slydawg wrote:is zowieso een dag werk, zet je een oem of aftermarket? ik zou voor de dealer gaan tenzij je een universele garage weet waar ze weten wat ze doen.
slydawg wrote:is zowieso een dag werk, zet je een oem of aftermarket? ik zou voor de dealer gaan tenzij je een universele garage weet waar ze weten wat ze doen.
een dag werk om een koppeling te vervangen?
Ja.
Het kan altijd sneller, alleen gaat de afgeleverde kwaliteit evenredig erop achteruit.
een dag werk om een koppeling te vervangen?
Ja. Het kan altijd sneller, alleen gaat de afgeleverde kwaliteit evenredig erop achteruit.
kwaliteit? het is een koppeling vervangen, geen cilinderkop bewerken.....
ik bedoel, vind een hele dag, dus 8 uur factureerbaar, erg veel om een koppeling te vervangen......
hele subframe moet eronder uit, heleboel kleine dingen los, ep3 motor ruimte is niet een van de ruimste om lekker te werken. Voordat je de bak eraf hebt ben je zo 3-4 uurtjes verder, nieuwe koppeling erin en de boel weer af monteren en je zit al snel tegen de 8 uurtjes incl. Koffie pauzes enz.
Maar het kan zeker sneller als je lekker door kan werken en als alles goed los gaat.