eerst even zorgen dat de ITR in goed staat wordt terug gebracht. Heb iig een volledige kit met polyurethaan besteld want vid de rubbers niet al te best meer.
ook een motorsteun moet nog worden vervangen en een ashoes. Meer problemen ben ik nog niet tegen gekomen en denk/hoop ik ook niet tegen te komen
Martin Omi Performance wrote:eerst even zorgen dat de ITR in goed staat wordt terug gebracht. Heb iig een volledige kit met polyurethaan besteld want vid de rubbers niet al te best meer.
ook een motorsteun moet nog worden vervangen en een ashoes. Meer problemen ben ik nog niet tegen gekomen en denk/hoop ik ook niet tegen te komen
En mocht je die tegenkomen, dan ben je iig op het goede adres :-)
Zo..vandaag met de spuiter gesproken. Auto moet binnenkort gestript worden en voorzien van een nieuw laag verf want ik erger me kapot aan wat kleine plekjes..
Veel zullen me voor gek verklaren maar het gaat een appart kleurtje worden..dus geen wit meer...
Martin Omi Performance wrote:Zo..vandaag met de spuiter gesproken. Auto moet binnenkort gestript worden en voorzien van een nieuw laag verf want ik erger me kapot aan wat kleine plekjes..
Veel zullen me voor gek verklaren maar het gaat een appart kleurtje worden..dus geen wit meer...
Martin Omi Performance wrote:Zo..vandaag met de spuiter gesproken. Auto moet binnenkort gestript worden en voorzien van een nieuw laag verf want ik erger me kapot aan wat kleine plekjes..