MooZleZ wrote:vind em wel mooi zo in het groen.. maar toch liever mn ek9 ! en ik wil er direct naast gaan staan met mn ek9, ok heeft wel veel meer koppel maar van stilstaand ga ik er toch ff van weg lopen
Denk dat je tot de VTEC vrij gelijk op gaat maar vanaf daar zal je zeker uitlopen.
MooZleZ wrote:vind em wel mooi zo in het groen.. maar toch liever mn ek9 ! en ik wil er direct naast gaan staan met mn ek9, ok heeft wel veel meer koppel maar van stilstaand ga ik er toch ff van weg lopen
Ja ja, verder dan 'ff' zal je ook niet komen, be real!!
Je bent bij de start waarschijnlijk eerder van je plek maar dan is het over en uit, simpel als dat. (allebei stock)
Erg prijzig ja dat wel, misschien wel t'e voor at je krijgt maar als ik de recencies en tijdschriften moet geloven dan is het toch echt een heerlijk bommetje op de weg met weinig turbo lag en zeer goeie handling.
Wellicht dat jij met jouw CTR rapper bent Miquel ?
Erg prijzig ja dat wel, misschien wel t'e voor at je krijgt maar als ik de recencies en tijdschriften moet geloven dan is het toch echt een heerlijk bommetje op de weg met weinig turbo lag en zeer goeie handling.
Wellicht dat jij met jouw CTR rapper bent Miquel ? ]
Mwah, ik ben voorzichtig met dat soort uitspraken, zodra ik eentje in real life tegen ben gekomen hoor je het. Komt bij dat mijn auto niet meer stock is en de rs wel.
Wellicht dat jij met jouw CTR rapper bent Miquel ? ]
Mwah, ik ben voorzichtig met dat soort uitspraken, zodra ik eentje in real life tegen ben gekomen hoor je het. Komt bij dat mijn auto niet meer stock is en de rs wel.
Idd Miguel, zo mag je niet vergelijken. Je zou allebei stock moeten vergelijken en dan leg je het met een CTR gewoon af.
Alleen jammer dat de nieuwe focus eind deze jaar in de showroom staat en de Rs uit 2009 een oud model is.
En dat na 9 maanden rijden heb je een verouderde model voor 50.000 euries
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Tja, be real.
De Type R zijn niet meer zo snel hoor als je kijkt naar wat voor PK's er nu in de 'bommen' zitten. Bochtenwerk kunnen ze nog aardig mee...
kurtjevv wrote: Als je dan zoals ik nog op Ford werkt, krijg je nog eens 17 procent korting
Als je bij Ford werkt heb je binnenkort geen baan meer......
Zo snel loopt dit niet De overheid heeft een bomvol geld klaar om Genk weer te sponseren plus we zijn al met de prototype nieuwe modellen bezig die 2012 gelanceerd worden...
Gisteren een demo RS in het wit gespot op schiphol P2 lopend op mijn weg naar werk. Ik loop altijd door deze garage omdat het simpelweg de korste weg is. Maar er stonden 2 mannen bij te discussieren over de auto. Vandaar maar geen foto gemaakt.
Zag er zeer netjes uit en erg bruut. Helaas een Ford
ik vind persoonlijk de focus kont in het algemeen niet mooi.
dus automatisch die van de RS ook niet.
daarnaast is imo 50.000 vrij veel geld voor een focus. het is nogsteeds geen porsche killer.. 5,9 sec 0-100. dan moet je toch de 5,0 sec uiterst halen.
Ik vind het een brute auto.
Maar die voorkant lijkt een beetje op een oude vent. Die spleetjes in de motorkap zijn die echt nodig, ziet er zo autostyle uit... Die koplampen zijn een beetje te C30-achtig... En die spoiler en velgen vind ik niet mooi.
Toch is het een mooi stukje techniek. Mooie diff, mooie ophanging, schijnt idd scherp te sturen (vind ik van meerdere fords) lekker veel PKtjes.
Wel duur idd. Maar ik zou er niet zo snel een kopen. Heb er nooit in gereden dus kan er eigenlijk niets van zeggen daarover. Rijbeleving vind ik echt heel belangrijk.