het resultaat is niet systeem-afhankelijk maar van de mapping.
gewoon een K100 "kopen" zonder een mapping heeft geen zin natuurlijk.
Daar ben je ook niks mee.
Je moet dan wel eerst bij een K-Pro tuner zijn om de ECU af te stellen.
Pas als je ECU geherprogrammeerd en gemapt is door de K-Pro kan je de K100 installeren.
Simplicity is the characteristic of the real thing!
@ racer: Hoe zit het nu met het vermogen/koppel bij mid/lagere toeren? Heb je geen uitdraai van een before and after run waar het verschil zichtbaar is.
jap_speed wrote:het resultaat is niet systeem-afhankelijk maar van de mapping. gewoon een K100 "kopen" zonder een mapping heeft geen zin natuurlijk. Daar ben je ook niks mee. Je moet dan wel eerst bij een K-Pro tuner zijn om de ECU af te stellen. Pas als je ECU geherprogrammeerd en gemapt is door de K-Pro kan je de K100 installeren.
je hoeft geen k-pro te hebben om de k100 te gebruiken.....
de k100 heeft geen datalogging bijvoorbeeld, wat de kpro wel heeft. je kan wel dezelfde bins laden in de k100 als in de kpro.
Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:
Sinister wrote:Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:
lees ge den hondata site enne daaro staat gelijk wa ik zeg........
Sinister wrote:Ik denk ni da ge hem moet uitleggen wat hij nodig heeft, zij gebruiken die K Pro om die mappings te testen of gemakelijker te optimaliseren. Jap speed is ne tuner dus hij zal het wel weten hoe het moet :wink:
dat maakt nie uit, de tuner zal wel weten hoe het moe...
dat maakt nie uit, de tuner zal wel weten hoe het moe...
ja, en de mannen die het bedacht hebben niet inderdaad.........