Page 2 of 2

Posted: Sun Apr 06, 2008 8:48 pm
by Sincx
Knite Force wrote:Cool, als dat ding van mij dan ook rijdt en we hebben een beetje weer kunnen we meteen wat coole foto's schieten!

Ik zeg: spontane duitse grens Type R meeting? :D


:D Jaaaaah

Posted: Mon Apr 07, 2008 5:58 pm
by Guest
Je koopt een auto voor het vermogen, gaat besparen op de benzine en klagen over het feit dat hij niet zo snel is dan je had verwacht..


Als het daar bij blijft, je zult niet de eerste zijn met verbrande kleppen en/of detonatieschade..

Posted: Mon Apr 07, 2008 6:45 pm
by ToyZ
Knite Force wrote:Heb dit topic (en de drie die bovenin gepost zijn) volledig doorgelezen, maar ik lees zeer weinig over de duitse 100 octaan V-power.

Kan een te hoog octaan gehalte eigenlijk enig negatief resultaat hebben?
Waarom rijdt hier (volgens mij) niemand met die duitse V-power? Is dat puur vanwege jullie woonplaats, of heeft dat een andere oorzaak?

Ik rijd nu zelf met de EE9 (stock B16A1, straks B16B) met de duitse V-power, ik heb nooit iets raars ondervonden. Ben ik nu goed bezig, of juist heel slecht?


Jij doet het met de Duitse V-Power juist goed. Als je nog met de Spoon ECU rondtuft met de knock-sensor zal je er alleen maar voordeel aan doen.

Overigens rij ik met mijn EP3 zelf ook op BP Ultimate 98 en wil niet anders meer.

Posted: Mon Apr 07, 2008 7:55 pm
by mr. X
Dit kan misschien heel stom klinken, maar zouden we niets kunnen regelen met de BP?

Daarmee bedoel ik groepskorting voor de type-R club?
Dat iemand contact opneemt met een woordvoerder, hem zegt dat het over een x aantal leden gaat (en dat zijn er toch nogal wat ondertussen) Om zo eens te kunnen regelen dat we goedkoper tanken?

Vind het zelf niet eens zo'n stom idee, ook al is dat de kans heel groot is dat ze ons zullen uitlachen. Daar kan ik ook niets aan doen!
Maaaar,
Wie niet waagt, blijft maagd :lol:

Posted: Mon Apr 07, 2008 8:02 pm
by wesjes
mr. X wrote:Dit kan misschien heel stom klinken, maar zouden we niets kunnen regelen met de BP?

Daarmee bedoel ik groepskorting voor de type-R club?
Dat iemand contact opneemt met een woordvoerder, hem zegt dat het over een x aantal leden gaat (en dat zijn er toch nogal wat ondertussen) Om zo eens te kunnen regelen dat we goedkoper tanken?

Vind het zelf niet eens zo'n stom idee, ook al is dat de kans heel groot is dat ze ons zullen uitlachen. Daar kan ik ook niets aan doen!
Maaaar,
Wie niet waagt, blijft maagd :lol:


Dan moet je er wel bij vertelen dat we met z'n 100 man alleen shell tanken :P

Posted: Mon Apr 07, 2008 8:38 pm
by roblom
Vraag dan meteen ff of ze een vestiging hier in het dorp willen neerzetten. Dan hoef ik niet steeds om te rijden....

Posted: Mon Apr 07, 2008 9:13 pm
by ToyZ
En dat alle Freebees dan bij mij op mijn spaarkaart worden gezet.....

Posted: Mon Apr 07, 2008 9:43 pm
by mr. X
roblom wrote:Vraag dan meteen ff of ze een vestiging hier in het dorp willen neerzetten. Dan hoef ik niet steeds om te rijden....


Je moet er wel wat voor doen hoor, luilak :D .

Zullen we anders ook nog even vragen of ze hem wekelijks voor je volgooien? :lol:

Posted: Mon Apr 07, 2008 9:45 pm
by Knite Force
Leerijden lukt wel zelf, of moeten we dat ook doen?

Posted: Thu Apr 17, 2008 9:11 am
by Katana
Ik heb 2 jaar Gulf 95 (oeleboele merk benzine) in mijn EE8 gegooit en na twee jaar begon de ellende met een vervuilde motor. Niet doen dus.

Zeker geen Tinq en Tango nog erger. Dit is wel merk benzine maar ZONDER de zo belangrijke Dope's om de motor fris te houden.

Voor mij alleen maar BP Ultimate 8)

Posted: Thu Apr 17, 2008 9:36 am
by BZRKbb2
Katana wrote:Voor mij alleen maar BP Ultimate 8)


amen

Posted: Thu Apr 17, 2008 9:40 am
by Katana
mr. X wrote:Dit kan misschien heel stom klinken, maar zouden we niets kunnen regelen met de BP?

Daarmee bedoel ik groepskorting voor de type-R club?
Dat iemand contact opneemt met een woordvoerder, hem zegt dat het over een x aantal leden gaat (en dat zijn er toch nogal wat ondertussen) Om zo eens te kunnen regelen dat we goedkoper tanken?

Vind het zelf niet eens zo'n stom idee, ook al is dat de kans heel groot is dat ze ons zullen uitlachen. Daar kan ik ook niets aan doen!
Maaaar,
Wie niet waagt, blijft maagd :lol:


Heb ik al aan gedacht maar nog geen ingang bij BP gevonden helaas :wink:

Posted: Thu Apr 17, 2008 11:24 am
by autodre
Wilde graag een BP tankpas(voor de zaak) Rekenen die grapjassen nog geld voor een TANKpas ook!

Echt een beetje jammer :S

Posted: Thu Apr 17, 2008 3:35 pm
by bastiaan45
Lijkt me een goed plan, doe ik ook mee..

Moet trouwens zeggen dat ik over Total Excellium 98 nog beter te spreken ben, lichtelijk inhouden van ATR, wat bij meer mensen een probleem is, is compleet verdwenen na 2 keer tanken en 2 flesjes Wynns Injector Cleaner...

Posted: Thu Apr 17, 2008 6:03 pm
by roblom
mr. X wrote:
roblom wrote:Vraag dan meteen ff of ze een vestiging hier in het dorp willen neerzetten. Dan hoef ik niet steeds om te rijden....


Je moet er wel wat voor doen hoor, luilak :D .

Zullen we anders ook nog even vragen of ze hem wekelijks voor je volgooien? :lol:

De afstand is op zich niet zo erg, maar op dat tijdstip kom ik uit mijn werk en om dan daar te kunnen tanken sta ik 15 min in de file. Als ik de andere kant om rij heb ik daar geen last van. vandaar.


Knite Force wrote:Leerijden lukt wel zelf, of moeten we dat ook doen?
ja dat doe ik altijd met plezier.

Posted: Sat Apr 19, 2008 8:21 pm
by Knite Force
Mooi! Anders vrijwilligers genoeg hier volgens mij :)

Posted: Sun Apr 20, 2008 3:20 am
by mr. X
Voor wie het vandaag niet hebben gezien.

Er was een autoprogramma waar ze lieten zien hoe een Audi A8 gemodificeert was om 4 van de 8 cilinders op hoekietoekie brandstof te laten lopen terwlijk de andere 4 van de 8 op BP ultimate draaiden. Met behulp van een camera die geplaatst was in het inlaatspruitstuk met zicht op de kleppen was al na een paar duizend km het verschil duidelijk zichtbaar. De hoekietoekie kant had zichtbare aanslag op de kleppen/stelen en de ultimate kant was niets te zien.

Dus nogmaals, liever 95 van een A pomp dan 98 van een andere, maar zonder twijfel 98 minimaal (blijven) tanken.

Posted: Sun Apr 20, 2008 12:48 pm
by Katana
En al helemaal van witte pomp afblijven!

Posted: Sun Feb 08, 2009 10:29 pm
by Patrick B
Ik tank vaak bij de BP en dan 98 Ultimate erin.

Anders hier op dorp bij Tamoil normale 98 erin.