Nieuwe motor gekocht!
1:23 :lol: Da's lekker zuinig.
Met de Hornet haal ik meestal 1:18 maar heb ook wel 1:20 gehaald ooit. :roll:
Adfgelopen zondag stond ik in Luxemburg met een andere Nederlander bij het tankstation; hij vertelde dat zijn BMW R1200 1:22 liep :shock:
Dat is voor een zware motor ERG zuinig!
Trouwens, het laatste stuk vanuit Belgie naar huis afgelopen zondag heeft de MV 1:12,7 gedaan! Netjes, maar heb ik wel op de A2 veel moeten laveren tussen de files door.
Hier wat piccies va het 2-wiel materiaal in Huize CWATR:

Met de Hornet haal ik meestal 1:18 maar heb ook wel 1:20 gehaald ooit. :roll:
Adfgelopen zondag stond ik in Luxemburg met een andere Nederlander bij het tankstation; hij vertelde dat zijn BMW R1200 1:22 liep :shock:
Dat is voor een zware motor ERG zuinig!
Trouwens, het laatste stuk vanuit Belgie naar huis afgelopen zondag heeft de MV 1:12,7 gedaan! Netjes, maar heb ik wel op de A2 veel moeten laveren tussen de files door.
Hier wat piccies va het 2-wiel materiaal in Huize CWATR:

BMW motorfietsen staan er om bekend om ondanks hun relatief zware motoren relatief zuinig te zijn. Maar als je op autoverbruik kijkt en dan bij vergelijken-overzicht bij voertuigtype motorfiets invult (hierna wel het knopje genereren aanklikken) zitten er meer motorfietsen tegen de 1:20 (zowel beter als slechter) dan tegen de 1:10 aan te schurken.
Maareh, 5 motorfietsen maar liefst! heb je de keuze als je een toertje wil gaan maken 8)
Maareh, 5 motorfietsen maar liefst! heb je de keuze als je een toertje wil gaan maken 8)
-
Misschien heb je gelijk maar dan heb je 't over olieverbruik...en dat is 0,0
Misschien dat de interne weerstand v/d motor door in lopen minder wordt (en dat zou zeker effect hebben op ht benzine-verbruik). Of nu, na een paar duizend kilometer minder weerstand in het rijwielgedeelte (lagers)...geen idee.
Feit is dat het benzineverbruik aan het afnemen is met een nagenoeg gelijkblijvende rijstijl. :-?
Misschien dat de interne weerstand v/d motor door in lopen minder wordt (en dat zou zeker effect hebben op ht benzine-verbruik). Of nu, na een paar duizend kilometer minder weerstand in het rijwielgedeelte (lagers)...geen idee.
Feit is dat het benzineverbruik aan het afnemen is met een nagenoeg gelijkblijvende rijstijl. :-?