Page 2 of 2
Posted: Sun Oct 22, 2006 2:32 pm
by Katana
4869806713 3250,- marktplaats?
Posted: Sun Oct 22, 2006 4:42 pm
by mr. X
Progger wrote:Wij halen 220 pk uit een B16A1 blok met een B18C5 cilinderkop.
Andere nokkenassen VTEC is weg en throttle bodies + MBE fuel injection.
Ja okee, maar dat is niet standaard :wink: maar zal wel lekker lopen...
@ Frans
Dat is een hele mooie! Is alleen een Marge auto. Dat wil toch zeggen dat als je hem nu gaat kopen als particulier, je de BTW alsnog moet betalen?
Hij is misschien wel té mooi om aan te beunen...
Posted: Sun Oct 22, 2006 4:51 pm
by mr. X
Oeps, verkeerd gekeken. Het is juist andersom. Bedrijven kunnen géén btw terug vorderen

eps:
Posted: Sun Oct 22, 2006 5:34 pm
by Katana
In het wit ook niets in Duitsland gevonden.
Heb je Belgie al gekeken?
Al voor een NH-O ITR gekeken? :-)
Posted: Sun Oct 22, 2006 5:39 pm
by mr. X
Als ik op dit moment een NH-O ITR zou willen, zou ik die van Sander wel kopen :wink: mooier komen ze denk ik niet meer..
Wit is nog niet zo makkelijk te vinden. Andere kleur zou ook kunnen maar dan nóg goedkoper omdat hij dan overgespoten moet worden :-) geel is cool en donkerblauw ook wel...
En met zo min klein motor ivm verzekering enzo :-)
Posted: Sun Oct 22, 2006 9:54 pm
by Gaskleppie
Wij halen 220 pk uit een B16A1 blok met een B18C5 cilinderkop.
Andere nokkenassen VTEC is weg en throttle bodies + MBE fuel injection.
Tja, je hebt altijd baas boven baas.....
Ik haal maar 192pk uit een standaard B16a2 met bolt-ons.......
Posted: Mon Oct 23, 2006 9:52 am
by RedSun
Progger wrote:Wij halen 220 pk uit een B16A1 blok met een B18C5 cilinderkop.
Andere nokkenassen VTEC is weg en throttle bodies + MBE fuel injection.
DAMN! ik wil mijn EE9 terug :cry: :cry: :cry:
Posted: Mon Oct 23, 2006 7:07 pm
by VTECRTY
mr. X wrote:Weet er een te staan. Staat hier achtelijk dicht bij aangezien ik stad en land ervoor zou afrijden. Vraagt er naar mijn mening alleen wel veel voor. 2000 Euro en hij wou voor de corsa 600 terug geven terwijl hij er beter uitzag dan de EG (maargoed, snap het wel is natuurlijk geen honda :-)). Vond dat ik teveel moest bijleggen.
Hier stond hij, was alleen wel al maand geleden dat ik met hem heb gesproken
www.vughterpoortauto.nl
wat is nou een eg,en wat ben je nou van plan. snap er niet veel van :?:
Posted: Mon Oct 23, 2006 10:16 pm
by Voodoo
EG is de type aanduiding van de Civic serie, zie model:
EK-serie
EP-serie

Posted: Tue Oct 24, 2006 12:11 am
by mr. X
VTECRTY wrote:mr. X wrote:Weet er een te staan. Staat hier achtelijk dicht bij aangezien ik stad en land ervoor zou afrijden. Vraagt er naar mijn mening alleen wel veel voor. 2000 Euro en hij wou voor de corsa 600 terug geven terwijl hij er beter uitzag dan de EG (maargoed, snap het wel is natuurlijk geen honda :-)). Vond dat ik teveel moest bijleggen.
Hier stond hij, was alleen wel al maand geleden dat ik met hem heb gesproken
www.vughterpoortauto.nl
wat is nou een eg,en wat ben je nou van plan. snap er niet veel van :?:
Had dit topic eigenlijk geopend als algemene thread waar onderhouds vragen gesteld konden worden. Mede doordat ik bijna mijn complete ophanging eraf had liggen en met de vraag zat of het verstandig was iets te vervangen/controleren.
Dwalen nu alleen een beetje af door mijn opmerking over de EG.
Heb nu een Opel corsa B uit 95 (als dagelijkse auto). Wil deze weg doen en een EG of EK kopen met achterliggende gedachte dat het lekker goedkoop is op pappier (1.3 of 1.4 motortje) en dan óf een VTI motortje erin te hangen, óf een B20/B16 combo te produceren óf een K20, maar dat geld heb ik er eigenlijk niet voor over omdat het toch nog een dagelijkse auto moet worden. Dan is het meer een juweeltje :-)
Snappie?
Posted: Tue Oct 24, 2006 8:35 pm
by VTECRTY
ja ok snap m nu. heb ik ok wel is aan gedacht om mijn oude civic gl 1.5 16v uit 89,dus zelfde type weer aan schaffen en een itr blok erin te hangen en mooi strak maken,maar ja komt vast een hele boel bij kijken motorsteunen lassen,kabelboom aanpassen,bak en aandrijving,achter remschijven... alles is natuurlijk mogelijk,maar is dit een beetje rieel. ?
Posted: Wed Oct 25, 2006 8:40 am
by RedSun
Is je ITR verkocht x? Ging je die niet motorisch aanapkken?
En de S2000 word dat nog wat? Of heb je nu weer een nieuw project en vervallen de andere?
Busy guy ey! :lol:
Posted: Wed Oct 25, 2006 4:59 pm
by mr. X
ITR zou idd wat aan gebeuren, maar dat was om ten eerste het olie verbruik te verminderen en voor meer vermogen. Het blijft alleen een voorwielaangedreven auto...
Was echter een X bedrag om te laten maken, en voor dat bedrag met ITR verkopen en bijleggen zou een S2k erin zitten. S2k is altijd mn grote liefde geweest dus dat kriebelt. Probeer daarom nu ook de ITR te verkopen. Dus ik zie je probleem niet...
Posted: Wed Oct 25, 2006 5:01 pm
by mr. X
VTECRTY wrote: alles is natuurlijk mogelijk,maar is dit een beetje rieel. ?
Nee...
Je moet er een tik voor hebben en er geld in willen steken. Hobby mag geld kosten zeggen ze.
Posted: Wed Oct 25, 2006 9:20 pm
by VTECRTY
dan zal ik wel die tik hebben,ben wel van plan om zoiets ooit een keer te doen,ja zal een boel geld kosten maar van te voren goed informeren...
Posted: Fri Oct 27, 2006 8:00 am
by RedSun
mr. X wrote:ITR zou idd wat aan gebeuren, maar dat was om ten eerste het olie verbruik te verminderen en voor meer vermogen. Het blijft alleen een voorwielaangedreven auto...
Was echter een X bedrag om te laten maken, en voor dat bedrag met ITR verkopen en bijleggen zou een S2k erin zitten. S2k is altijd mn grote liefde geweest dus dat kriebelt. Probeer daarom nu ook de ITR te verkopen. Dus ik zie je probleem niet...
Niet zo defensief meteen joh, ik vroeg me gewoon af hoe je het in gedachten hebt. Zijn alledrie leuke projecten alleen dinero is vaak het probleem idd.