Leemanske CTR Turbo ==> Semislicks + nieuwe velgen
Je had de link van de volledige foto moeten knippen en plakken uit imageshack. Nu heb je de link van de duimnagel gekopieerd zonder de url van de grote foto erachter. Het had er ongeveer zo uit moeten zien: [url = http : //linkvangrotefoto][img]http%20:%20//linkvankleinefoto[/img][/url] (spaties wegdenken). Dan had je een aanklikbare duimnagel gehad met een grotere foto na aanklikken.
*edit* ik zie inmiddels dat het wel is gelukt. Mooi!
*edit* ik zie inmiddels dat het wel is gelukt. Mooi!
mr. X wrote:Waarom zijn de platen groen?
Dat zijn nummerplaten wat je bij garagisten kan krijgen voor een 50 euro per dag (om een auto te gaan halen die je gekocht hebt, maar nog geen verzkering etc op hebt), zij gebruiken die platen om met onverzekerde wagens op de weg te komen (om naar de keuring te rijden met een auto wat te koop is bvb) Met zo een 'handelaarsplaat' ben je altijd in orde.
Hij ziet er wel nog heel proper en goed onderhouden uit ! 8)
Auto heeft veel autostrade kilometers gereden
dus denk dat daarvan die plek komt op het stuur
van altijd met 1 hand vast te houden
Ga wel eens horen om dit terug te overtrekken + een nieuwe pook
vooraan wat schade van steenslag
maar onderste stuk ga ik eens laten herspuiten
zo staat die ook weer perfect...
alles op zijn tijd...
Zijn inderdaad garageplaten
aangezien ik verkoper ben in een garage...
dus denk dat daarvan die plek komt op het stuur
van altijd met 1 hand vast te houden
Ga wel eens horen om dit terug te overtrekken + een nieuwe pook
vooraan wat schade van steenslag
maar onderste stuk ga ik eens laten herspuiten
zo staat die ook weer perfect...
alles op zijn tijd...
Zijn inderdaad garageplaten
aangezien ik verkoper ben in een garage...
[quote="""]Wat is er nou kansloos aan 1 hand op je stuur? Iedereen heeft zijn eigen rijstijl toch? Ik rij ook zeker geen 10 voor 2 meer dat is irritant.
Maar bovenop heb ik hem niet vaak meestal onderop (snelweg).[/quote
Alles...
Ik rij bijna altijd om kwart voor 3, en soms kwart voor 9 :roll: dat is alleen op de snelweg en ook maar soms.
Je gaat gewoon NIET met één hand boven op je stuur rijden. Zo heb je het niet geleerd, en ALS er iets gebeurd ben je NERGENS.
Sjonnie's allemaal.. Let maar eens goed op. Alle diesels rijden zo stoer. Handje op het midden muziek hard op en nergens een kont om geven.
Bah.. achterlijk volk
Kan veel minder verdragen van mensen die met één hand boven op het stuur zitten.
Je kan je knipperlicht niet aan, en daarom wisselen ze ook altijd zonder knipperlicht (ergenis nummer 2 aan deze persoon)
Ze hangen schuin in de auto omdat je anders niet kunt zitten (ergenis nummer 3)
Stoel hangt op de achterbank (ergenis nummer 4) mag ik zo nog door gaan of valt dit onder off topic.
Sorry, maar dit is iets waar ik ook écht niet tegen kan.
Maar bovenop heb ik hem niet vaak meestal onderop (snelweg).[/quote
Alles...
Ik rij bijna altijd om kwart voor 3, en soms kwart voor 9 :roll: dat is alleen op de snelweg en ook maar soms.
Je gaat gewoon NIET met één hand boven op je stuur rijden. Zo heb je het niet geleerd, en ALS er iets gebeurd ben je NERGENS.
Sjonnie's allemaal.. Let maar eens goed op. Alle diesels rijden zo stoer. Handje op het midden muziek hard op en nergens een kont om geven.
Bah.. achterlijk volk
Kan veel minder verdragen van mensen die met één hand boven op het stuur zitten.
Je kan je knipperlicht niet aan, en daarom wisselen ze ook altijd zonder knipperlicht (ergenis nummer 2 aan deze persoon)
Ze hangen schuin in de auto omdat je anders niet kunt zitten (ergenis nummer 3)
Stoel hangt op de achterbank (ergenis nummer 4) mag ik zo nog door gaan of valt dit onder off topic.
Sorry, maar dit is iets waar ik ook écht niet tegen kan.
Ik rij ook wel eens met één hand op het stuur, gewoon omdat constant op 10 voor 2 rijden erg vermoeiend is. Maar op momenten dat ik mijn knipperlichten aan moet doen doe ik dat, ik zit recht en mijn stoel staat zo recht mogelijk overeind. 10 voor half 8 is overigens mijn favoriete houding. Liggen mijn armen een beetje op mijn benen en ben je veel minder aan het overcorrigeren dan als je je handen op 10 voor 2 houdt.
Nette auto, die zo te zien al een paar leuke modificaties heeft.
Zo zie ik al een aftermarket einddemper en een Comptech Icebox (nice).
De auto zal, ondanks zijn "hoge"kilometerstand" nog vele kilometers rijplezier geven. Mijn oude EE9 was met z'n 170.000 kilometer en 16 jaartjes jong ook nog zo fris als een hoentje en goed voor bijna 180 PK, zonder aanpassingen aan de motor.
Groeten,
Tommy
Zo zie ik al een aftermarket einddemper en een Comptech Icebox (nice).
De auto zal, ondanks zijn "hoge"kilometerstand" nog vele kilometers rijplezier geven. Mijn oude EE9 was met z'n 170.000 kilometer en 16 jaartjes jong ook nog zo fris als een hoentje en goed voor bijna 180 PK, zonder aanpassingen aan de motor.
Groeten,
Tommy
mijn 2 EE9's hadden ook +200.000 km en reden ook nog perfect..
gisteren auto eens goed gewassen en doen blinken
en ziet er nog beter uit
Vandaag ook eens topsnelheid gaan testen
met lichtjes bergaf kwam de teller mooi op de 260 km/u staan
en bleef mooi hangen op 255 km/u op vlakke baan
de eerste 5 versnellingen gaan enorm snel
tot 220 km/u ongeveer en dan is het langzaam weg kruipen
Wat zou ik nog kunnen veranderen zodat die 6de versnelling toch iets sneller zijn eindpunt haalt??
Want heeft het soms echt moeilijk om zijn toeren op te halen in 6de
uitlaatcollector is dus nog steeds standaard en cat ook
Zou 4-1 collector + cat vervanger + remappen helpen?
gisteren auto eens goed gewassen en doen blinken
en ziet er nog beter uit
Vandaag ook eens topsnelheid gaan testen
met lichtjes bergaf kwam de teller mooi op de 260 km/u staan
en bleef mooi hangen op 255 km/u op vlakke baan
de eerste 5 versnellingen gaan enorm snel
tot 220 km/u ongeveer en dan is het langzaam weg kruipen
Wat zou ik nog kunnen veranderen zodat die 6de versnelling toch iets sneller zijn eindpunt haalt??
Want heeft het soms echt moeilijk om zijn toeren op te halen in 6de
uitlaatcollector is dus nog steeds standaard en cat ook
Zou 4-1 collector + cat vervanger + remappen helpen?