Afdekplaat kofferbak

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
AllGo

Post by AllGo »

Ligt aan het merk radio, niet eens zo zeer aan de leeftijd...

Gaat hij bij jullie naar beneden als je de kofferklep open doet, of is dat een rare JDM optie?
HONDA

Post by HONDA »

Nooit geprobeerd... :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
CyRaX

Post by CyRaX »

Mijnes blijft iig omhoog staan...
roblom

Post by roblom »

CyRaX wrote:Ik neem aan dat je die mistlampschakelaar in het andere "rondje" doet aan de andere kant van je stuurkolom.
Ik heb hier vroeger ook wel eens naar gekeken, maar het schijnt dat deze schakelaar niet geschikt is voor de functie die jij hem wilt gaan laten uitvoeren....dus op en neer sturen van je antenne naar wens.... :-?

Ja die ja, maar een schakelaar is een schakelaar toch? Er moet misschien een relais schakelingetje aan (omdat het geen aan/uit schakelaar maar een druk schakelaar is).
Een how to kan ik evt wel maken hoor, maar het is niet van de CRX he dus mag niet op deCRXgarage :D
roblom

Post by roblom »

VTECCIE wrote:Mijn antenne ging gewoon omhoog als je de radio aandeed en omlaag als je de radio uitzet of een CD speelt. Waarom zou je dan een extra knop willen?

Hij schuift uit als de radio aangaat, maar dus ook als ik naar een cd luister. En aangezien ik vrijwel altijd naar een CD luister, en mijn antenne regelmatig iets blijft hangen, als ik hem al een tijdje niet heb ingesmeert (gaat laatste tijd goed overigens want heb hem pas helemaal uit elkaar gehaalt en gesmeert). Maar een schakelaar lijkt me dus wel handig.
roblom

Post by roblom »

AllGo wrote:Ligt aan het merk radio, niet eens zo zeer aan de leeftijd...

Gaat hij bij jullie naar beneden als je de kofferklep open doet, of is dat een rare JDM optie?

Nee hij blijft gewoon staan, maar de klep kan gewoon open.
itr-1895

Post by itr-1895 »

bij mij ook het probleem dat die antenne niet meer lekker in/uit gaat.
terwijl deze nog maar 2 jaar oud is :-?

daarom nu maar een S2000 antenne besteld ben ik van dat probleem af :D
-=[BLACKA]=-

Post by -=[BLACKA]=- »

VTECCIE wrote:Mijn antenne ging gewoon omhoog als je de radio aandeed en omlaag als je de radio uitzet of een CD speelt. Waarom zou je dan een extra knop willen?

:roll: welke had je dan??
HONDA

Post by HONDA »

Gewoon een Sony radio. Ik was ook niet de enige waarbij het normaal werkte hoor. Gewoon een goede radio kopen en klaar... geen schakelaar nodig.

En als je antenne wat vast zit moet je 'm insmeren. Ik deed het altijd met wat vaseline.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
roblom

Post by roblom »

VTECCIE wrote:Gewoon een Sony radio. Ik was ook niet de enige waarbij het normaal werkte hoor. Gewoon een goede radio kopen en klaar... geen schakelaar nodig.

En als je antenne wat vast zit moet je 'm insmeren. Ik deed het altijd met wat vaseline.

Heb toch een redelijk luxe pioneer maar die hebben geen aparte antenne aansluiting, dus hij zit gewoon aan de draad die een evt versterker ook aan en uitschakelt.
Insmeren doe ik natuurlijk ook, maar dat houd meestal niet echt lang stand.
CyRaX

Post by CyRaX »

@ Roblom: Hier is het topic wat ik bedoelde

http://hotel.messageboard.nl/3633/viewtopic.php?t=385&highlight=
Apex

Post by Apex »

VTECCIE wrote:Gewoon een Sony radio. Ik was ook niet de enige waarbij het normaal werkte hoor. Gewoon een goede radio kopen en klaar... geen schakelaar nodig.

Ja en mijn pioneer stuurt hem ook netjes aan nu. Werkt als een tierelier. Het is de blauwe draad vanuit de head unit die je moet hebben.

Vwb die houten plaat achterin : ik dacht dat Sander die gemaakt had. @VTECCIE : Ik had je al voor een halve timmerman gehouden zo netjes zag het er uit haha :D .

Ik laat het lekker zo. Die plastic platen is wel grappig maar echt stevig is het niet. Ik ergerde me er bij de CRX altijd groen en geel aan.

Groeten Vincent
roblom

Post by roblom »

De spullen zijn binnen op de schakelaar na, verkoper deed er moeilijk over omdat hij mijn geboden bedrag te laag vond en ik door alle verwarring bij het overmaken van het geld het bedrag voor de schakelaar vergat. Maargoed dat komt nog wel.

De JDM kofferbakplaat weegt 450 gram.... de EDM ruim 4 kg.

Nu de window visors even polijsten en dan erop vriemelen.
Locked