Honda Accord H22a CB3 toen nu met de NSX! Michel
-
Re: voorstellen
hondaaccordh22a wrote:Hallo
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben altijd wel blij geweest met mijn auto's maar met de nsx super blij en zeer trots rijd ook echt super gewoon een geweldige auto!!!
Jo&it zijn de orginele velgen ja voor de 3.2 versie ik weet alleen nog niet als ik ze weg doe als ik andere koop maar als ik me bedenk dan weet ik waar ik ze kwijt kan!
Delta_lima:Het is maargoed dat we allemaal niet het zelfde zijn!Ik vond ze echt super staan in plaats van de oranjes!Maar zo als ik zeg ieder zijn mening toch?
MHGe accord was ook een hele mooie en fijne wagen.Waarmee ik ook een hoop plezier mee heb gehad.Als ik ooit de ruimte de nodig heb zal er ook wel weer zoiets voor terug of bij komen denk ik.Maarhij is ook niet te vergelijken met de nsx!Ik zag dat je al weer wat spullentjes gekocht had voor de accord zoiets wilde ik ook doen eigenlijk het is gewoon het mooist.Ik heb trouwens nog een k&n filter gevonden die al niet meer wist dat ik die had of ooit besteld had!Ik weet niet of je er intresse in heb?
Welkom nice rides man.. :thumbs:
En wat ie NSX betreft zou ik voor deze volkies gaan...UBERGEIL :worshippy:

-
-
mr. X Geplaatst: Wo dec 16, 2009 19:00 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
ホンダ NSX!
Gaaf, Blauw met beige is echt geweldig! Wát een mooie auto.
Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag?
Ik zie trouwens op een bepaald moment in je historie een fors stijgende lijn. Zie ik daar een carrière switch?
Hoi
Hij is al vanaf mei 2006 in Nederland!Ik was toenvallig bezig met een rode uit 1991 maar toen werd ik gebeld door iemand die had deze blauwe op marktplaats zien staan toen meteen maar een afspraak gemaakt voor deze super auto!
En kwa carrière switch niet echt stond iets anders in de planning met de accord cl9 waar iets een wijziging plotseling in kwam!
En over de velgen:ik weet het niet ik zie het liefs velgen zonder boutjes eigenlijk maar als je voor 2 of 3 delige wielen gaat ontkom je er niet aan!Ik denk persoonlijk dat die Volk wielen wel mooi staan maar misschien en tikkeltje over dreven omdat de rest van de auto nog weer standaard is.Ik kijk gewoon rustig rond ik laat zoiezo deze klaar maken ze hebben namelijk licht stoeprand schade en steenslag en remstof.Staat ie er zometeen weer netjes bij.Hij moet ook nog gepoets worden aan de buiten kant ben ik ook nog naar iemand op zoek die het echt goed en netjes doet!
--------------------------------------------------------------------------------
ホンダ NSX!
Gaaf, Blauw met beige is echt geweldig! Wát een mooie auto.
Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag?
Ik zie trouwens op een bepaald moment in je historie een fors stijgende lijn. Zie ik daar een carrière switch?
Hoi
Hij is al vanaf mei 2006 in Nederland!Ik was toenvallig bezig met een rode uit 1991 maar toen werd ik gebeld door iemand die had deze blauwe op marktplaats zien staan toen meteen maar een afspraak gemaakt voor deze super auto!
En kwa carrière switch niet echt stond iets anders in de planning met de accord cl9 waar iets een wijziging plotseling in kwam!
En over de velgen:ik weet het niet ik zie het liefs velgen zonder boutjes eigenlijk maar als je voor 2 of 3 delige wielen gaat ontkom je er niet aan!Ik denk persoonlijk dat die Volk wielen wel mooi staan maar misschien en tikkeltje over dreven omdat de rest van de auto nog weer standaard is.Ik kijk gewoon rustig rond ik laat zoiezo deze klaar maken ze hebben namelijk licht stoeprand schade en steenslag en remstof.Staat ie er zometeen weer netjes bij.Hij moet ook nog gepoets worden aan de buiten kant ben ik ook nog naar iemand op zoek die het echt goed en netjes doet!
-
Poesten en dergelijke kan ik je wel iemand aanraden. Nick22. Zit hier ook op het forum,.alleen niet zo vaak. Anders zou je www.civicclubholland.nl eens moeten proberen. Hij heeft daar ook een topic over. Nick's cleaning service of zoiets.. Heeft al veel Honda's en andere auto's gedaan. Resultaat is super en niet extreem in de prijzen.
-
- vtec vince
-
- vtec vince
-
Nee nee zoon auto hoort nu niet buiten!Sinds dat ze bij ons hier met zout hebben liggen gooien staat ze lekker binnen en dat blijft zo tot al die rotzooi weg is!!!Alles.Gelukkig heb ik plek om ze binnen te zetten anders had ze ook niet gekocht!Alleen jammer is dat de plaats waar ie staat net iets te klein is want ik wil alle wielkasten nog schoon maken enz.
groeten Michel
groeten Michel