Wie heeft er ervaring, tips, prijzen van LSD voor FN2 ?

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
wesjes

Post by wesjes »

Jo& wrote:
wesjes wrote:
Groovebop wrote:moet m'n banden maar eens wisselen :o ops:

:shock: Nu al ?!
Hahahaha hoeveel rij jij, of moet ik vragen hoe rij jij?

Ik rij op semi's :o ops:
Lucas79

Post by Lucas79 »

Hoi Bob,

Sorry, ben ff niet op het forum actief geweest, maar ik las je mailtje. In mijn voorstel topic vanaf pagina 5 staat het een ander beschreven over mijn ervaring met de Quaife LSD.

In het kort komt het op het volgende neer:

1. Ik zou echt niet meer zonder willen :D
2. Bij het dagelijks rijden merk je constant dat die er zit. (als je tenminste een beetje gas geeft in de bochten, op de snelweg merk je er weinig van)
3. Ja hij stuurt "zwaarder" oftewel, hij trekt het stuur aggressiever naar de middenstand.
4. In de regen is die een beetje tricky. Je houdt langer grip, maar als die dan toch gaat glijden, glijd die gelijk over het wiel wat de meeste grip heeft. Direct gas los laten op dat moment! :razz:
5. midcorner en endcorner ben je al het onderstuur kwijt met de LSD, zolang je maar gas blijft geven. Het is GEEN oplossing voor het insturen van de bocht. Je zult voor de bocht flink moeten remmen en daarna bijna direct gas er weer op.

Kosten:

Ik heb redelijk wat rond zitten kijken en kwam uiteindelijk bij TDI North (UK) uit. Inclusief verzenden was ik net iets minder dan € 800,00 kwijt. (inclusief verzendkosten, BTW, alles) Als je een 2007 model hebt, is de kans groot dat je derde versnelling niet soepel is. Je zit vaak net naast de versnelling. Tevens is het mogelijk dat je startknop regelmatig weigert. (verkeerd vliegwiel) beide gevallen zijn bekend bij Honda en vallen onder garantie. Beide gevallen moet de versnellingsbak uit elkaar en als je de dealer een beetje lief aankijkt, zal hij de LSD er gratis inbouwen. (of hooguit een half uurtje rekenen, als ze niet binnen de gestelde tijd (6,7 uur geloof ik) kunnen blijven waar ze vanuit Honda voor betaald krijgen)

Ik zag dat je ook uit Arnhem komt, dus als je een rij impressie wilt, kom maar langs zou ik zeggen :) (PM me maar)

Grtzz..
Deus Ex Machina!
Jo&

Post by Jo& »

wesjes wrote:
Jo& wrote:
wesjes wrote:
Groovebop wrote:moet m'n banden maar eens wisselen :o ops:

:shock: Nu al ?!
Hahahaha hoeveel rij jij, of moet ik vragen hoe rij jij?

Ik rij op semi's :o ops:

:clap
ee8

Post by ee8 »

kortom, lsd roeleert....... 8)
D_ToXx²

Post by D_ToXx² »

yes

1. Ik zou echt niet meer zonder willen

het rijden word zoveel keer leuker... :wink:
wesjes

Post by wesjes »