Games e.d.

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
IvoG

Post by IvoG »

VTECCIE wrote:
IvoG wrote:DukeNukem3D ("I feel like kicking ass and chewing gum, and I'm all out of bubblegum")

De oneliners uit Duke zijn inderdaad geweldig. :lol:

Your face, your ass, what's the difference
I'm gonna rip off your head and shit down your neck
Hmm... don't have time to play with myself
That's one doomed space marine
Shake it baby...
Grappige is dat het vaak referenties zijn naar of komen uit andere films.
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Duke_Nukem_3D onder de kop Humor
IvoG

Post by IvoG »

RedSun wrote:De oneliners uit (damn naam van het spel kwijt) zijn ook vet. eigenlijk zijn het woorden

"headshot!" "double kill" "multi kill" "dominate" "mmmmmmmmmooooonnssterkillllllllll" "rampage!"

mjah je moet horen
Unreal Tournament 8)
Dimer

Post by Dimer »

RedSun wrote:Is goed man. Weet ook niet of het kan eigenlijk. Heb alleen een harde schijf en geen losse memorydinges

ja ik ook, misschien moet je dan toch maar Live gaan :D

Het is wel echt stoer, kunnen we misschien met z'n 3e (mrX, jij en ik) een keer gaan racen :lol:
RedSun

Post by RedSun »

nee man ik ga niet online, dan wordt ik gebanned :roll:
Nana korobi ya oki
Dimer

Post by Dimer »

crimineel! :D
slydawg

Post by slydawg »

Ik kan alleen GT4.
Van vecht spellen zoals Halo e.d wordt ik draaierig/hoofdpijn/black out.
mr. X

Post by mr. X »

Dimer wrote:Mijn Blitz Skyline wordt bruut :D Ik kan 'm je wel sturen (mijn gamertag is Dimert (:wink :) , voeg me maar toe.
Ik ga 'm in oplagen van 5 verkopen met 300.000 buy-out. Maar voor een Type-R lid wil ik 'm wel weggeven 8)

Ook ben ik bezig met een exacte replica van de M-Tech JGTC NSX :lol:

Haha :D tnx man.
NSX replica zou de bom zijn :D

Zal eens kijken vanaaf 8)

en @ S.J.
Als je naar bijv. Replay gaat en daar vraagt om 2e hands xbox 360 krijg je ook nog garantie als hij er mee stopt. Vroegen 250 euro voor een 360 met harde schijf.
Maar rijbewijs gaat voor, ahoewel Forza 2 redelijk dicht bij reality komt gaat er niets boven zelf een stukje knallen in het echt 8)
S.J.

Post by S.J. »

mr. X wrote:
Dimer wrote:en @ S.J.
Als je naar bijv. Replay gaat en daar vraagt om 2e hands xbox 360 krijg je ook nog garantie als hij er mee stopt. Vroegen 250 euro voor een 360 met harde schijf.
Maar rijbewijs gaat voor, ahoewel Forza 2 redelijk dicht bij reality komt gaat er niets boven zelf een stukje knallen in het echt 8)

Daarom ik denk ik kan nu wel een Xbox kopen met een leuk racespel maar als ik strax me roze pasje heb kan ik het in het echt. Het valt me eigenlijk best tegen hoeveel mensen hier Gran Turismo spelen terwijl dat toch echt de race van de racegames zijn.
drifter

Post by drifter »

Ben op zich ook best wel een fanatieke gamer, zeg maar rustig verslaafd.

World of Warcraft, speel ik zo'n 30 uur per week, some wat meer, ligt aan het weer.

En als ik dat niet speel zit ik achter de PS2 met GT4, stock CTR racen :D

Enne S.J. GT is de meest realistische simulator die er op dit moment is.
CTR #16636
Dimer

Post by Dimer »

Ik heb alle GT versies (ook Tokyo/Geneva Concept), ik heb GT4 zelfs twee keer... De gewone en een platinum omdat ik m'n eerste versie kwijt was...

Maar aangezien m'n PS2 voor de 5e x kapot is en geen zin heb om weeer een nieuwe te kopen speel ik het niet meer.

Na de zomer staat er een PS3 in m'n huiskamer en dan ga ik weer non-stop GTen :lol:

Wie heeft er btw Oblivion gespeeld?

Dat is pas verslavend, ik heb er al meer dan 200 uur opzitten :D
IvoG

Post by IvoG »

Hoe krijg je een PS2 kapot? :dunno:
HaRdCoRe-WeZ

Post by HaRdCoRe-WeZ »

Geen idee, maar ik speel er alleen GT4 en Tourist Trophy op. Ow jah, heb ook nog DTM Race Driver 2, ooit gewonnen met sim-racen. Ik speel wel uberweinig op de PS2, gebruik hem meer als DVD speler.

Op de PC is het een ander verhaal, je kunt mij online tegenkomen bij GTR, GTR 2, GT Legends en Race. Af en toe speel ik ook CoD2, blijft ook leuk om te doen.
Image
S.J.

Post by S.J. »

Dimer wrote:Ik heb alle GT versies (ook Tokyo/Geneva Concept), ik heb GT4 zelfs twee keer... De gewone en een platinum omdat ik m'n eerste versie kwijt was...

Maar aangezien m'n PS2 voor de 5e x kapot is en geen zin heb om weeer een nieuwe te kopen speel ik het niet meer.

Waar heb jij Geneva vandaan ? ik wil me hele gran turismo serie compleet krijgen ookal komt GT HD deze zomer wss uit en de ps3 over 2jaar in me huis staat ik zal hem toch kopen.
@ ivo die gaan snel stuk hoor mijn ps2 maakt nu een geluid alsof die werkt op een verbrandingsmotor maar hij werkt nog
C1nder

Post by C1nder »

Ik game ook wel redelijk veel, sommige weken wel wat meer als andere. Momenteel ben ik met Enchanted Arms bezig op mijn Xbox 360. Ik zou Forza 2 ook wel moeten gaan kopen :-) Van racegames heb ik ook nog Project Gotham Racing 3, Burnout Revenge, NFS Carbon, ...
Voor de rest speel ik nog vele andere games. Ik heb er zo'n 30tal op men Xbox 360. Mijn gamertag is CinderGlace als iemand eens samen wil gamen.
RedSun

Post by RedSun »

Dimer wrote:crimineel! :D

idd, maar 60 euri voor een spelletje vind ik wat overdreven
Nana korobi ya oki
Dimer

Post by Dimer »

ja klopt, het loopt bij mij ook een beetje uit de hand...

ik heb nu ongeveer 12 xbox360 spellen en de PS2 spellen gaan al snel naar de 50...

Sowieso heb ik alle Pro Evolution Soccer en Gran Turismo edities en dan nog een hele zooi andere games.

Maar een vriend van mij heeft ook z'n 360 omgebouwd, maar hij kan wel gewoon online!
RedSun

Post by RedSun »

Ja het kan wel met diverse stealthpatches etc maar je moet dan constant de juiste versie in de gaten houden van je patch omdat MS ook weer patches uitbrengt. En daar heb ik geen zin in. Ook omdat je nog eens 60 euri moet betalen om online te kunnen terwijl ik al 30 euri betaal voor mijn internet verbinding.
Nana korobi ya oki
mr. X

Post by mr. X »

Een vriend van mij kan het beter.

Die heeft op dit moment, ELKE spelcomputer die er op de markt is of is geweest
Even klein lijstje: PS3, PS2, PSP, PS1, Wii, Cube, 64, snes, nes, dreamcast, xbox, xbox 360, neo geo pocket, viritual boy, lux, panther. Dat is niet alles, maar ik weet niet hoe al die dingen heten. Hij heeft zelfs de pilaren waar sommige spelcomputers in de winkels mee staan. En niet denken dat hij voor elke console maar een paar spellen heeft, hij heeft er echt, écht veel. +-50 ps2 (niet illegaal of gecopieerd), nu al een handvol ps3, je zou het eigenlijk moeten zien, kasten vol aan spellen en consoles.
RedSun

Post by RedSun »

damn get a life :lol:
Nana korobi ya oki
Dimer

Post by Dimer »

er zijn toch ook afkick klinieken, voor drank, drugs en gamen
Locked