CTR vs Golf Gti
Dit geintje had ik laatst met een maat van mij , hij reed voor me met zijn BMW 325 /open uitlaat en onderin zach je gewoon dat zijn koppel het won maar zodra ik in in keer in de hogere toeren zat zette ik elke keer de ITR naast zijn auto ......en je had zijn gezicht moeten zien dat vond hij niet leuk.
En dag daarna sprak ik hem en hij zei dat de ITR toch best snel was en dit had hij zeker niet verwacht voor een 1.8 :lol:
En dag daarna sprak ik hem en hij zei dat de ITR toch best snel was en dit had hij zeker niet verwacht voor een 1.8 :lol:
nissan
deze week een nissan 350 z achter mij komen hangen.
een stemmetje in mij zei me'laten we eens testen' :-)
volgas en de nissan werd geleidelijk kleiner in mn spiegel
kan dit??? of ging hij niet mee?
wat doet de 350z van prestaties??? weet nada techische gegevens van deze auto
Re: nissan
VTEClover wrote:deze week een nissan 350 z achter mij komen hangen.
Ook een keer tegen een Z gesprint.
Rijdende start vanaf +- 60 km/h in 2. Had echter wheelspin maar bleef hem daarna gewoon bij! Haalde hem ook niet in, maar zet hem er zonder pardon langs de volgende keer!
Ook een keer van een porsche 911 NON-turbo gewonnen (996) toen we zelfs met 3 (!!) man in de auto zaten! Had die kerel zn face moeten zien :lol:
Ook een keer een Porsche boxter S, liep zeker niet weg van me, denk dat ik nu sneller ben.
R32 hield ik gewoon goed bij... Denk ook dat ik nu met spruitje sneller ben
Nissan Silvia s14 van een vriend van me hield ik vanuit stilstand tot 130 ook precies bij terwijl hij ook een cat-back had...
Véél die zich op het auto-tje verkijken

ja precies s2k trouwens ook bij het lijstje!
Als iemand mijn 0-100 tijd vraagt hou ik het altijd op de 6 sec.
Maar dat is eigenlijk oneerlijk omdat de ITR nét geen 100 haalt in zn 2, dus durf hem gerust langs een zogenaamde 5.5 sec. car te zetten
oh hell.. zet hem nog wel langs een ferrari :-) kerel hoeft maar 1 keer te miss-shiften en je bent sneller
Als iemand mijn 0-100 tijd vraagt hou ik het altijd op de 6 sec.
Maar dat is eigenlijk oneerlijk omdat de ITR nét geen 100 haalt in zn 2, dus durf hem gerust langs een zogenaamde 5.5 sec. car te zetten
oh hell.. zet hem nog wel langs een ferrari :-) kerel hoeft maar 1 keer te miss-shiften en je bent sneller
Re: nissan
VTEClover wrote:deze week een nissan 350 z achter mij komen hangen.
Sorry maar daar geloof ik niet in. Standaard 280pk of 300pk (afhankelijk van het bouwjaar), koppel 353Nm.
Type-R's zijn geweldige auto's en ze zijn ook redelijk rap maar we moeten niet doen alsof ze king of the road zijn. Zo snel zijn ze niet op een rechte lijn...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X wrote:Als iemand mijn 0-100 tijd vraagt hou ik het altijd op de 6 sec.
Waar heb jij die 0.8 seconden gewonnen dan? Dat je sneller bent dan een S2K geloof ik ook geen snars van. Zet die monster ITR van je maar eens de strip tijdens de Japanse Autodag. Bewijzen die grote mond...

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Uitlopen weet ik ook zeker van niet, maar hield hem wel degelijk bij. Door het grotere koppel zul je het verliezen vanuit stilstand, maar een rol-on vlak onder zn v-tec hou je hem wel bij..
ohja nu ik het over rol-on heb
Ook nog met een EVO 6 gesport. kwamen vanaf snelweg, draaide achter elkaar rustig af (+- 30 km/h) en daarna beide volgas. Hij liep niet weg tot de 130. Daarna vól in de beugels voor de rotonde, hij wou mij kwijt rijden en ik wou zeker niet kwijt gereden worden dusja...
ohja nu ik het over rol-on heb
Ook nog met een EVO 6 gesport. kwamen vanaf snelweg, draaide achter elkaar rustig af (+- 30 km/h) en daarna beide volgas. Hij liep niet weg tot de 130. Daarna vól in de beugels voor de rotonde, hij wou mij kwijt rijden en ik wou zeker niet kwijt gereden worden dusja...
Het wordt steeds mooier... nou ik zie je wel staan op de Japanse autodag. Nu bewijzen... dan regel ik wel een EVO, een S2K en een 350Z.
VTECCIE wrote:mr. X wrote:Als iemand mijn 0-100 tijd vraagt hou ik het altijd op de 6 sec.
Waar heb jij die 0.8 seconden gewonnen dan? Dat je sneller bent dan een S2K geloof ik ook geen snars van. Zet die monster ITR van je maar eens de strip tijdens de Japanse Autodag. Bewijzen die grote mond...![]()
huidige mod's
DC Spruitstuk (ingewikkeld in heat-wrap spul)
cat-vervanger
invidia cat-back
kop iets afgevlakt
kleppen geslepen
iridium bougies
msd bougie kabels
hondata inlaat pakking
KVS slang van gasklep gehaald
CAI ingewikkeld met heat-wrap spul
Benzine druk regelaar
ACT sport koppeling
en TCC licht vliegwiel
En zeg nog dat het een roll-on is.. de 0-100 tijd van een ITR is puur zo langzaam omdat hij geen koppel onderin heeft. Als ik eenmaal in de v-tec zit gaat hij als de brandweer, ook maar weer tot de 130 heel fanatiek omdat hij daarna eigenlijk weer puur vermogen te kort komt voor mee te komen met de grote jongens...
Daarom hield ik denk ik ook die evo bij. vanaf 0 hou ik het niet bij denk ik.
350 z was ook roll-on
en de s2k tegen de ITR heb ik laatste tijd al paar keer gehad.
1tje kwam ik tegen op de snelweg en paar keer tot de 200 gesprint, maar richting de 200 ging hij echt cm's uitlopen puur door de grotere motor.
Laatst toen ik richting Joanne reed kwam ik er weer een tegen ( 04 model zwart) en vanaf 100 tot 150 ongeveer.
En toen bij Joanne reed zij in mijn ITR en ik in de s2k. Plus dat in de ITR ook nog eens de airco aan stond. En nu niet zeggen dat ik niet kan rijden met de s2k :-)
Meerdere keren gesprint, en geen een keer dat ik duidelijk inliep op de ITR, en pas met toerenbegrenzer schakelen!
Ik geloof er geen snars van. De ITR van mij was al redelijk snel vergeleken met de andere Type-R's waarmee ik wel eens getest heb. Sterker nog... buiten de 2 liter versie van Frank is er nog nooit een R voorbij gekomen en toch heb ik NOOIT van EVO's en S2K's gewonnen.
Dus jou wagen moet wel verschrikkelijk snel zijn.
Dus jou wagen moet wel verschrikkelijk snel zijn.

nja goed, kan er niets aan doen, vertel alleen wat ik heb meegemaakt...
Kijk 0-100 sprint met een evo 6 is onzin, dat win je toch nooit
Maar tegen een s2k durf ik wel aan.
zoals ik al zei, ik zet hem nog zelfs wel langs een ferrari...
En zoals H22A7 zegt, sommige auto's halen hun fabrieks opgave niet, sommige zitten eronder. Plus dat het dan nog op de bestuurder aankomt.
Kijk 0-100 sprint met een evo 6 is onzin, dat win je toch nooit
Maar tegen een s2k durf ik wel aan.
zoals ik al zei, ik zet hem nog zelfs wel langs een ferrari...
En zoals H22A7 zegt, sommige auto's halen hun fabrieks opgave niet, sommige zitten eronder. Plus dat het dan nog op de bestuurder aankomt.
itr-1895 wrote:Joanne wrote:Aangezien jij de S2000 bijna bij houd en die doet 0-100 in 5,8 mag je ervan uit gaan dat je zo tussen 6 en 5,8 zit...?!
niet iedereen haalt de fabrieks opgaven uit de auto.
dus mischien reed de bestuurder in die S2000 maar een 6.1 ofzo :wink:
Nee het is onze S2k en die doet 5.8 :wink: