ChristopheR fn2 update pg 5!!
- ChristopheR
- ChristopheR
ChristopheR fn2 update: invidia catback
sinds deze morgen hangt er een invidia catback onder de fn2, besteld en laten installeren door avb
dit is wel mijne niet, is foto van site van avb, langs achteren zie je toch geen verschil dus heb geen moeite gedaan pics te nemen, but you get the point
de invidia klinkt lekker en de auto voelt ietsje vlotter, ik heb het gevoel van meer koppel onderin, kan ook door de sound zijn hoor
en dan heb ik nog een pet gekocht, kon deze niet laten liggen
http://static1.veracart.com/honda/item_ ... 1219167478

dit is wel mijne niet, is foto van site van avb, langs achteren zie je toch geen verschil dus heb geen moeite gedaan pics te nemen, but you get the point
de invidia klinkt lekker en de auto voelt ietsje vlotter, ik heb het gevoel van meer koppel onderin, kan ook door de sound zijn hoor
en dan heb ik nog een pet gekocht, kon deze niet laten liggen

http://static1.veracart.com/honda/item_ ... 1219167478
- ChristopheR
Re: Francorchamps + foto's
ChristopheR wrote:heb 286,7 km gereden tegen verbruik van 8,5l
Maar dat is het waard :lol: toch?
Erg vet trouwens

The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- ChristopheR
- ChristopheR
zeg collega. we zouden eens moeten afspreken om mekaars wagen eens te zien. ben wel benieuwd naar u geluid nu. ik ben eigenlijk aan het twijfelen tss invidia en milltek.
en over spa gesproken, ik ga mij stillekes aan eens inschrijven om een dagske te rijden op het circuit. meer info via pm als ge zin hebt
en over spa gesproken, ik ga mij stillekes aan eens inschrijven om een dagske te rijden op het circuit. meer info via pm als ge zin hebt
- ChristopheR
- ChristopheR
Vandaag een RRC manifold laten monteren bij Permantier in Tienen, het OEM intake manifold demonteren ging een stuk moeilijker dan het RRC te monteren
Eerste indruk kan ik niet echt geven, het is maar 10 km van de garage tot thuis, toen de auto de 1e keer gestart werd, klonk ze heel luid, na een paar minuten laten draaien werd ze een pak stiller
Tijdens het rijden klinkt de catback stiller en maakt de auto ook een ander geluid
Hier zijn de foto's
- de doos
- het OEM intake manifold
- half gemonteerd
- het eindresultaat, het motordeksel past niet meer, maar vind het wel cool zo 8)
- de auto op de brug
in de loop van volgende week volgt er nog een update hoop ik!!
groeten
Eerste indruk kan ik niet echt geven, het is maar 10 km van de garage tot thuis, toen de auto de 1e keer gestart werd, klonk ze heel luid, na een paar minuten laten draaien werd ze een pak stiller
Tijdens het rijden klinkt de catback stiller en maakt de auto ook een ander geluid
Hier zijn de foto's
- de doos

- het OEM intake manifold

- half gemonteerd

- het eindresultaat, het motordeksel past niet meer, maar vind het wel cool zo 8)

- de auto op de brug

in de loop van volgende week volgt er nog een update hoop ik!!
groeten
- ChristopheR
- ChristopheR
Ben deze voormiddag bij inter-tuning geweest om de Flashpro af te stellen
Met Flashpro, Invidia en RRC intake zit ik aan 216pk en 197nm. Op het eerste zicht geen indrukwekkende cijfers, maar de motor is vooral krachtiger in de middentoeren en hij blijft trekken.
Ik ben nog ah wachten op mijn spruitstuk, dus dat gaat nog meer pk/koppel geven.
Als ik in de loop van volgende dagen meer tijd heb, plaats ik de curve.
En ik heb ook al een tijdje Ferodo remblokjes vooraan, merkbaar beter!
Groeten
Met Flashpro, Invidia en RRC intake zit ik aan 216pk en 197nm. Op het eerste zicht geen indrukwekkende cijfers, maar de motor is vooral krachtiger in de middentoeren en hij blijft trekken.
Ik ben nog ah wachten op mijn spruitstuk, dus dat gaat nog meer pk/koppel geven.
Als ik in de loop van volgende dagen meer tijd heb, plaats ik de curve.
En ik heb ook al een tijdje Ferodo remblokjes vooraan, merkbaar beter!
Groeten