Accoreke wrote:Nice Accord, toch al goed bezig om er iets mooi van te maken.
Ik had er persoonlijk een schroefkitje onder gestoken om hem lager te leggen en niet de type-R veerpoten.....
Mooie stoelekes, alleen had ik die latjes niet in't rood gezet.... maar dit is goesting hè :wink:
Nu nog die lelijke stoffen deurpanelen nog overtrekken of eruit zwieren (is bij mij ook overtrokken).
Ben benieuwd wat die Apexi gaat doen?? Ga je de testbank op erna?
Dank!
Heb er bewust voor gekozen geen verlagingskit eronder te stoppen (nogal drempels in de buurt en slechte ervaring met verlaging, met name in parkeergarages..heb er nog de 'trauma's' van :wink: )
Deuren komen nog aan de beurt om daar wat anders mee te doen, alleen concrete plannen zijn er nog niet.
Ben zelf ook erg benieuwd wat de A'pexi gaat doen. (en óf ie het gaat doen..blijft een 2e-hands en heb hem nog niet kunnen testen.. :-? )Heb ook niet alle aansluitkabels erbij kwam ik achter..maar daar vinden we wel wat op..
Ben ook zéker van plan eens een testbank op te zoeken, al is het al puur om er achter te komen wat de aanpassingen tot dusver gebracht hebben (uitlaatlijn type-r met pasklare sebrings, DC-sport spruitstuk, benzinedrukregelaar, MSD-bougiekabels en Injen CAI..)