Bah verzekeringspremie voor het komende jaar na de aanrijdin

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Jo&

Post by Jo& »

autodre wrote:
VTECCIE wrote:Eens maar bij je huidige verzekering vragen ze overal wel erg veel centjes voor. Misschien is op je ouders naam verzekeren een optie? Je bouwt niets op maar nu gaan er wel heel veel euro's naar de verzekering en over een paar jaar is het qua leeftijd interessanter voor je.

1. Ik regel het via een tussenpersoon, en die is familie :) Dus dat zit goed. Het is in mijn situatie een van de voordeligste...Slechts 2 anderen zijn goedkoper. Echter die hebben geen vandalisme clausule zonder terugval...

2. Op ouders naam is geen optie, aangezien dit fraude is. Als je bij je ouders woont is het wellicht een optie(moeilijk/niet te checken), maar dat doe ik dus niet. En ik heb geen zin, dat als een erg ongeval heb, ze gaan onderzoeken, en ik de pineut ben... Verder heb ik de auto op de zaak gekocht, dus het kan niet.

Bedankt voor je meedenken. Feit is, verzekeringsbedrijven zijn boeven :-)

Andre

Als je opgeeft dat jij medebestuurder bent dan is dat ok...
Maar waarsch. als je thuis woont ofzo...
autodre

Post by autodre »

Bij de aanvraag, moet je de hoofdbestuurder opgeven...

Beetje raar als me pa hoofdbestuurder is, terwijl de auto op mijn naam/bedrijf staat, op mijn adres :)
Jo&

Post by Jo& »

autodre wrote:Bij de aanvraag, moet je de hoofdbestuurder opgeven...

Beetje raar als me pa hoofdbestuurder is, terwijl de auto op mijn naam/bedrijf staat, op mijn adres :)

Ja klopt :wink:
Guest

Post by Guest »

Ron Glas ATR35
ik ben ook bij london verzekert , die doen ook niet moeilijk als er wat is, paar jaar terug 230 deukjes door hagel geen probleem breng maar weg. ze komen nog niet eens kijken.
ik heb 75 % korting maar ik heb 32 jaar schade vrij .
gr Ron
HONDA

Post by HONDA »

Dan ga ik niet veel omhoog meer want ik heb 70% na 4 jaar ofzo. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
klokkie

Post by klokkie »

ik ben nu verzekerd via unive , allrisk , heb 13 schade vrije jaren en betaal 600 euro per jaar voor mijn ATR.
Locked