Ik gebruik mijn ITR ook als daily. Heb zelfs paar keer dingen gekocht bij de IKEA met de ITR. Geen probleem hoor.
Maar ff ontopic....een Hyundai tiburon is inderdaad een mooie auto. Maar gezien de occasionsprijzen dalen ze echt snel in waarde. Ik denk dat een ITR langer in waarde zal blijven dan een Hyundai. En de verhalen die ik gehoord heb over Hyundai.......niet echt positief moet ik zeggen.
Mijn mening is dus....Ga voor japans!!! :razz:
HondaFan wrote:Ik gebruik mijn ITR ook als daily. Heb zelfs paar keer dingen gekocht bij de IKEA met de ITR. Geen probleem hoor.
Maar ff ontopic....een Hyundai tiburon is inderdaad een mooie auto. Maar gezien de occasionsprijzen dalen ze echt snel in waarde. Ik denk dat een ITR langer in waarde zal blijven dan een Hyundai. En de verhalen die ik gehoord heb over Hyundai.......niet echt positief moet ik zeggen. Mijn mening is dus....Ga voor japans!!! :razz:
Wat hoor je dan voor verhalen? Ik heb jaren Hyundai gereden(Scoupe GT turbo en coupe ervaring) en zelfs de Turbo met 200.000KM had geen centje pijn. Nooit wat mee gehad