Circuitdag 11 augustus op Zandvoort met BookATrack.com

Alles van voor 2016 zal hier gearchiveerd worden.
IvoG

Post by IvoG »

BaT huurt meestal de hele zaak af, inclusief pitboxen voor iedereen. Je deelt dan echter je pitbox met iedereen die er verder nog in wil, je hebt geen claim op een specifieke box, ook al staan daar je spullen al in.

Om een eigen vaste plekje te reserveren betaal je iets extra aan BaT. Ik denk niet dat CPZ daar nog tussenkomt waardoor Frans iets geregeld krijgt. Maar mogelijk kunnen we wel een en ander afspreken met BaT zelf, als de groep maar groot genoeg is kunnen we een x aantal boxen voor de club reserveren, waarna wij onderling zelf de verdeling doen.
Martin.O

Post by Martin.O »

ik kom ook
wesjes

Post by wesjes »

Ivo je heb mij er 2x opgezet? :D
Heb er wel zin in om weer eens even lekker rondjes te rijden..
wilco

Post by wilco »

Ik zie wel "Garage Reservation" als ik wil boeken , je kunt daarbij ook een nummer invullen welke je gereserveerd wil hebben.

Alleen zie ik dit er weer bij staan;

Are garages available?
This depends on the venue. Check out the venues page for information on what facilities are available at each circuit. If garages are available, they can be reserved on the event booking form. If there is no option on the booking form, then garages cannot be reserved.

Do BaT charge for garages?
No. We do not charge for use of garages, and all pit garages are taken on a first come, first served basis. Should you wish to reserve a garage (in case of late arrival) you can do this at a cost of £25. Please note that unless a garage is reserved, BaT reserve the right to allocate garages at any time during the day - to give shelter for open-top cars for example.
IvoG

Post by IvoG »

[quote="wilco"]Ik zie wel "Garage Reservation" als ik wil boeken , je kunt daarbij ook een nummer invullen welke je gereserveerd wil hebben.

Alleen zie ik dit er weer bij staan]
Volgens mij heb ik ongeveer ditzelfde hierboven aangegeven hoor! :lol:

Natuurlijk kan je zelf iets reserveren, maar misschien kunnen we op een andere manier iets regelen.

En Wes, ik heb je niet toegevoegd, maar mijn secretaresse heeft dat waarschijnlijk dubbel geboekt. :wink: :lol:
Katana

Post by Katana »

Als men dit aan geeft moeten wij dit via BAT regelen.

Anders regel ik het met Dhr.Bakker van het circuit. Via BAT is veel goedkoper!
IvoG

Post by IvoG »

Ok, het lijkt erop dat het wat gaat worden met de aantallen en de korting. Ik wil graag aan iedereen vragen die nog geen BaT lid is om zich te registreren bij hun, en mij te laten weten onder welk username dat is gebeurd. Je zou je plekje ook alvast kunnen boeken om jezelf op de provisionele lijst te zetten. Je hoeft nog niet te betalen, maar je plek is ook niet helemaal zeker.

Tevens wil ik iedereen eraan herinneren dat de kortingsdeal inhoudt dat de inschrijving aan BaT betaald moet zijn voor 1 mei, uiterlijk 30 april dus. Als je deze datum niet denkt te halen moet je dat op tijd aangeven, dan kunnen we kijken hoe of wat we kunnen doen om toch in de aantallen te blijven.
Als je meteen / binnenkort kan betalen doe dan alvast tenminste 125 pond, dan heb je namelijk de helft of meer betaalt en is je plaats zeker.

Wat betreft de pitboxen: ik ga met BaT gewoon een X aantal pitboxen proberen af te dingen, en als je vroeg bent (omdat je naast de baan woont bijvoorbeeld ;) ) kun je ook gewoon een aantal boxen afzetten met tape. Het is een first come, first serve systeem, maar reserveren / afspreken geeft gewoon iets meer zekerheid.
wesjes

Post by wesjes »

Ik had gister al een BaT account aangemaakt: username: wesjes
wilco

Post by wilco »

Wilco @ BaT >> Logged in as Wilco Elskamp (wilco).
integra

Post by integra »

Ik doe mee. Ik heb je een PM gestuurd Ivo.
Roy

Post by Roy »

Sincx wrote:Intressant Ivo, hou het in de gaten en zal me wellicht inschrijven.
Wil wel track op met de auto maar nog altijd beetje huiverig om zo maar lukraak op een trackday wat te gaan racen.
Al doe ik al jaren simracen als hobby met de R het circuit op zal toch andere koek zijn door de angst factor..met name dus angst om schade te rijden OF krijgen !
Zal ook wat bandjes moeten scoren hiervoor als ik er voor ga, beetje zonde om nieuw setje re050a af te raggen in een paar uur.

x2

Wat is een TBA :?: :o ops:

CTR = Civic
ITR = Integra
ATR = Accord
TBA=?????????? :-?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
slydawg

Post by slydawg »

TBA= To Be Announced

Denk ik...
Katana

Post by Katana »

Image

Duizend Bommen en Granaten!!!

Het lukt niet om vrij te krijgen van mijn werk. Twee collegae al zijn vrij.

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik word niet goed! :x

Ik ga mijn inschijving cancellen :cry:
slydawg

Post by slydawg »

Minder Frans....
integra

Post by integra »

Dat is k*t frans. Ik denk dat het hele bedrijf dan gewoon een dagje dicht moet. :lol:
Sincx

Post by Sincx »

Hehe Voel je niet al een griepje opkomen ? :lol:
Katana

Post by Katana »

Sincx wrote:Hehe Voel je niet al een griepje opkomen ? :lol:

Hm, nee dat soort griepjes worden tegen gehouden door mijn ruggegraat :(

Kom ik dan alleen 's morgens even vaderlijk bij jullie toezicht houden
IvoG

Post by IvoG »

- ~ Belangrijk! ~ -
Je moet jezelf ook bij BaT opgeven voor de dag door een boeking te plaatsen. Zonder deze boeking kan ik niks voor je doen, het enige wat ik doe is een lijst doorgeven van welke geboekte plaatsen via mij binnen zijn gekomen en met onze korting meedoen.
wesjes

Post by wesjes »

done!
VTECRob

Post by VTECRob »

"Booking Stored" is dat voldoende?
Locked