Alleen achter toch?
Heb er een paar keer ingezeten maar is me dan niet opgevallen.
Maar ben eerlijk. een auto met 4wd een 2 liter tubro motor en zo'n reputatie/geschiedenis, dan kies je daarvoor.
De nieuwe s2k is het dan net niet. In dezelfde prijsklasse heb je meerdere andere auto's die 'meer auto' zijn.
Het zal een liefhebbers auto blijven, maar ik denk dat ze tussen wal en schip hangen.
Het is nét geen hardcore genoeg auto, maar de luxe om te strijden met de andere concurrenten heeft hij ook niet. IMO.
S2000 CR op komst
VTECCIE wrote:
Hmm meer gewicht, grotere karrewielen en meer tupperware. :-?
Ik ben het met je eens Sander.
De S2000 CR krijgt elementen mee van de clubsport racers (vandaar ook de afkorting CR) waarmee Honda successen boekt in de racerij. Honda belooft dat de CR ‘agressief getuned’ is, maar wat dat precies inhoudt is vooralsnog onduidelijk
Waarom nu weer voor een term CR?!? Maak gewoon een Type-R 8)
Zal wel te hardcore zijn voor hamburgerland

Velgen zijn gewoon 17 inch.. net zoals elke andere Ap2! EN bovendien is er ooit een test geweest met de oem Ap1 16" en daarna AP2 17"gemonteerd... resultaat bijna een halve seconde sneller op de track!
Maar goed, Honda beloofde een snellere S2k, maar ik zou toch eerder voor de "normale"variant gaan, en die lekker boosten!
Maar goed, Honda beloofde een snellere S2k, maar ik zou toch eerder voor de "normale"variant gaan, en die lekker boosten!