Sinister's ITR (Update Testbank blz 4)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Nu wel normaal
black-ITR
Posts: 25
Joined: Mon Jun 18, 2007 11:16 pm

Post by black-ITR »

is dit bij inter tuning getest??
kzal eens bij tim op de bank gaan en eens kijken wat pk je daar hebt.
ik had ook bij inter tuning 205pk en bij tim was het toen 200 ge waard er zelf bij.
greetz
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Kan moeilijk bij Tim gaan als em ni open is he.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Wat ik wel abnormaal vind en da kan je aan de koppelcurve zien dat is dat vanaf 5800 rpm mijn koppel niet ineens omhoog gaat maar eerst rustig en pas vanaf 6200 rpm piekt hij omhoog.
Enig idee aan wat dit kan liggen?
mvg
Dimi
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

nou hier is hij luid en duidelijk :D (groot ook vooral)
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Dus alles in orde qua prestaties denken jullie?
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Zijn er mensen die testbank verslagen hebben? Dan kan ik deze vergelijken. PM me dan als je wilt!
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

Sinister wrote:Wat ik wel abnormaal vind en da kan je aan de koppelcurve zien dat is dat vanaf 5800 rpm mijn koppel niet ineens omhoog gaat maar eerst rustig en pas vanaf 6200 rpm piekt hij omhoog.
Enig idee aan wat dit kan liggen?
mvg
Dimi

zit er soms een VTEC controller op ofzo? Rond de 5000 zit er iets niet helemaal lekker.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Ah neen dat is door de CAI die erop zit dat is normaal.
Is voor de rest alles ok dan?
Killabee
Posts: 109
Joined: Wed Apr 04, 2007 1:35 pm

Post by Killabee »

Dan heb je dus een CAI die juist prestaties verslechterd....?
black-ITR
Posts: 25
Joined: Mon Jun 18, 2007 11:16 pm

Post by black-ITR »

ik heb nog grafieken liggen van een civic en mijn rode itr.
deze was van mijn rode itr
Image

deze is men civic,ik heb erges nog een andere maar vind em niet direct.
hier had hij nog maar 209pk ik heb nog ergens een van 220pk
Image
black-ITR
Posts: 25
Joined: Mon Jun 18, 2007 11:16 pm

Post by black-ITR »

ik wil nog eventoevoegen,
kijk eens naar uw grafiek en die van mij de bovenste raar hoe dat ze het zelfde zijn en op de zelfde bank,ik zou maar eens naar een andere bank gaan en daar late teste.
ik heb nog al gezien dat ze iemand anders zijne grafiek mee gegeven hebben,met beetje aan gepast.
greetz
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Killabee wrote:Dan heb je dus een CAI die juist prestaties verslechterd....?
Op 5000 toeren heb je koppel piek noem je dat slecht ja? Door die CAI heb je daar juist meer koppel dus beter
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

black-ITR wrote:ik wil nog eventoevoegen,
kijk eens naar uw grafiek en die van mij de bovenste raar hoe dat ze het zelfde zijn en op de zelfde bank,ik zou maar eens naar een andere bank gaan en daar late teste.
ik heb nog al gezien dat ze iemand anders zijne grafiek mee gegeven hebben,met beetje aan gepast.
greetz
Ik stond er naast toen ze alles aangesloten en gemeten hebben dus ik denk ni da ze da ff gaan aanpassen naast mijne neus he massi. Ma mercie voor de dyno nu weet ik da er nix mis aan is buiten dat mn vtec nogal laat opboost vind ik :-?
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

Sinister wrote:
Killabee wrote:Dan heb je dus een CAI die juist prestaties verslechterd....?
Op 5000 toeren heb je koppel piek noem je dat slecht ja? Door die CAI heb je daar juist meer koppel dus beter

ja en daarna een onwijze dip, dus slechter. Ideaal zou tussen de punten op 5000 en 7000 een rechte lijn moeten zijn.

@Black ITR, niet toevallig dezelfde CAI erop zitten?
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Dat is altijd zo dat dip, daarom dat je die vtec kick krijgt en mijn koppel zakt niet lager als het koppel op 3000 toeren dus waarom zou dat abnormaal zijn? Nee hij heeft een AEM :wink:
roblom
Posts: 1202
Joined: Sat Aug 06, 2005 3:55 pm
Contact:

Post by roblom »

Is niet altijd. Hier mijn dyno uitdraai van een volledig stock ITR zonder dip.
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Ja die wel zn 178Nm koppel niet haalt, en trouwens normaal als je kleppen en ontsteking deftig staan dan heb je altijd een dip, tenzij je met hondata het dip wegwerkt. Volgens mij mag jouwe wel eens afgesteld worden dan.
black-ITR
Posts: 25
Joined: Mon Jun 18, 2007 11:16 pm

Post by black-ITR »

ik had een aem cai steke.
iedereen lachte ewa met mijn grafiek toen ik em zo liet zien maar toch heeft em zijn eige goed bewezen op de sprint :wink:
@sini sorry maar mijn broer en ik ware er ook bij toen hij van de bank kwam met 220pk achteraf bij tim was minder en ineens andere grafiek wat dus raar was.
ik wil niks afbreke maar gewoon raad geve en laat a ni te hard vange.
greetz
Sinister
Posts: 900
Joined: Mon Jan 08, 2007 12:23 pm

Post by Sinister »

Zeker niet ma ik ga zeker bij TBM ook nog eens langs ze massi. Mercie voor uw hulp allesinds!
Locked