mr. X wrote:drifter wrote:ieder zijn ding, maar als ik zoiets op een meeting zou staan loop ik er met een grote boog omheen.
Dat doe ik ook altijd.
Ook als je op de straat zo'n tupperware bak tegen komt. Die kennen het verschil toch niet eens tussen een vuile blik of een blik vol bewondering. Dus anyway als je naar ze kijkt maak je ze bij en denken ze het mannetje te zijn.. Ik kijk nooit, of schud mn hoofd, of steek mn middelvinger op (zodat ze het niet zien :lol

:roll:
Laats werd ik nog uitgescholden toen ik bij het stoplicht stond en er een tupperware astra naast me kwam staan met een AFSCHUWELIJKE 'bodykit' (<-- lachertje) Met natuurlijk zn stereo vol open met open ramen, je kent het wel. Ik had mn ramen ook open (lekker weer en geen airco dus je moet iets :lol: ) dus ik kijk naast me en zie dit 'tafreel'. De bijrijder keer erg stoer naar me, dus ik schud mn hoofd en lach, op datzelfde moment word het groen voor me en rij dus weg, wat hoor ik me nog nageroepen worden: "je moeder vuile *&(&*^*^*&"
Ik denk das de mijne, ken daar de weg dus reed beetje om waar hij uit zou komen maar helaas... Dat soort mannen wil je toch door de grond slaan :roll:
Ik zit op zo een forum waar je een topic hebt met mooi gespotte auto's en lelijke sjonnie bakken. Als ik dan een foto maak van de sjonniebakken zie je ze altijd blij en stoer rijden en dan schud ik met me hoofd of maak ik een gebaar met me vinger naar me hoofd alsof ze gek zijn. <eestal krijg ik dan ook gescheld of ze rijden keihard door(met meer geluid dan power).
Gewoon vol eruit rijden en kijken of ze weer naast je gaan staan bij het volgende stoplicht, meestal staan ze dan achter je.
Ja dit is dan nog een Type-R dus mischien houdt ie je bij :roll:
sommige mensen (zoals de eigenaar van deze EP3) zouden moeten worden gebrandmerkt. daarna zou hun pik in een zoutzuurvat moeten worden gestopt. hun ogen met een vork eruit worden geprikt, hun tepels gepierced en eraf getrokken en daarna hun strot doorgesneden moeten worden. wtf bezielt je om dit te doen met een ep3. damn zo gozer mag echt op de brandstapel van mij. of ben ik nu een beetje te expressief
Zo weet ik ook nog wel zo een DC2 in NL altijd als ik dat ding zie moet ik janken. Enkele dingen: Chromen velgen, Angel eyes, Autostyle Intercooler look-a-like luchtfilter, Chroom look sportstuur, Lamborghini deuren, Geen lexus achterlichten maar wel iets wat er op lijkt.
Ik heb deze wel altijd bij me