Alleen voor de APK rood lampje erin verder gewoon achteruitrijlampje. Ik heb in bijna 4 jaar ITR nog nooit het mistachterlicht nodig gehad.
Overigens is ombouwen niet meer dan een rood bolletje erin ipv een witte en de draadjes van het mistachterlicht even doorverbinden. Zo kom ik al 3 jaar door de keuring.
kijk dit dan!
VTECCIE wrote:Alleen voor de APK rood lampje erin verder gewoon achteruitrijlampje. Ik heb in bijna 4 jaar ITR nog nooit het mistachterlicht nodig gehad.
Zegt iemand die zijn auto nooit in de winter rijd enz..... :roll:
haha 8)
Ik heb in mijn 2 jarig auto leven al bijna 10 keer mijn mistachterlicht gebruikt... :!:
Hangt er ook vanaf waar je woont denk ik... Ik moet over de dijk, door de velden enz om bij de bewoonde wereld te komen... :wink:
jah idd.. maar kan dus ook gewoon een wit lampje erin zetten voor het oog. plus dat ik hem kan aanzetten als het mist.. anders krijg je zo'n rode gloed, zo onsymetrisch en vind dat niet mooi
Kan misschien ook een dubbel pits lampje erin doen... blijft wel het feit dat hij wit is maargoed... tis maar dat er Ãets fel brand achter me voor noodgevallen...
en bij de apk moet ik toch schroeven (lees catback ed) dus dan is een lampje kinderspel :razz:
Kan misschien ook een dubbel pits lampje erin doen... blijft wel het feit dat hij wit is maargoed... tis maar dat er Ãets fel brand achter me voor noodgevallen...
en bij de apk moet ik toch schroeven (lees catback ed) dus dan is een lampje kinderspel :razz: