TBM tuning gestopt???

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
D_ToXx

Post by D_ToXx »

jonas (R-garage) wrote:dumpprijzen in zijn zak ja en van vele onder ons die geld kwijt zijn en of material, failliet of niet vele willen en zullen hun geld gaan halen dat weet ik .als hij ergens opduikt zijn ze hem meteen weer aan het volgen,voorlopig rijdt ie weer rond met een S2000 ,en de nsx ...

en dan neem ik aan dat je deze personen kent? over hoeveel personen praat je? zowieso niet netjes btw. ie had alles eerst goed af moeten handelen!
Sinister

Post by Sinister »

Waarom stoer doen en handel je niet direct Jonas? Ge gaat me toch ni beweren da ge tem ni weet wonen zeker :roll: Heeft geen nut hier uw beklag te doen over hem als em zijn eigen niet komt verdedigen hier dus compleet nutteloos om hem te bedreigen hier imo. Als ie ergens opduikt? :lol: Denk da ge beter ni te veel ambras met hem zoekt want die kent volk genoeg als get mij vraagt :wink:
White-ITR

Post by White-ITR »

ik kan direct 5 mensen opnoemen van wie het geld weg is en de auto's verkloot :roll:
tim is gewoon met die jongens hun geld weg en hun wagens zijn gewoon niet meer rijdbaar :cry:

@sinister : dieje veel volk kennen :lol: met zijn mond ja ,hij moet op veel plaatsen zijn gezicht toch niet meer laten zien :gaap
Sinister

Post by Sinister »

Ja da betwijfel ik ni Jef, en ja der was toch altij veel volk bij hem da em nu nog altijd wel zal kennen zeker :wink: Trouwens gij weet em toch ook wonen, bezoekt em daar is dan he :-)
White-ITR

Post by White-ITR »

Sinister wrote:Ja da betwijfel ik ni Jef, en ja der was toch altij veel volk bij hem da em nu nog altijd wel zal kennen zeker :wink: Trouwens gij weet em toch ook wonen, bezoekt em daar is dan he :-)

veel mensen die daar altijd kwamen zijn serieus slecht gezint op hem (waaronder ik :lol: ) hij is gewoon te ver gegaan :evil:

altijd aan de mensen heel schoon beloftes maken die hij nooit kon waarmaken (en het ergste vind ik dat de meeste da toen nog geloofde ook :x )

ik heb en wil niks meer met hem te maken hebben ,ik heb op tijd al men stukken en dergelijke weggehaald en ben er 3 maanden voor hij gesloten is niet meer geweest omdat ik het echt moe was hoe hij bezig was
elke dag had hij wel een ander verhaal (wat hij ging kopen ,gekocht had ,...) waren gewoon allemaal leugens

jonas weet dit ook en beseft dit al veel langer als mij ,dus daarom waarschijnlijk zijn reactie :wink:

greetz
Gijs

Post by Gijs »

Er ambras voor gaan maken heeft ook weinig nut imo, uw geld ziede wsl toch nooit meer terug..

Menne maat zenne CTR was dan wel goed genoeg afgewerkt, de nieuw koppeling die belooft was heeft hem gehad, heeft ze wel zelf gestoken maarja, dat maakt dan uiteindelijk weinig uit als ge uwe auto dan rijdende krijgt.
Locked