@bartman ;Nee de ITR gaat niet weg , daarom hebben we er een Civic 5drs erbij :wink:
@Frank ; Ik wil kijken als ze straks wat groter is om een mooie Recaro kinderzitje voor in de ITR , :lol:
@DC2TYPER; In NL is het een gewoonte als er een kleine geboren is dat er als traktatie beschuit met muisjes word gegeten, is het een meisje dan eten we beschuit met ROZE muisjes en is het een jongetje dan eten we beschuit met BLAUWE muisjes. En als je muisjes niet kent dat is een soort zoet beleg voor op brood en beschuit , in principe net zoiets als hagelslag / vlokken etc...
@Ivo ; Haha nu al de cása nova van het forum :lol:
wilco wrote:@DC2TYPER]ROZE[/color] muisjes en is het een jongetje dan eten we beschuit met BLAUWE muisjes. En als je muisjes niet kent dat is een soort zoet beleg voor op brood en beschuit , in principe net zoiets als hagelslag / vlokken etc...
Ik heb hem, weer wat bij geleerd :thumbs:
In Belgie worden er dan als traktatie soekerklitse (=suikerkloten/suikerbonen) verdeeld door de verse ouders :wink:
DC2TYPER wrote:Ik heb hem, weer wat bij geleerd :thumbs: In Belgie worden er dan als traktatie soekerklitse (=suikerkloten/suikerbonen) verdeeld door de verse ouders :wink: