JDM 1992 Integra DA6 XSi

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
slED9e

Post by slED9e »

hmmm..nouja neem ik wel een stoeltje mee
Nice ride !
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

nog iemand een partytent dan? :)
king-of-the-hill

Post by king-of-the-hill »

geen bbq meer gehad... :(

wel een paar nieuwe Rota's 8)

Image

Image

Image
Killabee

Post by Killabee »

Rota's er staat Work op, das heel wat andere pap lijkt mij, maar er klopt iets niet met die laatste foto, is dat een sjop ofniet?
Hijs niet helemaal rond lijkt wel, komt dat doordat de kwaliteit van de foto minder is ofzo.
mr. X

Post by mr. X »

Staat hem goed!
AllGo

Post by AllGo »

Wokk emotion :p
FastFWD

Post by FastFWD »

Killabee wrote:Rota's er staat Work op, das heel wat andere pap lijkt mij, maar er klopt iets niet met die laatste foto, is dat een sjop ofniet?
Hijs niet helemaal rond lijkt wel, komt dat doordat de kwaliteit van de foto minder is ofzo.

rota Work, nieuw type :wink:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Nice update, you did have me confused for a bit with the Rota comment though.

Hahaha, I was about to start flaming! :razz:
king-of-the-hill

Killabee wrote:Rota's er staat Work op, das heel wat andere pap lijkt mij, maar er klopt iets niet met die laatste foto, is dat een sjop ofniet?

ja komt door verkleinen van de afbeelding... ze zijn toch echt helemaal rond :lol:
HondArd

Post by HondArd »

Ik zie dit voorsteltopic nu pas, maar het is wel een gave bak, en met die nieuwe velgen is het helemaal een plaatje. Volgens mij ben ik jouw auto regelmatig tegengekomen op Vosdonk.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

king-of-the-hill wrote:

ja komt door verkleinen van de afbeelding... ze zijn toch echt helemaal rond :lol:

ook last van vierkante wielen.. :lol:
Goede keuze velgen hoor! Alleen die koplampen zijn mij iets te wit. iets met blackhousing zou mooier bij de rest van de auto passen denk ik.
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

He echte JDM YOO :D

Compli. van ikke echte JDM Yoo :P :lol:

Tijd voor beter weer (samen eens foto's schieten)
mr. X

Post by mr. X »

vtecmoon wrote:Alleen die koplampen zijn mij iets te wit. iets met blackhousing zou mooier bij de rest van de auto passen denk ik.

:slaan:
king-of-the-hill

HondArd wrote:Ik zie dit voorsteltopic nu pas, maar het is wel een gave bak, en met die nieuwe velgen is het helemaal een plaatje. Volgens mij ben ik jouw auto regelmatig tegengekomen op Vosdonk.

dan moet je wel heel snel kijken... is goed te gebruiken als alternatief voor circuit dat terrein hehehe :lol:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Does this mean your selling your MR5s? :-?
HondArd

Post by HondArd »

king-of-the-hill wrote:
HondArd wrote:Ik zie dit voorsteltopic nu pas, maar het is wel een gave bak, en met die nieuwe velgen is het helemaal een plaatje. Volgens mij ben ik jouw auto regelmatig tegengekomen op Vosdonk.

dan moet je wel heel snel kijken... is goed te gebruiken als alternatief voor circuit dat terrein hehehe :lol:

Zo lang je er maar rekening mee houdt dat de Soevereinstraat voorrang heeft op de Lokkerdreef vanuit Vosdonk (de straat). Ik wil daar nog wel eens met de fiets uit komen tussen een uur of 17:00-17:30. :wink:
wilco

Post by wilco »

Benjdmin wrote:Does this mean your selling your MR5s? :-?

Already sold :wink:
BZRKbb2

Post by BZRKbb2 »

Staat hem goed koning... wel zonde van die bbq
ToyZ

Post by ToyZ »

Wat een foeilelijke velgen zeg !!
Wel handig dat Rota er een stickerset bij heeft gedaan.
king-of-the-hill

HondArd wrote:
king-of-the-hill wrote:

Zo lang je er maar rekening mee houdt dat de Soevereinstraat voorrang heeft op de Lokkerdreef vanuit Vosdonk (de straat). Ik wil daar nog wel eens met de fiets uit komen tussen een uur of 17:00-17:30. :wink:

overdag is het niet zo heel verstandig om daar hard te rijden :roll: zeker op dat tijdstip niet hehe

wil je binnenkort eens meeten? ben je bekend met de Yume jongens?
Locked