@Katana:
Graag +1, me zwager komt mee. En heel misschien gaan we ook nog het hotel in maar dat hoor je nog.
En hoe bedoelde je helpen met bevestiging :P, me meisie heeft niets met auto's dus denk niet dat je haar kan overhalen :P
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.
Tha Bla wrote:@Katana: Graag +1, me zwager komt mee. En heel misschien gaan we ook nog het hotel in maar dat hoor je nog. En hoe bedoelde je helpen met bevestiging :P, me meisie heeft niets met auto's dus denk niet dat je haar kan overhalen :P
Wat is er met de ep3 dan?
Is al vaker discussie hierover geweest, is de "Type R" club, een non R NSX is geen type R. Anders heeft het hele Type R club gebeuren niet veel nut als er een NSX of S2000 etc tussen staat, kan je het net zo goed de Honda club noemen, snappie?
Inderdaad. Ik heb ook een jaar zonder de R moeten gaan, toen stond mijn Mazda ergens anders op het terrein. We kunnen natuurlijk wel een paddockkaart voor je regelen, maar waar je hem neer moet zetten moet je dan nog even opnemen met de organisatie of op de dag zelf een plekje zoeken (als het lukt mag dat wat mij betreft best in de buurt van de clubstand zijn, maar wel buiten ons "vak".
IvoG wrote:Inderdaad. Ik heb ook een jaar zonder de R moeten gaan, toen stond mijn Mazda ergens anders op het terrein. We kunnen natuurlijk wel een paddockkaart voor je regelen, maar waar je hem neer moet zetten moet je dan nog even opnemen met de organisatie of op de dag zelf een plekje zoeken (als het lukt mag dat wat mij betreft best in de buurt van de clubstand zijn, maar wel buiten ons "vak".
Het is niet persoonlijk Jo&!
Het is geen Mazda...
Ik dacht dat ik hem wel ff aan de zijkant kon zetten ofzo.
Laat maar heb geen zin om hem midden tussen anderen neer te zetten. Bij de Type R club letten er namelijk altijd wel mensen op elkaars auto...