Non-members:
Jordan
redlude94vtec
vtecmoon
BZRKbb2
wilco (reservering voor iemand anders)
kijkers:
itr assen
Mezelf er ook maar ff bijgezet, lijkt me wel leuk voor een keertje.
Want ja, een type-R wil je ook wel is een keertje echt zo rijden waar ie voor gemaakt is.
edit: lijst aangepast met de excuses aan het adres van VTECRob
Non-members: Jordan redlude94vtec vtecmoon BZRKbb2
Mezelf er ook maar ff bijgezet, lijkt me wel leuk voor een keertje. Want ja, een type-R wil je ook wel is een keertje echt zo rijden waar ie voor gemaakt is.
Dank dat die 25 zo gehaald gaat worden met zoveel aanmeldingen in zo'n korte tijd.
Mezelf er ook maar ff bijgezet, lijkt me wel leuk voor een keertje. Want ja, een type-R wil je ook wel is een keertje echt zo rijden waar ie voor gemaakt is.
Oke, nou wil ik even tussendoor...
Grappig dat je mij vergeet op de lijst, terwijl ik degene ben die dit verder zal sturen...
Anyway... de 25 worden inderdaad zo gehaald in het geval we non-members ook toe kunnen voegen...
Ik zal navragen wat we kunnen regelen, aangezien in eerste instantie gevraagd werd om een CLUB.
Op de tt-baan is voor mij natuurlijk erg aantrekkelijk.
Zal er zeker zijn.
Twijfel nog wel of ik zelf wel de baan op ga.
Kom eerst nog een keer op een cirquit dag kijken of het wel wat voor mij is.
Het is een cursus circuit rijden.
Dus leren remmen, plaatsing op de baan, apex bepalen, lijnen rijden, dat soort dingen. Al met al hadden ze het over een uur of 4 sturen. Volgens mij mag je naderhand ook nog een stukje vrij rijden.
Robbie zal de organisatie nemen omdat ik er zelf niet bij kan zijn.
Gezien de ervaringen heb met de Vijverberg trofee zal het een effectieve cursus zijn. Niet super profesioneel misschien maar wel efficient en gegeven door ervaren lui.
Grappig dat je mij vergeet op de lijst, terwijl ik degene ben die dit verder zal sturen...
Anyway... de 25 worden inderdaad zo gehaald in het geval we non-members ook toe kunnen voegen... Ik zal navragen wat we kunnen regelen, aangezien in eerste instantie gevraagd werd om een CLUB.
Gr,
Robin
Sorry, was niet uit de tekst te halen die je gepost hebt.
Bij deze mijn welgemeende excuses.
Bij het maken van de lijst heb ik voornamelijk gezocht naar rechtstreekse reacties zoals "ik wil wel meedoen" enzo. Kon dat zogauw niet uit jouw reactie halen ops:
drifter wrote:Bij het maken van de lijst heb ik voornamelijk gezocht naar rechtstreekse reacties zoals "ik wil wel meedoen" enzo. Kon dat zogauw niet uit jouw reactie halen ops:
:lol:
Gaskleppie wrote:Nu de vraag: Wie willen er mee doen?
De circuitdag op dinsdag 2 oktober is een uitgebreide 'rijvaardigheidstraining'. Daarin komen alle relevante circuit-/rijvaardigheidsoefeningen aan de orde. Deelnemers worden in groepen ingedeeld, al naar gelang hun 'ervaring' en krijgen dan onder leiding van ervaren instructeurs circuittraining.
In de middag krijgt iedereen ruimschoots de gelegenheid om dat wat je 's morgens hebt geleerd, in vrijrijden sessies in de praktijk te brengen. Ook tijdens het vrijrijden zijn instructeurs beschikbaar om nog eventuele instructie te geven.
Dit is de informatie die ik tot dusver heb.
HET officiele uitgebreide programma is op dit moment nog niet bekend.