Ik dacht alleen LSD maar omdat ze in jappenland op ron 100 rijden komen ze aan die 215 pk, of zit ik verkeerd? Iig mooie bak! Ook de enige JDM-EP3 hier op nederlandse bodem volgens mij
Bedankt iedereen voor de warme ontvangst.
Zover ik het begrepen heb wordt nadat de auto in Engeland is gebouwd en naar Japan is verscheept er een andere kop op gezet.
De motor nu er nu in ligt is een K20A, dezelfde als in bv een dc5.
En idd, eenmaal in Japan wordt er ook de lds in geplemt en de remmen zouden geupgrade zijn. Dat laatste vind ik twijfelachtig, de schijven zijn even groot als de europese.
hey welkom ziet er echt super mooi uit zo int wit veel plezier en succes ermee.
laat eens een foto van je megane zien? ben benieuwd welke t was
heb met me civic erg vaak naast megane's gestaan op shows
multiblade wrote:Bedankt iedereen voor de warme ontvangst. Zover ik het begrepen heb wordt nadat de auto in Engeland is gebouwd en naar Japan is verscheept er een andere kop op gezet. De motor nu er nu in ligt is een K20A, dezelfde als in bv een dc5. En idd, eenmaal in Japan wordt er ook de lds in geplemt en de remmen zouden geupgrade zijn. Dat laatste vind ik twijfelachtig, de schijven zijn even groot als de europese.
Ze werden compleet vanuit de UK geleverd aan Japan.
BTW, als het goed is is die nu begrenst op 180km/h, al een oplossing bedacht?
eteuben wrote:Erg mooie auto Reinier, uiteraard welkom op dit forum. Heeft deze standaard iets meer dan 200Pk? Of is het gelijk aan ons, dus ook 200Pk...
+/- 215pk's
wat is er zoal anders aan zijn motor tegenover die van ons? waardoor hij 15 pk meer heeft ? kunne mss leuke upgrades voor onze civic's zijn ?
Andere inlaat spruitstuk. Andere nokkenassen. Misschien zijn er meer dingen.
Kost te veel voor weinig pk's
kan je beter gelijk een JDM kopen.
OW ja Welkom leuke EP3
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi