is dit bij inter tuning getest??
kzal eens bij tim op de bank gaan en eens kijken wat pk je daar hebt.
ik had ook bij inter tuning 205pk en bij tim was het toen 200 ge waard er zelf bij.
greetz
Wat ik wel abnormaal vind en da kan je aan de koppelcurve zien dat is dat vanaf 5800 rpm mijn koppel niet ineens omhoog gaat maar eerst rustig en pas vanaf 6200 rpm piekt hij omhoog.
Enig idee aan wat dit kan liggen?
mvg
Dimi
Sinister wrote:Wat ik wel abnormaal vind en da kan je aan de koppelcurve zien dat is dat vanaf 5800 rpm mijn koppel niet ineens omhoog gaat maar eerst rustig en pas vanaf 6200 rpm piekt hij omhoog. Enig idee aan wat dit kan liggen? mvg Dimi
zit er soms een VTEC controller op ofzo? Rond de 5000 zit er iets niet helemaal lekker.
ik wil nog eventoevoegen,
kijk eens naar uw grafiek en die van mij de bovenste raar hoe dat ze het zelfde zijn en op de zelfde bank,ik zou maar eens naar een andere bank gaan en daar late teste.
ik heb nog al gezien dat ze iemand anders zijne grafiek mee gegeven hebben,met beetje aan gepast.
greetz
black-ITR wrote:ik wil nog eventoevoegen, kijk eens naar uw grafiek en die van mij de bovenste raar hoe dat ze het zelfde zijn en op de zelfde bank,ik zou maar eens naar een andere bank gaan en daar late teste. ik heb nog al gezien dat ze iemand anders zijne grafiek mee gegeven hebben,met beetje aan gepast. greetz
Ik stond er naast toen ze alles aangesloten en gemeten hebben dus ik denk ni da ze da ff gaan aanpassen naast mijne neus he massi. Ma mercie voor de dyno nu weet ik da er nix mis aan is buiten dat mn vtec nogal laat opboost vind ik :-?
Dat is altijd zo dat dip, daarom dat je die vtec kick krijgt en mijn koppel zakt niet lager als het koppel op 3000 toeren dus waarom zou dat abnormaal zijn? Nee hij heeft een AEM :wink:
Ja die wel zn 178Nm koppel niet haalt, en trouwens normaal als je kleppen en ontsteking deftig staan dan heb je altijd een dip, tenzij je met hondata het dip wegwerkt. Volgens mij mag jouwe wel eens afgesteld worden dan.
ik had een aem cai steke.
iedereen lachte ewa met mijn grafiek toen ik em zo liet zien maar toch heeft em zijn eige goed bewezen op de sprint :wink:
@sini sorry maar mijn broer en ik ware er ook bij toen hij van de bank kwam met 220pk achteraf bij tim was minder en ineens andere grafiek wat dus raar was.
ik wil niks afbreke maar gewoon raad geve en laat a ni te hard vange.
greetz