2009 7:57 am
by slydawg
hele subframe moet eronder uit, heleboel kleine dingen los, ep3 motor ruimte is niet een van de ruimste om lekker te werken. Voordat je de bak eraf hebt ben je zo 3-4 uurtjes verder, nieuwe koppeling erin en de boel weer af monteren en je zit al snel tegen de 8 uurtjes incl. Koffie pauzes enz.
Maar het kan zeker sneller als je lekker door kan werken en als alles goed los gaat.
Posted: Fri Jun 19, 2009 8:35 am
by Jo&
Ik zou ook liever 8uur betalen als ik weet dat ze het moet zorg doen, dan 5uur en dat ze een schroefje over houden wat ze niet interesseert...