Motegi Battle: NSX-R, M3 CSL,911 TT,Mod 360,Gallardo,Murciel

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

VTECCIE wrote:Jullie hebben ook geen smaak... :D

Nemen jullie de NSX maar met zijn lieve Bassie en Adriaan lampjes. Haha... :D

:wink:

Sinds sportwagens op alle mogelijke manieren zichtbare koplampen hebben gekregen is het er nooit mooier op geworden. "Bassie en Adriaan"-lampen horen gewoon op een laag aflopende neus, maar dat is mijn smaak.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Eens... maar we wonen nu eenmaal in een land waarbij je regelmatig lampen nodig hebt en dan zien die klapdingen er weer niet uit.

Ik heb ook een keer een autoprogramma gezien waarbij ze de invloed van dergelijke lampen op de topsnelheid gingen testen. Die invloed was gigantisch... in de negatieve zin voor alle duidelijkheid.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
User avatar
RedSun
Posts: 2784
Joined: Thu Aug 17, 2006 1:46 pm

Post by RedSun »

Klopt ja en is ook logisch, de aerodynamica is ver te zoeken met opgeklapte lampen.....
Nana korobi ya oki
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

rij jij op het circuit met lampen aan :wink:
HondArd
Posts: 2650
Joined: Sun Jan 30, 2005 12:11 pm

Post by HondArd »

VTECCIE wrote:Ik heb ook een keer een autoprogramma gezien waarbij ze de invloed van dergelijke lampen op de topsnelheid gingen testen. Die invloed was gigantisch... in de negatieve zin voor alle duidelijkheid.

En hoe vaak rij je dan topsnelheid? Een hoge top is meestal leuk voor de statistieken. Meestal ligt de ideale kruissnelheid daar een heel stuk onder en dan heb je echt niet zoveel last van die lampen in opgeklapte toestand. Brede banden zijn bijvoorbeeld ook erg funest voor een hoge top.
User avatar
HONDA
Posts: 4475
Joined: Tue Jun 17, 2003 7:33 pm

Post by HONDA »

Wekelijks Ard en dat is serieus...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Nja maar je moet wel even in gedachte houden dat de NSX-R nog een keer schakelt als onze integra geen puf meer heeft...
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

De NSX-R is een track auto, de Z een show auto.

Ieder z'n ding 8)

Daar ging dit filmpje ook over
sp00n
Posts: 61
Joined: Tue Nov 07, 2006 5:11 pm

Post by sp00n »

Geef mij ook maar de NSX-R :D :D :D

Ik vind de 350Z meer op een soort Audi TT lijken, maar das alleen maar mijn mening.
De NSX was al altijd mijn favoriet.

En die klaplampen waren bij de NA2 niet meer te vinden..
Maar toch vind ik hem met Klaplampen nog het mooiste.. :D
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Geef mij idd ook maar de klaplampen! Érg vet.
Maar eerlijk, zet ze eens langs elkaar...

hah! 350Z... speelgoed autotje :D
User avatar
Katana
Posts: 5205
Joined: Sat Aug 20, 2005 4:00 am

Post by Katana »

NSX-R op de Nurburgring :twisted:


NSX-R
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

op 53 ofwat seconde komt hij gewoon los :shock:
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

op 53 ofwat seconde komt hij gewoon los


vlak na Flugplatz zeker? Vlak voor Swedenkreuz?
Daar kom ik ook los.
Er zijn wel een paar meer plaatsen waar je bijna los komt. Je maag zit in ieder geval zo'n 5 keer per rondje in je strot!


onee, ik zie het. Dat is vlak voor Flugplatz. Op 1.14 komt hij nog een keer los, dat is wel vlak voor Swedenkreuz.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Who need's a rollercoaster when you can have this fun in a car :D
sp00n
Posts: 61
Joined: Tue Nov 07, 2006 5:11 pm

Post by sp00n »

Het is en blijft een leuk wagentje.. :D :D
Denk dat ik ook maar weer eens een keertje naar de Nordschleife rij.
Alleen ga ik er zelf niet op.. :D

Laat mij maar leuk fotootjes maken.
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Ga ik wel mee en rond rijden, mag jij mooi foto's trekken van mij :D
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

Dat weekend was ik op de ring. Ik heb die NSX-R nog zien staan. Toen met witte motorkap en voorklep.
Gan San stond er netjes naast te wachten. Ik heb hem toen nog een diepe buiging gegeven! Stond hij wel een beetje raar van te kijken, maar gaf netjes een buiging terug.
User avatar
Gaskleppie
Posts: 4532
Joined: Fri Feb 20, 2004 8:11 pm

Post by Gaskleppie »

op 6.06 en 6.18 kom je ook bijna los btw.....
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

5.56 is hij hem bijna kwijt. (nja beetje overdreven, maar zn kont stapt even uit het gareel)

Word de heletijd onderbroken met kijken.

Zou graag met zo'n ding een rondje mee gummen!
sp00n
Posts: 61
Joined: Tue Nov 07, 2006 5:11 pm

Post by sp00n »

mr. X wrote:Ga ik wel mee en rond rijden, mag jij mooi foto's trekken van mij :D


hehe, dat is een goed alternatief.. :D :D
Heb denk ik teveel ongelukken zien gebeuren daar, dat ik daarom liever aan het hek sta te kijken, als dat ik zelf mijn auto daar zal bewegen.. :D
Locked