Corne update P3
eteuben wrote:Oppervlakkig contact omdat mijn broertje een Civic 95er met volledig BC2 set had...
Wanneer kan je de R halen?
Ben bezig met de meldcode om de auto direct verzekert te hebben. Moet vandaag of morgen lukken.
de rest lukt ook vandaag. DUS ik hoop echt morgen of woensdag. Maar ken me eigen en dan wil je toch morgen direct de auto halen natuurlijk.
eteuben wrote:Gaaf, ik ken het gevoel als je em eindelijk maar toch op de inrit hebt staan. Heb je nog een halve middag in de auto gezeten omdat ie zo lekker zit? En dan alles uitproberen? Deed ik toen wel...
ben vanaf 11uur alleen maar met de auto bezig geweest. Inrichten, wassen, schoonmaken, rijden, naar vrienden, tanken haha
enne het mooie is vandaag is er weer een dag

-
Hey Corne,...
Eindelijk heb je je "R" dan. Toch een heel ander gevoel als je vorige Civic he? Zal wel even wennen zijn, al wen je er snel aan.
En wat een gevoel he, als je VTEC er in komt?!
Binnekort willen ze weer een mini meet op het dak van de parkeergarege in Eindhoven houden, jij ook van de partij??
Greetz,
Eindelijk heb je je "R" dan. Toch een heel ander gevoel als je vorige Civic he? Zal wel even wennen zijn, al wen je er snel aan.
Binnekort willen ze weer een mini meet op het dak van de parkeergarege in Eindhoven houden, jij ook van de partij??
Greetz,
jochem dc2 wrote:Hey Corne,...
Greetz,
ja jochem het is een hele andere wereld. Begrijp na 1 dag al wat men bedoelt met verslavend :wink:
Vtec is werkelijk schitterend gewoon.
Ja als het uitkomt dan kom ik wel weer naar de mediamarkt 8)
-
Ik zal kijken wanneer ik de foto's kan posten die kevin heeft gemaakt.
Die zijn erg dik geworden van de CTR.
Er is overigens ook een kleine nieuwe updates
- De pioneer avec- X1 is weer geplaatst
- Nieuwe Type-R auto matten (deze was eerst geheel zwart) nu stuk sjieker met mooie rode rand.
Foto's van alles volgen wellicht vanavond al.
Verder is de auto helemaal rij klaar zonder problemen. En het rijdt niet normaal zo snel (was niets gewend natuurlijk)
Die zijn erg dik geworden van de CTR.
Er is overigens ook een kleine nieuwe updates
- De pioneer avec- X1 is weer geplaatst
- Nieuwe Type-R auto matten (deze was eerst geheel zwart) nu stuk sjieker met mooie rode rand.
Foto's van alles volgen wellicht vanavond al.
Verder is de auto helemaal rij klaar zonder problemen. En het rijdt niet normaal zo snel (was niets gewend natuurlijk)
-