wesleyctr wrote:haha vast geen 2000 denk ik, :roll: Ik rij al 2 weken rond, en kijk expres of ik zo'n auto zie rijden. Heb er 1 gezien Ep3 in Alkmaar.. ook een zilvere
Het, ik Castricum rijdt ook een andere zilveren(30th edition) ;-)
RedSun wrote:Er rijden wel meer dan 250 ep3's volgens mij. Zie er toch bijna dagelijks een.
Stuk of 2000 gok ik misschien zelfs meer.
Ik weet niet waar je vandaan komt hoor maar ik zie ze in Amsterdam "de Centrum" van dit land nog echt niet dagelijks een ep3
Misschien zie je er echt dagelijks dezelfde, en dat zou nog niet betekenen dat er meer dan 2000 ervan rond rijden.
het zijn geen galf gti, ik bedoel golf waarvan er wel meer dan 2000 rond rijden.
of tel je soms ook de ep2 en andere civic's ep mee dan kom je er wel :lol:
Dat bedoel ik dus....dagelijks zie ik meerdere golf 5 gti's en zelden een ep3.
Had vrijdag nog eentje die dacht ff snel in te halen verschrikkelijk geslacht :twisted:
wesleyctr wrote:haha vast geen 2000 denk ik, :roll: Ik rij al 2 weken rond, en kijk expres of ik zo'n auto zie rijden. Heb er 1 gezien Ep3 in Alkmaar.. ook een zilvere
Het, ik Castricum rijdt ook een andere zilveren(30th edition) ]
Jaaa klopt!! ik zag hem gisteren ochtend staan,, Weet niet of ie daar woont, maar das 2 minten van mij vandaan.. Hij heeft zwarte stalen velgen eronder dacht ik :roll:
Het, ik Castricum rijdt ook een andere zilveren(30th edition) ]
Jaaa klopt!! ik zag hem gisteren ochtend staan,, Weet niet of ie daar woont, maar das 2 minten van mij vandaan.. Hij heeft zwarte stalen velgen eronder dacht ik :roll:
Ja dat klopt. Echt een eikel die gast ;-) Die stalen velgen zijn winterbanden, dit omdat hij nog even niet bij zijn zomerbanden kan komen(heb ik uit betrouwbare bron ;-))
Ja dat klopt. Echt een eikel die gast ;-) Die stalen velgen zijn winterbanden, dit omdat hij nog even niet bij zijn zomerbanden kan komen(heb ik uit betrouwbare bron ;-))[/quote]
Haha, hij heeft pricies dezelfde auto als mij. Vind die stalen velgen echt oer lelijk:P
RedSun wrote:Er rijden wel meer dan 250 ep3's volgens mij. Zie er toch bijna dagelijks een.
Stuk of 2000 gok ik misschien zelfs meer.
Ik weet niet waar je vandaan komt hoor maar ik zie ze in Amsterdam "de Centrum" van dit land nog echt niet dagelijks een ep3
Misschien zie je er echt dagelijks dezelfde, en dat zou nog niet betekenen dat er meer dan 2000 ervan rond rijden.
het zijn geen galf gti, ik bedoel golf waarvan er wel meer dan 2000 rond rijden.
of tel je soms ook de ep2 en andere civic's ep mee dan kom je er wel :lol:
Ik rij dagelijks van Amsterdam naar Vianen (utrecht). De A2 dus.
Teven 4x per maand naar Breda A2/A27
Op basis van het totaal aantal Civics van dat type in verhouding tot het totaal aantal auto's wat rond rijdt is de schatting. Echter had ik niet verwacht dat er maar 7000 Civics van dat type afgeleverd zijn.
wesjes wrote:Je zou het bij de RDW kunnen nagaan.. NL database zegt niet veel, aangezien mensen ook hun CTR uit belgie of Duitsland hebben gehaald.
En als het net als bij Seat Cupra's gaat dan zullen er behoorlijk wat CTR's naar Duitsland zijn gegaan (nieuw, zonder kenteken vanuit NL Honda dealers).
wesjes wrote:Je zou het bij de RDW kunnen nagaan.. NL database zegt niet veel, aangezien mensen ook hun CTR uit belgie of Duitsland hebben gehaald.
En als het net als bij Seat Cupra's gaat dan zullen er behoorlijk wat CTR's naar Duitsland zijn gegaan (nieuw, zonder kenteken vanuit NL Honda dealers).
:roll: HuH :?:
waar heb jij het over ?
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi