JDM ITR Spec '98 New Pics

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
FastFWD

Post by FastFWD »

EDM heeft de sticker boven het achterlicht, JDM er onder

Image
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Vandaag zat er een USDM brief in de bus :D
Image
vtecmoon

Post by vtecmoon »

mooi hoor dat zwart/wit combo..springt er toch wel uit ten opzichte van de standaard JDM ITR.
eteuben

Post by eteuben »

Dat stickertje kwam van overzee...
FGizmoS

Post by FGizmoS »

eteuben wrote:Dat stickertje kwam van overzee...

Welk stickertje bedoel je? I love ... komt van over DE zee :D en het type-r stickertje weet ik niet. Gerben heeft me die geleverd :wink:
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Deze morgen op de keuring geweest voor een homologatie. 99 euro betaald:
Ik ben dan nog afgekeurd voor de banden vooraan. Er liggen bridgestone potenza op vooraan maar er staat geen loadindex en snelheidsindex op. Ook de dimlichten stonden niet goed. Het lichtapparaat gaf groen aan maar de ouwe heer zei dat het niet goed was:@
Dan gebreken die aanleiding geven tot herkeuring: Identificatieplaatje en gelijkvormigheidsattest ontbreken. Dit staat er altijd op want het identificatieplaatje en gelijkvormigheidsattest krijg je pas nadat alles goedgekeurd wordt. Dan ook nog gebreken die aanleiding geven tot herstelling zonder herkeuring: veiligheidsgordels niet reglementair. Het zijn nochtans de oem takata gordels
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Better luck next time I guess...
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Waar ben je op keuring geweest? Nederland of Belgie?
(Aangezien de Del sol Belgische platen heeft).
Hoor namelijk vaker dat ze in Belgie heel moeilijk doen....

Wel behoorlijk irritant..... moet je nog langer wachten.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Jop in NL is het makkelijker, had binnen vier dagen mijn papieren en platen in huis.
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Hier in mierenn++kersland :evil: bij die tering muggenzifters :schieten:
België dus.
En gelukkig had ik de handleiding bij want volgens hun waren de zetels niet origineel en niet in orde. Gelukkig had ik de japanse gebruikshandleiding bij met fotootjes. Over de uitlaat dat toch niet zo stil is zonder silencer, weet ook niet welk merk maar daar hebben ze niets over gezegd. Oem spullen zijn in belgie dus ook niet reglementair. Op het etiketje van de gordels staat honda en wat japanse tekentjes en takata :D
Bridgestone potenza made in japan RE-01 banden zijn dus ook niet reglementair hiero. Met de lichten had ik een vlak beeld en volgens dat apparaat was het groen en dus goed maar nee de oude +++ vond dit niet ok. Er is ook een hoop gezaag geweest omdat de achterruit amerikaans is :-? en de achter en voorlichten geen e-keur hebben. Ze verstonden niet dat dit niet e-gekeurd was en de wagen toch van uk komt. Ik:" Beste man, de wagen komt uit japan en is ingevoerd in UK "Oude +++:"Jonge heer, alle honda's komen van japan." Ik:"De wagen is origineel japans, en is geïmporteerd naar UK" Waarbij ik de papieren onder zijn neus schoof.
Ik was razend, tot ik naar huis reed in de itr. Direct terug een smile op mijn gezicht :D
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Ik weet nu niet wat te doen.
Ofwel terug een oem rood kleppendeksel of het geel laten.
Een echt carbon spark cover of dat itr carbon spark cover
bertjehonda

Post by bertjehonda »

wanneer moet ie nou weer gekeurd worden of is hij dit nu al?
succes.
FGizmoS

Post by FGizmoS »

bertjehonda wrote:wanneer moet ie nou weer gekeurd worden of is hij dit nu al?
succes.

Zodra ik 2 goedgekeurde banden heb :wink: xenonlichten zitten ondertussen ook terug en koplampsproeiers zijn geïnstalleerd.
Groeten
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Ik heb gisteren een oem rood kleppendeksel gemonteerd en vind dit toch wel iets mooier. Ik weet enkel nog niet of ik een echt carbon spark plug cover zal monteren of het oem. Maandag achter nieuwe schoenen om naar de keuring te gaan en nog eens kijken naar de remmen achteraan. Het verschil links rechts was te groot. Dan opnieuw keuren en hopelijk krijg ik dan een groene kaart.
Ik zal binnenkort nog wat foto's nemen foto's nemen.
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Zo heb ik de lichten aangepast aan de USDM norm :D een vlak beeld met een bol in het midden.
Image
Image
De koplampsproeiers
Image
Image
Image
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Had je niet even goedkope 96spec koplampen erop kunnen zetten voor de keuring?
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Ik mocht 96spec lichten gebruiken van gerben. Maar omdat het lichtbeeld hiervan ook niet goed was heb ik dan maar mijn lichten terug gestoken.
Suup

Post by Suup »

Netjes gefixt met die Koplampen.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Zie ik daar een soort ijzeren inleg?
Cheers!
FGizmoS

Post by FGizmoS »

Ik heb de lampen opengedaan en met een vijl dat ijzeren plaatje rechtgemaakt. Normaal gaat die ene kant omhoog en dit heb ik gewoon gelijk gemaakt.
Jo&

Post by Jo& »

slim!
Locked