Hondamatics meeting Venlo 14 september 2008
-
* Jochem ITR 01610 - Uden Noord-Brabant.
* Johan CTR R-05894 - Handel Noord-Brabant.
* Krijn ITR 01642 - Noord-Brabant.
* Roy EE8 - Noord-Holland.
* Gerard ITR - Gemert Noord-Brabant.
Zijn er inmiddels nog meer geinteresserde?? We kunnen eventueel daar in de buurt een plaats/tankstation zoeken waar we samen kunnen komen. En dan van daaruit, gezamelijk naar de meeting/het terrein op rijden. Is denk ik wel leuk om met een lading R's daar te staan.
Greetz,
* Johan CTR R-05894 - Handel Noord-Brabant.
* Krijn ITR 01642 - Noord-Brabant.
* Roy EE8 - Noord-Holland.
* Gerard ITR - Gemert Noord-Brabant.
Zijn er inmiddels nog meer geinteresserde?? We kunnen eventueel daar in de buurt een plaats/tankstation zoeken waar we samen kunnen komen. En dan van daaruit, gezamelijk naar de meeting/het terrein op rijden. Is denk ik wel leuk om met een lading R's daar te staan.
Greetz,
-
Op het terrein worden zondag (hopen op goed weer -duimduim-) ook opnames gemaakt, voor het maken van een mooie DVD van de meeting.
Bij de ingang krijgt iedereen informatie uitgedeeld, waarop o.a. staat hoe je de DVD kan bemachtigen, als je er interesse in hebt.
Als je wil dat er op de DVD extra aandacht aan JOUW auto wordt geschonken, dan kan dat!
Trek even 1 van de cameramannen aan de jas of t-shirt, dan wordt er met jou een interview opgenomen, waarin je (mits gewenst) informatie kan verstrekken over jouw ride.
100% Garantie dat het interview ook daadwerkelijk op de DVD komt te staan kan IK je niet geven, maar er is in ieder geval hele grote kans op!
Verdere details even met 1 van de leden van de filmcrew bespreken.
De garantie die ik WEL kan geven is dat het een professionele edit wordt, nog beter dan ooit al gemaakt voor de Hondamatics meeting!
C U SUNDAY!
Bij de ingang krijgt iedereen informatie uitgedeeld, waarop o.a. staat hoe je de DVD kan bemachtigen, als je er interesse in hebt.
Als je wil dat er op de DVD extra aandacht aan JOUW auto wordt geschonken, dan kan dat!
Trek even 1 van de cameramannen aan de jas of t-shirt, dan wordt er met jou een interview opgenomen, waarin je (mits gewenst) informatie kan verstrekken over jouw ride.
100% Garantie dat het interview ook daadwerkelijk op de DVD komt te staan kan IK je niet geven, maar er is in ieder geval hele grote kans op!
Verdere details even met 1 van de leden van de filmcrew bespreken.
De garantie die ik WEL kan geven is dat het een professionele edit wordt, nog beter dan ooit al gemaakt voor de Hondamatics meeting!
C U SUNDAY!
H O N D A The Power of Dreams
google maps
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
en dan heierhoeve intypen.
zal bij de afslag wel sevenum staan ( ( tweede keer sevenum via A67) de eerste keer sevenum(en maasbree) is bij Mc'donalds en AC restaurant, deze is dus fout.
afslag op rijden naar een viaduct en dan links afslaan(op het viaduct)
Dan zie je aan de rechterkant het douane kantoor.(let op de TL-verlichting die 24/7 brand)
hierachter rechtsaf slaan op het viaduct. je rijd naar onder en halverwege
een afslag naar het tankstation.
morge echt ff kijke...
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&tab=wl
en dan heierhoeve intypen.
zal bij de afslag wel sevenum staan ( ( tweede keer sevenum via A67) de eerste keer sevenum(en maasbree) is bij Mc'donalds en AC restaurant, deze is dus fout.
afslag op rijden naar een viaduct en dan links afslaan(op het viaduct)
Dan zie je aan de rechterkant het douane kantoor.(let op de TL-verlichting die 24/7 brand)
hierachter rechtsaf slaan op het viaduct. je rijd naar onder en halverwege
een afslag naar het tankstation.
morge echt ff kijke...

Gistermiddag een groot gedeelte met lint afgezet, die we dus morgen mogen gebruiken voor de meeting.
Zoveel plaats hebben we bij Nobis in Asten nooit gehad, dus iedereen kan morgen z'n auto netjes parkeren zonder moeite. Genoeg plaats ook voor de standhouders die aanwezig zullen zijn.
Om je een indruk te geven hoe groot het terrein is:
Totaaloverzicht met aankomstroute vanaf Eindhoven en Duitsland, gereden over de A67:

Zoveel plaats hebben we bij Nobis in Asten nooit gehad, dus iedereen kan morgen z'n auto netjes parkeren zonder moeite. Genoeg plaats ook voor de standhouders die aanwezig zullen zijn.
Om je een indruk te geven hoe groot het terrein is:
Totaaloverzicht met aankomstroute vanaf Eindhoven en Duitsland, gereden over de A67:

H O N D A The Power of Dreams
-