Sander (SKAT) stelt zich even voor...
skat wrote:Kunnen net 3 op de achterbank met een beetje proppen. De achterbank van de Celi heeft 2 in de bank gevormde kuipstoeltjes, waardoor het voor een 3e persoon achter al krap wordt. Laat staan nog een 4e erin.
Maar ééntje op de passagiers stoel en dan....hmm....nog ééntje bij mij op schoot
Ja dan past het![]()
mwa, 2 op de achterbanke en daar weer 2 bij op shoot.
zo nog is 3 voorin, passen er zo 7 mensen in.. :razz:
ik heb zonder liegen op deze wijze 7 mensen in een mini-cooper zien gaan (studenten tijd). waren nog allemaal jongens ook. (oude versie van mini, dat kleine vierkante stuk blik)
erg hilarisch.
iVTEC-fab wrote:skat wrote:Kunnen net 3 op de achterbank met een beetje proppen. De achterbank van de Celi heeft 2 in de bank gevormde kuipstoeltjes, waardoor het voor een 3e persoon achter al krap wordt. Laat staan nog een 4e erin.
Maar ééntje op de passagiers stoel en dan....hmm....nog ééntje bij mij op schoot
Ja dan past het![]()
mwa, 2 op de achterbanke en daar weer 2 bij op shoot.
zo nog is 3 voorin, passen er zo 7 mensen in.. :razz:
ik heb zonder liegen op deze wijze 7 mensen in een mini-cooper zien gaan (studenten tijd). waren nog allemaal jongens ook. (oude versie van mini, dat kleine vierkante stuk blik)
erg hilarisch.
Ik heb ook een keer zoiets gezien met een Kever, daar zaten toen iets van 12 man ingepropt of meer... tenzij dat een gemonteerd filmpje was