TV programma: De grote beurt.
Maat van mij werkt bij die ellende zooi ben 1 keer wezen kijken waren ze met het busje van henk shiefmacher of hoe die ook heet
Zilveren busje hebben ze van die ronde ramen ingezet zo strak erin gezet dat de bus net een golf plaat leek niets werdt bewerkt tegen roest , stelletje prutsers
ze hadden ook beter meteen die kelly weer kunnen ombouwen ;-)
Zilveren busje hebben ze van die ronde ramen ingezet zo strak erin gezet dat de bus net een golf plaat leek niets werdt bewerkt tegen roest , stelletje prutsers
ze hadden ook beter meteen die kelly weer kunnen ombouwen ;-)
Gister ook weer zo'n nixan nx100 verkloot, of tenminste, voor zover dat nog mogelijk is. Echt superlelijk.
Die zielige toneelstukjes tussendoor....
Die ontwerper die alles dik vindt met z'n manse taal. Dat is echt een druif.
Die technische uitlegjes tussendoor.....
Telkens die "tuningsbijbel" erbij pakken..........
Zat me gister nog af te vragen voor wie ze dit programma eigenlijk maken. Het zal wel voor scootergasjes zijn die nog niks weten of de laagste der laagste groep mensen die denken dat ze met tuning en styling bezig zijn ofzo.... Anders weet ik het ook niet.
Ik moet er altijd naar kijken om vervolgens vloekend en schreeuwend voor de tv te zitten om duidelijk te maken wat een klotezooi het is whahahaha.
Heerlijk om je af en toe ff te ergeren.
Die zielige toneelstukjes tussendoor....
Die ontwerper die alles dik vindt met z'n manse taal. Dat is echt een druif.
Die technische uitlegjes tussendoor.....
Telkens die "tuningsbijbel" erbij pakken..........
Zat me gister nog af te vragen voor wie ze dit programma eigenlijk maken. Het zal wel voor scootergasjes zijn die nog niks weten of de laagste der laagste groep mensen die denken dat ze met tuning en styling bezig zijn ofzo.... Anders weet ik het ook niet.
Ik moet er altijd naar kijken om vervolgens vloekend en schreeuwend voor de tv te zitten om duidelijk te maken wat een klotezooi het is whahahaha.
crx303 wrote:Ik moet er altijd naar kijken om vervolgens vloekend en schreeuwend voor de tv te zitten om duidelijk te maken wat een klotezooi het is whahahaha.
Hahahaha Precies hetzelfde hier.
Ik kijk het om me er eens lekker aan te gaan ergeren en die mensen uit te lachen.
Wel leuk dat de mening hier hetzelfde ligt :lol: