Meguiars workshop - Uitdeukdag [ 9 september 2006] + BBQ
-
Joanne wrote:AIYOKU wrote:@Joanne: genoteerd CRV word CTR
Als je deuken in de S2K hebt kan ik je op de reserve lijst zetten, krassen kan hij alleen niks mee. Dat zou je aan Mr.Mellaard van Meguiars kunnen vragen.
En als Mr. X ipv zn ITR de S2k mee neemt????
Dan hebben we niets te poetsen :lol: grapje!
krassen kan hij alleen niks mee. Dat zou je aan Mr.Mellaard van Meguiars kunnen vragen
Niet lullig bedoeld natuurlijk maar het is een Type-R meeting dus die gaan voor en het word een drukke dag aan de aanmeldingen te zien.

Dat is tuurlijk uit te duiken zonder te spuiten. Meestal is het maar één keer op het goede plekje drukken en hij springt terug in zijn originele stand...
mijn rag-bak krijgt echt wel liefde hoor :-). Ze staat in de wax... kan het ook niet helpen dat ze nu alweer vies is door dit %^&* weer!
AIYOKU wrote:accordR alias AccordS wrote:AIYOKU wrote:VTECCIE wrote:Jij stond er al een tijdje... koekkoek.
ops: Okidoki!
@Maarten: We hebben nog een demo auto nodig voor de Meguiars workshop.
Is dat zwarte monster van je beschikbaar?![]()
uhhhh. verkeerde topic !?Koekkoek... gaat lekker Frans...D
Was het goede reply Rakkers, Maarten had zich nog niet op de andere aangemeld.
Vandaar de hint :wink:
Ragbakken need love too! :mrgreen:
mijn rag-bak krijgt echt wel liefde hoor :-). Ze staat in de wax... kan het ook niet helpen dat ze nu alweer vies is door dit %^&* weer!
@Jan: Ok man, goede keuze in familie :-)
@Maarten: Je baby leek me een geschikte "voorbeeld Type-R". Ik zal het eerst nog even met Mr.Mellaard bespreken. Zodra ik meer weet kom ik er even op terug. Mag ik je OVB als "voorbeeld Type-R" noteren?
Gr
mr. X wrote:oh nog één ding, is er nou wel een 'voorbeeld auto' nodig?
@Maarten: Je baby leek me een geschikte "voorbeeld Type-R". Ik zal het eerst nog even met Mr.Mellaard bespreken. Zodra ik meer weet kom ik er even op terug. Mag ik je OVB als "voorbeeld Type-R" noteren?
Gr
mr. X wrote:@AIYOKU
haha tuurlijk mag je hem ervoor noteren... ga ik wel iets regelen
*edit..
plus ik zal eens tjekke met Joanne of we mee blijven BBQ-en.
Laat dus nog weten hoeveel man precies + welke auto's + en of we mee doen aan de BBQ
BBQ is wel gezellig!
Autos iig me CTR ivm 2 deukies

en als ze jou ITR willen gebruiken de ITR
de Sk2 is nie echt welkom tis geen Type R dus die komt dan alleen als me pa komt. Hij wil wel ff kijken naar dat poetsen enz.