ITR #5219 | New pics p.5
Geprofiteerd van het laatste schoon weer en maar eens aan men motorbaai begonnen want die was ik uit het oog verloren
ops:
Zo zag men kleppendeksel er eerst uit
ops: , ik had al met producten geprobeerd maar niks werkte...
Dan maar met ne goeie remmenreiniger erop gezeten en al het vuil ging er als niks af :shock:
Hier nog een foto van het dashbord zoals me gevraagd was :wink:
Grtzz 8)

Zo zag men kleppendeksel er eerst uit

Dan maar met ne goeie remmenreiniger erop gezeten en al het vuil ging er als niks af :shock:

Hier nog een foto van het dashbord zoals me gevraagd was :wink:

Grtzz 8)
Tijd dat ik hier nog eens een update doe...
Buddyclub catback is verkocht, Invidia in de plaats gekomen samen met een katvervanger.
Window visors besteld, zat een japanse Ikea handleiding bij :? :lol: , gelukkig een topic in het engels gevonden op een forum om het te installeren..
Klaar voor de sprint in Brustem, beste tijd 14.1 tegen 160 per uur.
Carbonnen kap gekocht en geinstalleerd, spoon spiegels staan er al wat langer op..
Klaar voor Zolder 8)
On the track
Grtzzz
Buddyclub catback is verkocht, Invidia in de plaats gekomen samen met een katvervanger.
Window visors besteld, zat een japanse Ikea handleiding bij :? :lol: , gelukkig een topic in het engels gevonden op een forum om het te installeren..

Klaar voor de sprint in Brustem, beste tijd 14.1 tegen 160 per uur.

Carbonnen kap gekocht en geinstalleerd, spoon spiegels staan er al wat langer op..

Klaar voor Zolder 8)

On the track

Grtzzz
mr. X wrote:
Wat zijn de bovenste 4 slangetjes tussen kleppendeksel en inlaatspruit? Links van de benzinedrukregelaar en rechts van het carterontluchtings slangetje.
Duidelijker kan ik het niet uitleggen :lol:
Dat zijn de buisjes achter de injectoren van het sequentiele gasinjectie systeem. Hij ligt op gas met andere woorden :wink: