Honda Accord H22a CB3 toen nu met de NSX! Michel

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Sweet!

NSX looks awesome in blue!
Maus_aka_papachico

Re: voorstellen

Post by Maus_aka_papachico »

hondaaccordh22a wrote:Hallo

Bedankt voor jullie reacties!
Ik ben altijd wel blij geweest met mijn auto's maar met de nsx super blij en zeer trots rijd ook echt super gewoon een geweldige auto!!!

Jo& :D it zijn de orginele velgen ja voor de 3.2 versie ik weet alleen nog niet als ik ze weg doe als ik andere koop maar als ik me bedenk dan weet ik waar ik ze kwijt kan!

Delta_lima:Het is maargoed dat we allemaal niet het zelfde zijn!Ik vond ze echt super staan in plaats van de oranjes!Maar zo als ik zeg ieder zijn mening toch?

MHG :D e accord was ook een hele mooie en fijne wagen.Waarmee ik ook een hoop plezier mee heb gehad.Als ik ooit de ruimte de nodig heb zal er ook wel weer zoiets voor terug of bij komen denk ik.Maarhij is ook niet te vergelijken met de nsx!Ik zag dat je al weer wat spullentjes gekocht had voor de accord zoiets wilde ik ook doen eigenlijk het is gewoon het mooist.Ik heb trouwens nog een k&n filter gevonden die al niet meer wist dat ik die had of ooit besteld had!Ik weet niet of je er intresse in heb?

Welkom nice rides man.. :thumbs:

En wat ie NSX betreft zou ik voor deze volkies gaan...UBERGEIL :worshippy:

Image
mr. X

Post by mr. X »

(Sorry, die velgen maken hem er écht niet mooier op als je het mij vraagt :shock:.)
Maus_aka_papachico

Blauw en goud gaan goed samen naar mijn mening.. :wink:
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Setje NSX spec M7's :)
hondaaccordh22a

Post by hondaaccordh22a »

mr. X Geplaatst: Wo dec 16, 2009 19:00 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

ホンダ NSX!

Gaaf, Blauw met beige is echt geweldig! Wát een mooie auto.
Waar heb je hem gevonden als ik vragen mag?
Ik zie trouwens op een bepaald moment in je historie een fors stijgende lijn. Zie ik daar een carrière switch?

Hoi

Hij is al vanaf mei 2006 in Nederland!Ik was toenvallig bezig met een rode uit 1991 maar toen werd ik gebeld door iemand die had deze blauwe op marktplaats zien staan toen meteen maar een afspraak gemaakt voor deze super auto!

En kwa carrière switch niet echt stond iets anders in de planning met de accord cl9 waar iets een wijziging plotseling in kwam!

En over de velgen:ik weet het niet ik zie het liefs velgen zonder boutjes eigenlijk maar als je voor 2 of 3 delige wielen gaat ontkom je er niet aan!Ik denk persoonlijk dat die Volk wielen wel mooi staan maar misschien en tikkeltje over dreven omdat de rest van de auto nog weer standaard is.Ik kijk gewoon rustig rond ik laat zoiezo deze klaar maken ze hebben namelijk licht stoeprand schade en steenslag en remstof.Staat ie er zometeen weer netjes bij.Hij moet ook nog gepoets worden aan de buiten kant ben ik ook nog naar iemand op zoek die het echt goed en netjes doet!
Maus_aka_papachico

Poesten en dergelijke kan ik je wel iemand aanraden. Nick22. Zit hier ook op het forum,.alleen niet zo vaak. Anders zou je www.civicclubholland.nl eens moeten proberen. Hij heeft daar ook een topic over. Nick's cleaning service of zoiets.. Heeft al veel Honda's en andere auto's gedaan. Resultaat is super en niet extreem in de prijzen.
Dimer

Post by Dimer »

niiiice NA2!! :D

Blauw is echt een top kleur voor de NSX, zeker icm beige interieur heel erg chique!

Mocht je op zoek zijn naar NSX onderdelen (OEM en aftermarket) kun je mij altijd een PBtje sturen :wink:
vtecmoon

Post by vtecmoon »

nice NSX hoor!
nick22

Post by nick22 »

dikke nsx !

die Honda Accord CB3 ken ik ook nog wel

ik heb je een PM gestuurd
Arno

Post by Arno »

Iedereen die een NSX bezit is mn held!
hondaaccordh22a

Bedankt allemaal!!
muggo

Post by muggo »

ook namens mij nog welkom
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Daar heb je helemaal gelijk in :)

Anyway super nsx!
Blitz

Post by Blitz »

Bekende Honda's en een zeer leuke laatste aanwinst :wink:
vtec vince

Post by vtec vince »

Hoe rijd dat nu in de sneeuw met zo'n SUPER NSX?
of is ze ook in de winterslaap?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Ik neem aan in diepe winterslaap :P

Met voorwielaandrijving is het nu al lastig, laat staan met achterwielaandrijving...
vtec vince

Post by vtec vince »

Achterwiel aandrijving is reuze leuk met dit weer :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X

Post by mr. X »

vtec vince wrote:Achterwiel aandrijving is reuze leuk met dit weer :-)

+1 :D

Zie reactie in het topic: 'Gladheid?'.
Ik hoop in ieder geval dat ze niet buiten komt. Gisteren zag het wit, niet van de sneeuw maar van het zout :-?.
hondaaccordh22a

Nee nee zoon auto hoort nu niet buiten!Sinds dat ze bij ons hier met zout hebben liggen gooien staat ze lekker binnen en dat blijft zo tot al die rotzooi weg is!!!Alles.Gelukkig heb ik plek om ze binnen te zetten anders had ze ook niet gekocht!Alleen jammer is dat de plaats waar ie staat net iets te klein is want ik wil alle wielkasten nog schoon maken enz.

groeten Michel
Locked